אוטובוס תקוע הערב בצומת מירון

מצב
הנושא נעול.

fireman

New member
וולבו לא על הפנים

לומר את האמת אני מתפלא על וולוו
במשאיות ובמכוניות הם תותחי על ודווקא באוטובוסים הם יחסית על הפנים למרות שלי אישית אין שום בעיה איתם אני פשוט ,שומע תביקורת כאן עליהם אני מופתע כל פעם מחדש מהעובדה שיש להם בעיות אמינות ושהן לא נוחים לנסיעה בכל מיני פרמטרים דברים כמו נוחות בפרייבטים של וולוו לפחות הם השם הנרדף של המותג הזה.
וולבו לא על הפנים
פשוט יש כאן אנשים שנתקע להם בראש מעין קונצנזוס של מאן ומרצדס והם פשוט נתקעו בו.... מה גם שהעובדה שקווים הייתה החברה "הראשונה" שהיו לה B7L לא מוסיפה לו רייטינג כי חברי הפורום הכירו אותן כמכונות מזבלה בגלל צורת האחזקה הפרטיזנית שלהן. בתור מי שנסע בוולבו של מטרודן ונסע בNL263, הוולבו עולה עליו בפרמטר התאוצה ולטעמי גם בנוחות.
 
טוב לשמוע שאני לא היחיד פה

וולבו לא על הפנים
פשוט יש כאן אנשים שנתקע להם בראש מעין קונצנזוס של מאן ומרצדס והם פשוט נתקעו בו.... מה גם שהעובדה שקווים הייתה החברה "הראשונה" שהיו לה B7L לא מוסיפה לו רייטינג כי חברי הפורום הכירו אותן כמכונות מזבלה בגלל צורת האחזקה הפרטיזנית שלהן. בתור מי שנסע בוולבו של מטרודן ונסע בNL263, הוולבו עולה עליו בפרמטר התאוצה ולטעמי גם בנוחות.
טוב לשמוע שאני לא היחיד פה
שאין לו בעיה עם וולוו
 
רתם סיפר לי פעם שנהג שנסע איתו

עוד לא נתקלתי בנהג אחד באגד שהיה
מעדיף משהו אחר על מרצדס. כל התגובות מסתכמות ב: - "אין כמו מרצדס" - "מרצדס מס' 1" - "מה יש להשוות בכלל" וכדומה... על המקום השני לאומת זאת יש חלוקי דעות רציניים. יש רבים (כמו ג'קי!
) שמעדיפים את ה-MAN על הוולבו, ויש רבים שדווקא חושבים שהוולבו עדיף על ה-MAN. בסניף בית-שמש האחרונים עולים במספר, ולכן כניראה האוטובוס השולט בסניף הוא B12B MARS. לפני מספר שבועות נסעתי בקו 401 לתל-אביב בשעה מאוחרת ודיברתי עם הנהג (בחור נחמד מאד הוא היה!). האוטובוס (B10B מרכב ברק) היה של סניף אשקלון, וגם הנהג. הוא התלונן שהאוטו "כבד"; אך כששאלתי אותו מה הוא מעדיף - וולבו או MAN - הוא אמר "בטח שוולבו. המאן זה סכנת נפשות, אתה לוחץ על הברקסים ואף פעם לא יודע אם האוטובוס יעצור או יתהפך". אני חושב שכאן הוא הגזים קצת, אבל דעתו הייתה ברורה בהכלט. אבל כששאלתי מה האוטובוס המעודף עליו בכלל, הוא לא חשב אפילו, ונתן את התשובה הסטנדרטית... "אין כמו מרצדס. ב-404 אתה לא מרגיש את הנסיעה בכלל, כאילו שאתה נוסע בפרייבט. אני לא מתעייף מיום שלם על מרצדס כמו שאני מתעייף מטור אחד על האוטו הזה" (B10B ברק, כאמור). זה רושם כללי שנוצר לי משיחות רבות עם נהגים רבים בנסיעות מאז שאני ילד. אז תסלחו לי אם אני קצת סקפטי כאשר דובר דן מספר ש"מרצדס לא עמדו בבדיקות המחמירות של דן" וש"הם לא מאיצים מספיק מהר"...
רתם סיפר לי פעם שנהג שנסע איתו
אמר לו שקשה לו מאוד להחליט מה יותר טוב: MB O404 או מ.א.ן עם מרכב ברק. בכל מקרה הקטע עם הברקס זה שטויות במיץ... עד שאני לא אהיה נהג לא אוכל להחליט מה יותר טוב, בדבר אחד אני בטוח: גם באגד וגם בדן חיים בעבר ולא מוכנים לפתוח את הראש לשינויים ולדברים חדשים. התגובות המיידיות האלה של "מרצדס מס' 1 ולא רואה אף אחד" רק מחזקות הדעה שלי. רק אומר שכששאלתי את הנהג של 88-000-01 מה הוא מעדיף - את האוטו שלו או מ.א.ן הוא הודה שאין לו תשובה חד משמעית. להזכירכם האוטו שלו זה ה-OC 500 הראשון באגד. מיותר לציין מה הוא אמר על הוולבו... ועוד משהו- הדוושות ב-OC הן כמו במ.א.ן (דומות לפרייבט) והדוושות הללו היו עד עכשיו היתרון היחסי של הוולבו (דוושות רגילות) על המ.א.ן - יכול להיות שבגלל הדוושות הנהג ההוא אמר שאי אפשר לדעת מתי האוטו יתהפך.
 

JayZed

New member
שאלתי אותו למה הוא התכוון, הוא אמר

רתם סיפר לי פעם שנהג שנסע איתו
אמר לו שקשה לו מאוד להחליט מה יותר טוב: MB O404 או מ.א.ן עם מרכב ברק. בכל מקרה הקטע עם הברקס זה שטויות במיץ... עד שאני לא אהיה נהג לא אוכל להחליט מה יותר טוב, בדבר אחד אני בטוח: גם באגד וגם בדן חיים בעבר ולא מוכנים לפתוח את הראש לשינויים ולדברים חדשים. התגובות המיידיות האלה של "מרצדס מס' 1 ולא רואה אף אחד" רק מחזקות הדעה שלי. רק אומר שכששאלתי את הנהג של 88-000-01 מה הוא מעדיף - את האוטו שלו או מ.א.ן הוא הודה שאין לו תשובה חד משמעית. להזכירכם האוטו שלו זה ה-OC 500 הראשון באגד. מיותר לציין מה הוא אמר על הוולבו... ועוד משהו- הדוושות ב-OC הן כמו במ.א.ן (דומות לפרייבט) והדוושות הללו היו עד עכשיו היתרון היחסי של הוולבו (דוושות רגילות) על המ.א.ן - יכול להיות שבגלל הדוושות הנהג ההוא אמר שאי אפשר לדעת מתי האוטו יתהפך.
שאלתי אותו למה הוא התכוון, הוא אמר
שהוא התכוון לזה שהאוטובוס "נזרק" קדימה בבלימה ושזה מסוכן על כביש רטוב. הוא לא התכוון לדוושות. אני גם מעדיף את ה-MAN על הוולבו, ולא מסכים אם הדעה של הנהג ההוא (אגב, גם הוא הודע שהמאן הרבה יותר אמין מהוולבו). אבל אפילו בלי להסתמך על דעות של נהגים אחרים, כנוסע, שבילה יום ביומו מגיל 12 בנסיעה על אחד מקטעי הכביש הלא נעימים בארץ (העליה לירושלים, הירידות והסיבובים בדרך חזרה) אני יכול להגיד לך בביטחון שהמאן לא מגרד אפילו את ה-O404. הקלות והיציבות שבה הוא לוקח את הסיבובים, הזרימות שאתה מרגיש בנסיעה, הבימה הרכה... המאן גם אוטו טוב, אין ספק, אבל הוא מרגיש יותר כבד, הוא חייב להאט הרבה יותר לפני סיבובים, וגם אז אתה מרגיש את כח הצנטרפוגה מושך אותך הצידה כאילו מישהו דוחף אותך (בוולבו, אגב, מרגישים את הכח הזה פי 2 מהמאן)... אגב, הדבר שאני - כנוסע - ממש לא אוהב במאן זה הרעש המתגלגל הזה של כל המאנים שנותן שינויי דחיסות צליל הולכים ונשנים כל 2 שניות. אני אף פעם לא יכול להרדם ב-MAN, אפילו בנסיעות ארוכות לצפון... אבל זה כבר פרט שולי.
 
