אוטובוס נטוש בשכונת הארגזים

מצב
הנושא נעול.

danezeq

Member
אוטובוס נטוש בשכונת הארגזים

אוטובוס נטוש בשכונת הארגזים
זה MAN של דן משנות ה80? (בטח ה"פריקים" יתנו לי דגם, שם מספר, ושנת ייצור
)
 

ישראל ב

New member
זה לא מאן. זה ליילנד טייגר.

זה לא מאן. זה ליילנד טייגר.
לפי הצורה והחלונות האחוריים הצדדיים שלו זה נראה לי אוטובוס שמספרו הפנימי היה משהו בסביבות 400-500 (לפני שאת הסידרה 400 קיבלו המפרקיות)
 
תקרא את ההודעה הקודמת ותדע הכל!!!

זה לא מאן. זה ליילנד טייגר.
לפי הצורה והחלונות האחוריים הצדדיים שלו זה נראה לי אוטובוס שמספרו הפנימי היה משהו בסביבות 400-500 (לפני שאת הסידרה 400 קיבלו המפרקיות)
תקרא את ההודעה הקודמת ותדע הכל!!!
 
למה לעסוק בניחושים כאשר האוטובוס

תקרא את ההודעה הקודמת ותדע הכל!!!
למה לעסוק בניחושים כאשר האוטובוס
זוהה לחלוטין ? אוטובוס זה עזב את מפעלי ההרכבה "מרכבים" ביום 26.01.1973. אני לא מתעסק במספרים פנימיים, כי אין להם שום משמעות בהקשר לתולדות חייו של האוטו. אל תשכח שהמספר 336-107 הוא תעודת הזהות של האוטו ובזכות מס' זה ניתן לדעת המון והכל על האוטו הנ"ל.
 

ישראל ב

New member
בסדר. בסדר.

למה לעסוק בניחושים כאשר האוטובוס
זוהה לחלוטין ? אוטובוס זה עזב את מפעלי ההרכבה "מרכבים" ביום 26.01.1973. אני לא מתעסק במספרים פנימיים, כי אין להם שום משמעות בהקשר לתולדות חייו של האוטו. אל תשכח שהמספר 336-107 הוא תעודת הזהות של האוטו ובזכות מס' זה ניתן לדעת המון והכל על האוטו הנ"ל.
בסדר. בסדר.
 
אני לא אנציקלופדיה - אני שמן וגבוה

שרוליק...יפה
תודה אביתרוש

עם איש כמוך "אינציקלופדיה מהלכת" אין לי כוונה להכנס לוויכוחים
אני לא אנציקלופדיה - אני שמן וגבוה
ולכן אני רואה מהחלון את הצילומים והמסמכים של השכנים וככה אני יודע הרבה...
 
מרופדת כמו הבטן של אביתר !!!../images/Emo6.gif תאמ

קראתי. אבל אני לא בטוח שזה היה
אוטובוס שמכונה "מרופדת". אם כי יכול להיות שאני טועה. אני קצת צעיר בשביל להיות בטוח...
מרופדת כמו הבטן של אביתר !!!
תאמ
תאמין לי: הבטן + אביתר = 100 קילו !!! קיבינימאט ! איפה הדיאטה ??? פול תמיד אומר לי: "אביתר-אתה חי בשביל לאכול" !!! והוא פול: אוכל בשביל לחיות. ואני סתם פרסר שאוכל כל דבר בעולם ! עוד לא המציאו משהו לא טעים ! וזו צרה צרורה !!!
 

ישראל ב

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo3.gif../images/Emo3.gif

מרופדת כמו הבטן של אביתר !!!
תאמ
תאמין לי: הבטן + אביתר = 100 קילו !!! קיבינימאט ! איפה הדיאטה ??? פול תמיד אומר לי: "אביתר-אתה חי בשביל לאכול" !!! והוא פול: אוכל בשביל לחיות. ואני סתם פרסר שאוכל כל דבר בעולם ! עוד לא המציאו משהו לא טעים ! וזו צרה צרורה !!!
 

אייל xxx

New member
שיהיה לך בתאבון!!!!!!!!!!!! ../images/Emo163.gif

מרופדת כמו הבטן של אביתר !!!
תאמ
תאמין לי: הבטן + אביתר = 100 קילו !!! קיבינימאט ! איפה הדיאטה ??? פול תמיד אומר לי: "אביתר-אתה חי בשביל לאכול" !!! והוא פול: אוכל בשביל לחיות. ואני סתם פרסר שאוכל כל דבר בעולם ! עוד לא המציאו משהו לא טעים ! וזו צרה צרורה !!!
שיהיה לך בתאבון!!!!!!!!!!!!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה