מדהים כיצד ממשיכים להביא ארצה את כל הדרעק הזה במקום
להסתמך על שני דגמים בלבד:
מרצדס O530 סיטארו מדגם 4 שידוע כעירוני האיכותי בעולם,
מרצדס O580 טראווגו מדגם גימור 235 המתאים לעבודה בינעירונית אך לא לתיירות,
אך כנראה שכאן בארץ יש קמצנים, מאעכרים ולא מעט טמבלים....
היה כדאי לחדול מכל הקומבינות ולנסוע אך ורק במרצדס לטובת כולם. הנהלת מרצדס בגרמניה שאת חלק מחבריה אני מכיר אישית, לא נותנת יד לכל הקומבינטורים הישראליים....והיא גם מסרבת בכל תוקף לתת למפעלי הרכבה הנמצאים מחוץ לשטח טריטוריאלי גרמני, להרכיב את הסיטארו ובצדק רב.
בדיחה ששמעתי בעבר מחבר הנהלת מרצדס:
"מאן זה הפפסי קולה של האוטובוסים, מרצדס זה הקוקה-קולה של האוטובוסים...זה ההבדל."... בסופו של דבר אלה ואלה מגיעים להיות מתכת לפחיות שתיה וצבע...או ברזל לבניה...
לילה טוב.