ממה שראיתי

שאלתי אותו למה הוא התכוון, הוא אמר
שהוא התכוון לזה שהאוטובוס "נזרק" קדימה בבלימה ושזה מסוכן על כביש רטוב. הוא לא התכוון לדוושות. אני גם מעדיף את ה-MAN על הוולבו, ולא מסכים אם הדעה של הנהג ההוא (אגב, גם הוא הודע שהמאן הרבה יותר אמין מהוולבו). אבל אפילו בלי להסתמך על דעות של נהגים אחרים, כנוסע, שבילה יום ביומו מגיל 12 בנסיעה על אחד מקטעי הכביש הלא נעימים בארץ (העליה לירושלים, הירידות והסיבובים בדרך חזרה) אני יכול להגיד לך בביטחון שהמאן לא מגרד אפילו את ה-O404. הקלות והיציבות שבה הוא לוקח את הסיבובים, הזרימות שאתה מרגיש בנסיעה, הבימה הרכה... המאן גם אוטו טוב, אין ספק, אבל הוא מרגיש יותר כבד, הוא חייב להאט הרבה יותר לפני סיבובים, וגם אז אתה מרגיש את כח הצנטרפוגה מושך אותך הצידה כאילו מישהו דוחף אותך (בוולבו, אגב, מרגישים את הכח הזה פי 2 מהמאן)... אגב, הדבר שאני - כנוסע - ממש לא אוהב במאן זה הרעש המתגלגל הזה של כל המאנים שנותן שינויי דחיסות צליל הולכים ונשנים כל 2 שניות. אני אף פעם לא יכול להרדם ב-MAN, אפילו בנסיעות ארוכות לצפון... אבל זה כבר פרט שולי.
ממה שראיתי
לא פעם ה-HOCLים של דן עוקפים O404 בעליות לירושלים (לא תמיד כמובן). לגבי הצליל - זה מה שיפה במ.א.ן לדעתי וזה מה שהופך את הצליל להכי מעניין ואת הנסיעה למעניינת ביותר. אם אני לא שומע את המנוע כל הנסיעה לא שווה.... אין לי ספק שמדובר באחלה אוטו, אבל הטענות להבדלים כ"כ גדולים נראות לי מופרכות משהו. לא נורא, אם אצטרף לאגד בעתיד ה-404 כבר יהיו במצב של רזרביות בגלל גילן ואז אוכל לנוסע עליהן הרבה
 

JayZed

New member
רציתי אבל שכחתי להוסיף:

ממה שראיתי
לא פעם ה-HOCLים של דן עוקפים O404 בעליות לירושלים (לא תמיד כמובן). לגבי הצליל - זה מה שיפה במ.א.ן לדעתי וזה מה שהופך את הצליל להכי מעניין ואת הנסיעה למעניינת ביותר. אם אני לא שומע את המנוע כל הנסיעה לא שווה.... אין לי ספק שמדובר באחלה אוטו, אבל הטענות להבדלים כ"כ גדולים נראות לי מופרכות משהו. לא נורא, אם אצטרף לאגד בעתיד ה-404 כבר יהיו במצב של רזרביות בגלל גילן ואז אוכל לנוסע עליהן הרבה
רציתי אבל שכחתי להוסיף:
"וזה לא משנה מי עוקף את מי בעליות"...
באמת, אני לא מבין מה המרדף הזה אחרי עליות שיש בפורום הזה. מעלותיו של אוטובוס לא נמדדות רק בכוחות הסוס שיש בו... אתה בטח יודע שיש באגד מספר גרסאות של O404. יש כאלה החזקות מהמאן, ויש החלשות מהמאן. אני עדיין מעדיף נסיעה ב-O404 חלשה לאומת MAN חזקה. לגבי הצליל, אני לא יודע מה כל-כך מעניין ב-FLANGE ההולך ונשנה של המאנים... אולי זה בגלל שאני מוסיקאי...
אבל הצליל הזה לא מוצא חן בעיניי והוא עושה לי רעידות בבטן
הטענות שלי הם בווקא לא ב"הבדלים גדולים כ"כ "... כל מה שציינתי זה דברים קטנים יחסית, שלא ישירות משפיעים על תפעול אוטובוס - אלא יותר על הרגשה של נסיעה בו (ונהיגה בו, אם אתה סומך על דעת רוב נהגי אגד... ואני סומך). בתכלס, זה צרות של עשירים. אבל עדיין... אם פעם תתפוס קו 411 (שנוסע מתל-אביב לבית-שמש דרך הכביש הישן המפותל) בשעת לילה מאוחרת וזה יהיה O404 אתה תבין למה שאני מתכוון. אין אוטובוס נוסף בארץ שיכול לעשות את הדרך הקשה הזאת ב-40 דקות... כאשר לפי הלוח-זמנים הנסיעה אמורה לארוך כשעה וחצי. טוב, יש הצגה מחר... אני חייב ללכת לישון
לילה טוב לכולם
 

