מקרובאוטובוס נטוש בשכונת הארגזים
זה MAN של דן משנות ה80? (בטח ה"פריקים" יתנו לי דגם, שם מספר, ושנת ייצור)![]()
כמובן שזהו ליילנד רויאל טייגר מודלמקרוב
באיזה שניה יצא מהסדנה ?כמובן שזהו ליילנד רויאל טייגר מודל
1973 - מרופדת. דרך אגב - מס' האוטו הזה הינו: 336-107. תמונתו כבר הופיעה בעבר. יום טוב.
זה מדהיםכמובן שזהו ליילנד רויאל טייגר מודל
1973 - מרופדת. דרך אגב - מס' האוטו הזה הינו: 336-107. תמונתו כבר הופיעה בעבר. יום טוב.
זה לא מאן. זה ליילנד טייגר.מקרוב
תקרא את ההודעה הקודמת ותדע הכל!!!זה לא מאן. זה ליילנד טייגר.
לפי הצורה והחלונות האחוריים הצדדיים שלו זה נראה לי אוטובוס שמספרו הפנימי היה משהו בסביבות 400-500 (לפני שאת הסידרה 400 קיבלו המפרקיות)
למה לעסוק בניחושים כאשר האוטובוסתקרא את ההודעה הקודמת ותדע הכל!!!
בסדר. בסדר.למה לעסוק בניחושים כאשר האוטובוס
זוהה לחלוטין ? אוטובוס זה עזב את מפעלי ההרכבה "מרכבים" ביום 26.01.1973. אני לא מתעסק במספרים פנימיים, כי אין להם שום משמעות בהקשר לתולדות חייו של האוטו. אל תשכח שהמספר 336-107 הוא תעודת הזהות של האוטו ובזכות מס' זה ניתן לדעת המון והכל על האוטו הנ"ל.
שיהיה לך יום נהדר שרוליקבסדר. בסדר.
שרוליק...יפהשיהיה לך יום נהדר שרוליק![]()
אני לא אנציקלופדיה - אני שמן וגבוהשרוליק...יפהתודה אביתרוש![]()
![]()
עם איש כמוך "אינציקלופדיה מהלכת" אין לי כוונה להכנס לוויכוחים![]()
חחחחחחח.........אני לא אנציקלופדיה - אני שמן וגבוה
ולכן אני רואה מהחלון את הצילומים והמסמכים של השכנים וככה אני יודע הרבה...![]()
אביתרוש...יפהשרוליק...יפהתודה אביתרוש![]()
![]()
עם איש כמוך "אינציקלופדיה מהלכת" אין לי כוונה להכנס לוויכוחים![]()
קראתי. אבל אני לא בטוח שזה היהתקרא את ההודעה הקודמת ותדע הכל!!!
מרופדת כמו הבטן של אביתר !!!קראתי. אבל אני לא בטוח שזה היה
אוטובוס שמכונה "מרופדת". אם כי יכול להיות שאני טועה. אני קצת צעיר בשביל להיות בטוח...![]()
מרופדת כמו הבטן של אביתר !!!תאמ![]()
תאמין לי: הבטן + אביתר = 100 קילו !!! קיבינימאט ! איפה הדיאטה ??? פול תמיד אומר לי: "אביתר-אתה חי בשביל לאכול" !!! והוא פול: אוכל בשביל לחיות. ואני סתם פרסר שאוכל כל דבר בעולם ! עוד לא המציאו משהו לא טעים ! וזו צרה צרורה !!!![]()
![]()
שיהיה לך בתאבון!!!!!!!!!!!!מרופדת כמו הבטן של אביתר !!!תאמ![]()
תאמין לי: הבטן + אביתר = 100 קילו !!! קיבינימאט ! איפה הדיאטה ??? פול תמיד אומר לי: "אביתר-אתה חי בשביל לאכול" !!! והוא פול: אוכל בשביל לחיות. ואני סתם פרסר שאוכל כל דבר בעולם ! עוד לא המציאו משהו לא טעים ! וזו צרה צרורה !!!![]()
![]()
תודה ! האוכל על השולחן...שיהיה לך בתאבון!!!!!!!!!!!!![]()
על זה נאמרתודה ! האוכל על השולחן...![]()
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.