ובהגדלהאוטובוס תיירים עם חלונות בגג
גם האוטובוס הזה חונה בתחנת רכבת חיפה בעיר התחתית
זיהוי האוטובוסיםובהגדלה
איזה דגם הוא האוטובוס הישן? האםזיהוי האוטובוסים
אוטובוס התיירים הוא הדיימלר. שימו לב שהחלונות הגדולים שלו הם קטנים יחסית לגובה הרכב והרצפה בתא הנוסעים היא מעל הגלגלים (נדמה לי שבדלתות היו לו 4 מדרגות ולא שלוש). האוטובוס הקרוב הוא ליילנד טייגר ואת האמצעי אין צורך לזהות...
על הישן עניתיאיזה דגם הוא האוטובוס הישן? האם
" טפלה " או סופר וויט? ואיזה אוטובוס עומד בתחנה שברח' העצמאות? האם זה סוג של " שוסון " ?
אני מתכוון לאוטובוס הישן שחונה לידעל הישן עניתי
זה "ליילנד טייגר" והאוטובוס העומד ברחוב, אכן נראה לי כשוסון
יקירי, לזה התכוונתי:טייגר..לא רויאלאני מתכוון לאוטובוס הישן שחונה ליד
הטייגר , צמוד למדרכה , זה עם המנוע מלפנים .
תודה על התשובה , החכמת אותי .יקירי, לזה התכוונתי:טייגר..לא רויאל
שים לב: ללילנד היה אוטובוס בשם טייגר, עם מנוע מלפנים ורדיאטור חשוף. האוטובוס עם המנוע התת ריצפתי נקרא רויאל טייגר ואחר כך רויאל טייגר וורלדמסטר.
למה אין היום כאלה שנוסעים ברחובות?אוטובוס תיירים עם חלונות בגג
גם האוטובוס הזה חונה בתחנת רכבת חיפה בעיר התחתית
הטייגר ורויאל טייגראוטובוס תיירים עם חלונות בגג
גם האוטובוס הזה חונה בתחנת רכבת חיפה בעיר התחתית
תיקון חביביהטייגר ורויאל טייגר
הבודי של הטייגר היה זהה לסופרוויט או המק או הפורד F8 או הג'י אמ סי בגלל הסיבה הפשוטה שהם הורכבו בארץ... כל היתר הן השלדות. האמריקאים התבססו על שלדות ה- Schoolbus ואילו הטייגר היה בייצור של ליילנד, בגירסאות שונות עוד משנות השלושים. תולדות הרויאל טייגר: ליילנד בנתה את האוטובוס הראשון עם מנוע תת רצפתי בשנת 1937, עבור ה"לונדון טרנספורט" בשנת 1939 הוזמנו 87 אוטובוסים כאלה אבל ההזמנה לא יצאה לפועל בגלל המלחמה והייצור התחיל למעשה רק בשנת 1950, כאשר ליילנד הציעה, כמקובל בענף האוטובוסים, שילדה נוסעת ובמקביל הוצע גם הטייגר עם המנוע מקדימה והטיטן הדו קומתי (שאקסמפלר אחד ממנו שירת בדן עד מלחמת השחרור, אז נשרף ואחר הגיע במקומו עם בוא הטייגרים ב 1950). בשנת 1951 הורכב הרויאל טייגר הראשון במפעל הארגז. הרויאל טייגר מרק 1 נוצר במשך 4 שנים, עד 1954-55 ואז החליף אותו מה שקרוי אצלנו מרק 2 ובאנגליה הוורלדמסטר.נדמה לי שהמפעיל האחרון בעולם המשתמש ברויאל טייגר מרק 2 היא חברת אל על, אולם כמה עשרות נמצאים בידי אספנים ברחבי העולם.
צודק ו..תיקון טעותתיקון חביביהטייגר הראשון !!!!!
הליילנד מרק 1 הראשון במדינת ישראל לא נבנה ע"י הארגז ! הוא נבנה ע"י גדליה איילון איש המקשר במוסך המקשר בירושלים במהלך שנת 1950 והוצא לו רשיון תנועה ביום 12.08.1950. מספרו היה ים 479 ואח"כ במהלך שנת 1959 קיבל את המס' 66-101. אוטובוס זה פעל עד לשנת 1973 ואז הושבת. יש לזכור: היו 3 כאלה (ים 479 - ים 481) והם היו הטייגרים הראשונים בישראל. הבכורה היתה של "המקשר" ! ולפני כולם !
יש לי תמונות שלו. לא יודע לסרוק.צודק ו..תיקון טעות
נדמה לי שבארכיון אגד יש תמונה של האוטובוס שנבנה ב"המקשר" הטעות (הנפוצה) היא שאתה מתכוון ל"רויאל טייגר".
מה לגבי שאלתי על שנת השרות האחרונההטייגר ורויאל טייגר
הבודי של הטייגר היה זהה לסופרוויט או המק או הפורד F8 או הג'י אמ סי בגלל הסיבה הפשוטה שהם הורכבו בארץ... כל היתר הן השלדות. האמריקאים התבססו על שלדות ה- Schoolbus ואילו הטייגר היה בייצור של ליילנד, בגירסאות שונות עוד משנות השלושים. תולדות הרויאל טייגר: ליילנד בנתה את האוטובוס הראשון עם מנוע תת רצפתי בשנת 1937, עבור ה"לונדון טרנספורט" בשנת 1939 הוזמנו 87 אוטובוסים כאלה אבל ההזמנה לא יצאה לפועל בגלל המלחמה והייצור התחיל למעשה רק בשנת 1950, כאשר ליילנד הציעה, כמקובל בענף האוטובוסים, שילדה נוסעת ובמקביל הוצע גם הטייגר עם המנוע מקדימה והטיטן הדו קומתי (שאקסמפלר אחד ממנו שירת בדן עד מלחמת השחרור, אז נשרף ואחר הגיע במקומו עם בוא הטייגרים ב 1950). בשנת 1951 הורכב הרויאל טייגר הראשון במפעל הארגז. הרויאל טייגר מרק 1 נוצר במשך 4 שנים, עד 1954-55 ואז החליף אותו מה שקרוי אצלנו מרק 2 ובאנגליה הוורלדמסטר.נדמה לי שהמפעיל האחרון בעולם המשתמש ברויאל טייגר מרק 2 היא חברת אל על, אולם כמה עשרות נמצאים בידי אספנים ברחבי העולם.
לא יודע....מה לגבי שאלתי על שנת השרות האחרונה
של הדיימלר האחרון?
העיקר השוסון העירוני בצד שמאל !!אוטובוס תיירים עם חלונות בגג
גם האוטובוס הזה חונה בתחנת רכבת חיפה בעיר התחתית
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.