846

Active member
הצליל האופייני ל MAN מגיע דווקא

ממה שראיתי
לא פעם ה-HOCLים של דן עוקפים O404 בעליות לירושלים (לא תמיד כמובן). לגבי הצליל - זה מה שיפה במ.א.ן לדעתי וזה מה שהופך את הצליל להכי מעניין ואת הנסיעה למעניינת ביותר. אם אני לא שומע את המנוע כל הנסיעה לא שווה.... אין לי ספק שמדובר באחלה אוטו, אבל הטענות להבדלים כ"כ גדולים נראות לי מופרכות משהו. לא נורא, אם אצטרף לאגד בעתיד ה-404 כבר יהיו במצב של רזרביות בגלל גילן ואז אוכל לנוסע עליהן הרבה
הצליל האופייני ל MAN מגיע דווקא
מהגיר VOITH. השווה בין איריזר ZF לאיריזר VOITH.
 

mister K

New member
ועדיין הנהג הזה (מסניף צפת) אמר

רתם סיפר לי פעם שנהג שנסע איתו
אמר לו שקשה לו מאוד להחליט מה יותר טוב: MB O404 או מ.א.ן עם מרכב ברק. בכל מקרה הקטע עם הברקס זה שטויות במיץ... עד שאני לא אהיה נהג לא אוכל להחליט מה יותר טוב, בדבר אחד אני בטוח: גם באגד וגם בדן חיים בעבר ולא מוכנים לפתוח את הראש לשינויים ולדברים חדשים. התגובות המיידיות האלה של "מרצדס מס' 1 ולא רואה אף אחד" רק מחזקות הדעה שלי. רק אומר שכששאלתי את הנהג של 88-000-01 מה הוא מעדיף - את האוטו שלו או מ.א.ן הוא הודה שאין לו תשובה חד משמעית. להזכירכם האוטו שלו זה ה-OC 500 הראשון באגד. מיותר לציין מה הוא אמר על הוולבו... ועוד משהו- הדוושות ב-OC הן כמו במ.א.ן (דומות לפרייבט) והדוושות הללו היו עד עכשיו היתרון היחסי של הוולבו (דוושות רגילות) על המ.א.ן - יכול להיות שבגלל הדוושות הנהג ההוא אמר שאי אפשר לדעת מתי האוטו יתהפך.
ועדיין הנהג הזה (מסניף צפת) אמר
שהמכונה הטובה בסניף היא 86-140-01 (O404 יורו 2). הוא אהב את המאן אבל אין לו ספק מי המכונה הכי טובה. אגב, המאן המדובר, 86-922-01, יצא לפני שתי דקות מתחנה מרכזית צפת (אלא אם החליפו היום מכונה מסיבה כלשהי) ועוד מעט אני נוסע איתו לת"א.
 

fireman

New member
בוולבו החליטו להשאר נאמנים

רתם סיפר לי פעם שנהג שנסע איתו
אמר לו שקשה לו מאוד להחליט מה יותר טוב: MB O404 או מ.א.ן עם מרכב ברק. בכל מקרה הקטע עם הברקס זה שטויות במיץ... עד שאני לא אהיה נהג לא אוכל להחליט מה יותר טוב, בדבר אחד אני בטוח: גם באגד וגם בדן חיים בעבר ולא מוכנים לפתוח את הראש לשינויים ולדברים חדשים. התגובות המיידיות האלה של "מרצדס מס' 1 ולא רואה אף אחד" רק מחזקות הדעה שלי. רק אומר שכששאלתי את הנהג של 88-000-01 מה הוא מעדיף - את האוטו שלו או מ.א.ן הוא הודה שאין לו תשובה חד משמעית. להזכירכם האוטו שלו זה ה-OC 500 הראשון באגד. מיותר לציין מה הוא אמר על הוולבו... ועוד משהו- הדוושות ב-OC הן כמו במ.א.ן (דומות לפרייבט) והדוושות הללו היו עד עכשיו היתרון היחסי של הוולבו (דוושות רגילות) על המ.א.ן - יכול להיות שבגלל הדוושות הנהג ההוא אמר שאי אפשר לדעת מתי האוטו יתהפך.
בוולבו החליטו להשאר נאמנים
לדוושות אוטובוס כמו שדוושות באוטובוס צריכות להיות. במאן ובמרצדס שכחו כנראה שזה לא הפרייבט המשפחתי שנוהגים בו חצי שעה אלא אוטובוס שהנהג צריך להניח את הרגל שלו על הדוושה בנוחות ולא להחזיק אותה מעליה....
 

