אוטובוסאוטובוס
היכן עבד אוטובוס מספר1238
זהו מספר פנימי בדן - של טייגר לדעתיאוטובוס
מה זה המספר הזה? השאלה לא ברורה.
ככה חשבתי אבל לא הייתי בטוחזהו מספר פנימי בדן - של טייגר לדעתי
1238 ....ככה חשבתי אבל לא הייתי בטוח
ואת התשובה אינני יודע. אני צעיר מידי בשביל האוטובוסים הללו... אולי המשתתף החדש מוטי שהיה נהג בדן יודע.
זהו 36-981 של "דן". עבד בקו 4 במשךאוטובוס
היכן עבד אוטובוס מספר1238
מצטער אביתר אבל טעיתזהו 36-981 של "דן". עבד בקו 4 במשך
שנים רבות אך לא היה אוטובוס כרטיסנית. הנה צילום של אוטובוס זהה ל- 36-981. שים לב זה הדגם והוא יוצר ב-"מרכבים". שנת היצור: 1964.
אבדוק בספר הליילנדים ואחזור אליך.מצטער אביתר אבל טעית
היו ב"דן" שלושה אוטובוסים - 1237 שמספרו היה 665-36, 1238 שמספרו היה 496-36 ו- 1239 שמספרו היה 495-36. הם היו אוטובוסים רגילים של ליילנד והיחוד שלהם היה שכאשר הכניסו אותם לשימוש נתנו להם מספרים של אוטובוסים מרופדים "שהלכו לעולמם". 1237 עבדה בקו 36, 1238 עבדה בקו 4 ו- 1239 עבדה בקו 1. הכניסו אותם לשרות בסוף שנות השישים, לאחר מלחמת ששת הימים. ורק מאוחר יותר הכניסו את הסדרה 1240 ואילך.
יתכן שהתבלבלתי: בכל מקרה צדקתימצטער אביתר אבל טעית
היו ב"דן" שלושה אוטובוסים - 1237 שמספרו היה 665-36, 1238 שמספרו היה 496-36 ו- 1239 שמספרו היה 495-36. הם היו אוטובוסים רגילים של ליילנד והיחוד שלהם היה שכאשר הכניסו אותם לשימוש נתנו להם מספרים של אוטובוסים מרופדים "שהלכו לעולמם". 1237 עבדה בקו 36, 1238 עבדה בקו 4 ו- 1239 עבדה בקו 1. הכניסו אותם לשרות בסוף שנות השישים, לאחר מלחמת ששת הימים. ורק מאוחר יותר הכניסו את הסדרה 1240 ואילך.
אי לי צילומים של אוטובוסיםיתכן שהתבלבלתי: בכל מקרה צדקתי
לגבי קו 4 ! בתור חובב "אגד" זה בסדר להיות חצי צודק לגבי "דן". האם יש לך צילום של 336-337 שהיה בעל 3 דלתות ?? האוטו הזה עבד תקופה ארוכה בקו 43והיה עובר כל יום ברחוב בן-יהודה.
עכשיו אשאל: מה היה מיוחד ויוצא דופןמצטער אביתר אבל טעית
היו ב"דן" שלושה אוטובוסים - 1237 שמספרו היה 665-36, 1238 שמספרו היה 496-36 ו- 1239 שמספרו היה 495-36. הם היו אוטובוסים רגילים של ליילנד והיחוד שלהם היה שכאשר הכניסו אותם לשימוש נתנו להם מספרים של אוטובוסים מרופדים "שהלכו לעולמם". 1237 עבדה בקו 36, 1238 עבדה בקו 4 ו- 1239 עבדה בקו 1. הכניסו אותם לשרות בסוף שנות השישים, לאחר מלחמת ששת הימים. ורק מאוחר יותר הכניסו את הסדרה 1240 ואילך.
אין לי צל של מושגעכשיו אשאל: מה היה מיוחד ויוצא דופן
בשני האוטובוסים הבאים: 336-223 336-224 היה משהו מיוחד בחיים של השניים האלה !!! האם אתה יודע למה אני מתכוון ?
הם התחילו את חייהם כאוטובוסים של...עכשיו אשאל: מה היה מיוחד ויוצא דופן
בשני האוטובוסים הבאים: 336-223 336-224 היה משהו מיוחד בחיים של השניים האלה !!! האם אתה יודע למה אני מתכוון ?
"אגד" ! הם היו בתחילת דרכם צמדהם התחילו את חייהם כאוטובוסים של...
... ימשיך כבודו !!!
ועוד צילום של דגם זה:"אגד" ! הם היו בתחילת דרכם צמד
אוטובוסים של אגד ! כמו שגם החבר 3000 היה בתחילת דרכו אוטובוס של "אגד" אזי הם נקנו מאגד לאחר שהם הופעלו באזור חיפה. המס' המקוריים שלהם: 336-223 = 89-758 336-224 = 89-761. מה שמעניין הוא שהמספרים שלהם שונו - דבר לא מקובל בחודש נובמבר 1970. הם יוצרו בשנת 1970 עבור אגד והדגם או הכינוי באגד: "אמבטיה". בסה"כ שרתו באגד 712 מכונות כאלה (עירוניות ופרבריות). בדן לא אהבו אותם במיוחד. הנה צילום הדגם המדוייק ! האם אתה זוכר דגם זה ?
לא זכור לי"אגד" ! הם היו בתחילת דרכם צמד
אוטובוסים של אגד ! כמו שגם החבר 3000 היה בתחילת דרכו אוטובוס של "אגד" אזי הם נקנו מאגד לאחר שהם הופעלו באזור חיפה. המס' המקוריים שלהם: 336-223 = 89-758 336-224 = 89-761. מה שמעניין הוא שהמספרים שלהם שונו - דבר לא מקובל בחודש נובמבר 1970. הם יוצרו בשנת 1970 עבור אגד והדגם או הכינוי באגד: "אמבטיה". בסה"כ שרתו באגד 712 מכונות כאלה (עירוניות ופרבריות). בדן לא אהבו אותם במיוחד. הנה צילום הדגם המדוייק ! האם אתה זוכר דגם זה ?
לא בטוח: אולי 772 ו- 773, אך לא בטולא זכור לי
מצטער, אבל אני לא זוכר כזה דבר. לגבי 3000 אני אכן זוכר. אולי אתה זוכר מה היה המספר הפנימי שלהם ב"דן" ?
לא יכולים להיות המספרים הללולא בטוח: אולי 772 ו- 773, אך לא בטו
בטוח כי אין לי רישומים של מספרים פנימיים משום שהם לא חשובים. המס' החיצוני הוא תעודת הזהות של האוטובוס ועל-פיו אני יכול לדעת את כל קורות חייו של האוטובוס מהרגע שהורכב במפעל ההרכבה ("מגן-צ'טווד, "מרכבים", "הארגז", "ליילנד-אשדוד" וכו"). כשהייתי ילד, צילמתי את 336-224 בתל-אביב ואני אחפש את התמונה. ומשהו מדליק שמצאתי: צירוף מקרים מוזר: בירושלים נסע הדגם "אמבטיה" והיו פה 55 מכונות כאלה... גם 666-223 וגם 666-224 היו מהדגם המדוייק של 336-223 ו- 336-224 !!!
הנהגים באגד לא משתמשים לעולםלא יכולים להיות המספרים הללו
אלה ודאי לא המספרים הפנימיים. אבל לא נורא, זו פשוט קצת נוסטלגיה. אולי הביטוי נשמע מוזר אבל הוא מזכיר זכרונות ילדות. חוץ מזה, בנוגע ל"תעודת הזהות" של האוטובוס : אמת, על הכביש האוטובוס צריך תעודת זהות, אבל לכל אחד יש "כינוי" ואלה המספרים הפנימיים, בדיוק כפי שאגד הנהיג לפני שנים, הרבה אחרי דן. כך גם קיים בחברות אחרות כגון קווים, מטרופולין ובאר שבע. המספרים האלה משמשים את החברות לשימוש יומיומי, לרישום במסופים ולזיהוי על ידי הנוסעים. שים לב, שהכניסו בשנים האחרונות ברקודים שעליהם רשומים המספרים הפנימיים, גם באגד וגם בדן.
מספרים פנימיים?הנהגים באגד לא משתמשים לעולם
במספרים פנימיים והם לא זוכרים אותם. באגד מדברים הנהגים אך ורק במספרים חיצוניים וליתר דיוק בשלוש הספרות האמצעיות של המספר ! מספרים פנימיים הונהגו באגד בחודש ינואר 1959. גם במחשבי אגד במוסכי ירושלים, משתמשים אנשי המחשב רק במספרים החיצוניים. זה בדוק. דווקא הנוסעים מביטים תמיד על לוחית הרישוי הצהובה לאור תלונות שראיתי באגד ואני מסתובב בבית אגד כל הזמן. הברקודים די מיותרים באגד. אף אחד לא מתייחס אליהם. הרגע דיברתי עם מוסך עיר-גנים הענק של אגד בקרית-אתא. הכל מבוצע שם ובכל מסוף או מוסך אחר על-פי המספרים החיצוניים בלבד !!! באגד שוקלים מזה זמן מה לבטל את שיטת המספרים הפנימיים המכערים את האוטובוסים שהרי במילא אף אחד באגד לא מתייחס אליהם אלא רק בדן.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.