euronitzan

New member
דעה שונה של נהג אגד

עוד לא נתקלתי בנהג אחד באגד שהיה
מעדיף משהו אחר על מרצדס. כל התגובות מסתכמות ב: - "אין כמו מרצדס" - "מרצדס מס' 1" - "מה יש להשוות בכלל" וכדומה... על המקום השני לאומת זאת יש חלוקי דעות רציניים. יש רבים (כמו ג'קי!
) שמעדיפים את ה-MAN על הוולבו, ויש רבים שדווקא חושבים שהוולבו עדיף על ה-MAN. בסניף בית-שמש האחרונים עולים במספר, ולכן כניראה האוטובוס השולט בסניף הוא B12B MARS. לפני מספר שבועות נסעתי בקו 401 לתל-אביב בשעה מאוחרת ודיברתי עם הנהג (בחור נחמד מאד הוא היה!). האוטובוס (B10B מרכב ברק) היה של סניף אשקלון, וגם הנהג. הוא התלונן שהאוטו "כבד"; אך כששאלתי אותו מה הוא מעדיף - וולבו או MAN - הוא אמר "בטח שוולבו. המאן זה סכנת נפשות, אתה לוחץ על הברקסים ואף פעם לא יודע אם האוטובוס יעצור או יתהפך". אני חושב שכאן הוא הגזים קצת, אבל דעתו הייתה ברורה בהכלט. אבל כששאלתי מה האוטובוס המעודף עליו בכלל, הוא לא חשב אפילו, ונתן את התשובה הסטנדרטית... "אין כמו מרצדס. ב-404 אתה לא מרגיש את הנסיעה בכלל, כאילו שאתה נוסע בפרייבט. אני לא מתעייף מיום שלם על מרצדס כמו שאני מתעייף מטור אחד על האוטו הזה" (B10B ברק, כאמור). זה רושם כללי שנוצר לי משיחות רבות עם נהגים רבים בנסיעות מאז שאני ילד. אז תסלחו לי אם אני קצת סקפטי כאשר דובר דן מספר ש"מרצדס לא עמדו בבדיקות המחמירות של דן" וש"הם לא מאיצים מספיק מהר"...
דעה שונה של נהג אגד
איזה חבר שלי שדיבר עם נהג שהמכונה הקבועה של היא B10B טוען שהמכונה הזאת היא הטובה ביותר, אפילו יותר טובה מה404, הוא טוען שכשמטפלים במכונה כמו שצריך היא נותנת ביצועים מעולים - באחת הצמתים הוא פתח מול B12B ועקף אותו בלי בעיות. על דבר אחד הוא הסכים - הMAN מכונה גרועה.
 

mister K

New member
ראיתי אותה חונה היום בתמח"ת!

היום בבוקר קיבלתי וולבו B12B לעבודה
ומיד החלפתי אותה ב 0404 ישן 84-747-01.
ראיתי אותה חונה היום בתמח"ת!
כשיצאתי מהתחנה עם קו 461 ב-11:15. כשחזרתי בסביבות 15:00 היא עוד עמדה באותו מקום, בקומה 6 ליד רציף חיפה.
 

846

Active member
אני החנתי אותה שם בשעה 9:30 בערך

ראיתי אותה חונה היום בתמח"ת!
כשיצאתי מהתחנה עם קו 461 ב-11:15. כשחזרתי בסביבות 15:00 היא עוד עמדה באותו מקום, בקומה 6 ליד רציף חיפה.
אני החנתי אותה שם בשעה 9:30 בערך
 

mister K

New member
אין על הרעש של ה-O404!

אני לא ממש בקיא בענייני סדרות
אבל כשהנהג שירד מהמאן הערב, עולה לוולוו ואומר את שני המשפטים הבאים: 1. "כבר הרבה זמ שלא נהגתי בוולוו" 2. "הדבר הזה לא סוחב" (את זה הוא אמר אחרי שפנינו ימינה בצומת שבע, ואתה הרי יודע שמצומת שבע לכיוון כרמיאל, השיפוע בכביש הוא מזערי, והנהג התייחס כנראה לזינוק של האוטובוס ביציאה לעקיפה). לכן וגם בגלל הרעש המיוחד מהמנוע, אני מעדיף את המרצדסים בהרבה, ולאחר מכן, בגלל הנוחות בנסיעה, את ה-B12B על מרכב "מארס"
אין על הרעש של ה-O404!
חוץ מהרעשים של ה-SL200 ושל ה-O305 כמובן!
 

scooby5

New member
ברור ! רק O305

אין על הרעש של ה-O404!
חוץ מהרעשים של ה-SL200 ושל ה-O305 כמובן!
ברור ! רק O305
אני בהחלט מתגעגע אליהן... אני זוכר עוד כאלה עם פעמון בצבע אדום, ועם צלצול נעים כזה (כמו של החדשים), ולא מכת פעמון כמו בישנים. אהבתי את המוגמרים, במיוחד את האדומים שבהם. בהחלט אוטובוס שחבל עליו.
 
אני דווקא אוהב את הרעש

ברור ! רק O305
אני בהחלט מתגעגע אליהן... אני זוכר עוד כאלה עם פעמון בצבע אדום, ועם צלצול נעים כזה (כמו של החדשים), ולא מכת פעמון כמו בישנים. אהבתי את המוגמרים, במיוחד את האדומים שבהם. בהחלט אוטובוס שחבל עליו.
אני דווקא אוהב את הרעש
של המארסיםb12(בטח עכשיו אני מאוד לא פופולרי כאן)וכמובן של הטייגרים ובראשם ה39-486 אהובתי!
 

mister K

New member
ל-B12B יש שריקה מיוחדת בהאצה

אני דווקא אוהב את הרעש
של המארסיםb12(בטח עכשיו אני מאוד לא פופולרי כאן)וכמובן של הטייגרים ובראשם ה39-486 אהובתי!
ל-B12B יש שריקה מיוחדת בהאצה
שומעים אותה טוב בעיקר בסדרה הראשונה (86-966-01, 86-968-01 - 86-989-01) ובחלק מהמכונות בסדרה השלישית (88-057-01 - 88-086-01). ביתר המכונות שומעים אותה חלש יותר, כנראה כי המיגון מפני רעשים עבה יותר. ה-B12B הכי פחות רועשים הם ה-I-SHIFT. ככלל, ה-B12B הוא אחד האוטובוסים הרועשים ביותר.
 
אני נסעתי עם ה88-001-01

ל-B12B יש שריקה מיוחדת בהאצה
שומעים אותה טוב בעיקר בסדרה הראשונה (86-966-01, 86-968-01 - 86-989-01) ובחלק מהמכונות בסדרה השלישית (88-057-01 - 88-086-01). ביתר המכונות שומעים אותה חלש יותר, כנראה כי המיגון מפני רעשים עבה יותר. ה-B12B הכי פחות רועשים הם ה-I-SHIFT. ככלל, ה-B12B הוא אחד האוטובוסים הרועשים ביותר.
אני נסעתי עם ה88-001-01
של חולון בקו 5 פנימי תאמין לי אחלה אוטו
 

fireman

New member
קוראים לזה טורבו ../images/Emo13.gif

ל-B12B יש שריקה מיוחדת בהאצה
שומעים אותה טוב בעיקר בסדרה הראשונה (86-966-01, 86-968-01 - 86-989-01) ובחלק מהמכונות בסדרה השלישית (88-057-01 - 88-086-01). ביתר המכונות שומעים אותה חלש יותר, כנראה כי המיגון מפני רעשים עבה יותר. ה-B12B הכי פחות רועשים הם ה-I-SHIFT. ככלל, ה-B12B הוא אחד האוטובוסים הרועשים ביותר.
קוראים לזה טורבו
 

522 אוקטן

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

ברור ! רק O305
אני בהחלט מתגעגע אליהן... אני זוכר עוד כאלה עם פעמון בצבע אדום, ועם צלצול נעים כזה (כמו של החדשים), ולא מכת פעמון כמו בישנים. אהבתי את המוגמרים, במיוחד את האדומים שבהם. בהחלט אוטובוס שחבל עליו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה