אוטובוס מרצדס oc600

מצב
הנושא נעול.

kobimor549

New member
אוטובוס מרצדס oc600

אוטובוס מרצדס oc600
אגד הזמין 150 אוטובוסים חדשים מדגם מרצדס OC600 האמורים להכנס לפעילות בשנה הקרובה.


נ.ב. אשמח לקבל תמונות של האוטובוס
 
אין דבר כזה OC600

אוטובוס מרצדס oc600
אגד הזמין 150 אוטובוסים חדשים מדגם מרצדס OC600 האמורים להכנס לפעילות בשנה הקרובה.


נ.ב. אשמח לקבל תמונות של האוטובוס
אין דבר כזה OC600
אתה בטח מתכוון לOC500 יורו 6, הם נמצאים באגד בשני מרכבים: מארס (מרכבים) וברק21 (הארגז).
קצת חבל שאגד לא הזמין את מאה וחמישים האוטובוסים הללו מדגמי המאן או הVDL הניסיוניים שאצלו.



 

kobimor549

New member
oc600

אין דבר כזה OC600
אתה בטח מתכוון לOC500 יורו 6, הם נמצאים באגד בשני מרכבים: מארס (מרכבים) וברק21 (הארגז).
קצת חבל שאגד לא הזמין את מאה וחמישים האוטובוסים הללו מדגמי המאן או הVDL הניסיוניים שאצלו.
oc600
דיברתי אתמול עם מנהל אחד הסניפים הגדולים של אגד וזה מה שנאמר להם שזה הדגם שייכנס בקרוב.
מרצדס בינעירוני וסקניה עירוני הם זכו במכרזים של אגד לשנה הקרובה. מ.א.ן ייכנס מצומצם בעירוני (50 כלים) חוץ מהאוטובוסים 5 דלתות שכבר המכרז שלהם פורסם בשנה שעברה
 
מעניין מה מקור המידע של אנשי אגד.

oc600
דיברתי אתמול עם מנהל אחד הסניפים הגדולים של אגד וזה מה שנאמר להם שזה הדגם שייכנס בקרוב.
מרצדס בינעירוני וסקניה עירוני הם זכו במכרזים של אגד לשנה הקרובה. מ.א.ן ייכנס מצומצם בעירוני (50 כלים) חוץ מהאוטובוסים 5 דלתות שכבר המכרז שלהם פורסם בשנה שעברה
מעניין מה מקור המידע של אנשי אגד.
באתר של אבובוס (Evobus), האמא של האוטובוסים של מרצדס וסטרה, אין איזכור או רמז לדבר כזה שנקרא OC600.

קישור לאתר: http://www.evobus.com/
 
נראה לי שהוא אמר "OC6 במאות"


oc600
דיברתי אתמול עם מנהל אחד הסניפים הגדולים של אגד וזה מה שנאמר להם שזה הדגם שייכנס בקרוב.
מרצדס בינעירוני וסקניה עירוני הם זכו במכרזים של אגד לשנה הקרובה. מ.א.ן ייכנס מצומצם בעירוני (50 כלים) חוץ מהאוטובוסים 5 דלתות שכבר המכרז שלהם פורסם בשנה שעברה
נראה לי שהוא אמר "OC6 במאות"

שפירושו,כמובן: OC זה קיצור לכל שם הדגם, 6 זה "יורו 6" ו"במאות" זה כמות כלים...
אם מרצדס כבר זכתה במכרז לבינעירוני-אז למה הם ממשיכים להחזיק אצלם את האוטובוסים הינסיוניים של מאן וVDL?
 
הנסיוניים של MAN,VDL,VOLVO,SOLARIS,YUTONG

נראה לי שהוא אמר "OC6 במאות"

שפירושו,כמובן: OC זה קיצור לכל שם הדגם, 6 זה "יורו 6" ו"במאות" זה כמות כלים...
אם מרצדס כבר זכתה במכרז לבינעירוני-אז למה הם ממשיכים להחזיק אצלם את האוטובוסים הינסיוניים של מאן וVDL?
הנסיוניים של MAN,VDL,VOLVO,SOLARIS,YUTONG
ככל הנראה משמשים לניסוי ארוך טווח לקראת מכרזים עתידיים, זאת ההנחה שלי...
 
אכן כן,הוא עבר ל'אלמוג הסעים'

גם זה יצא מהניסוי וצולם כבר בצבע אחר.
נדמה לי שאתה צילמת אותו בירושלים בצבע של חברה אחרת, לא?
אכן כן,הוא עבר ל'אלמוג הסעים'
הוא לגמרי פרח מזכרוני... העניין הוא, שכאשר צילמתי הייתה תקלה בהעלאת התמונות לקומונות בתפוז,אז את כל תמונותיי מאותו יום (18/03/2015) קיבצתי למצגת ביוטיוב-והאיכות בהתאם. לצערי התמונה המקורית נמחקה כבר,אפילו מ'סל המיחזור' במחשב.

גם האיריסבוס יצא מהניסוי ועבר לאפיקים (09/12/2014).



 
הנה גם מזכרת מהאיריסבוס.

אכן כן,הוא עבר ל'אלמוג הסעים'
הוא לגמרי פרח מזכרוני... העניין הוא, שכאשר צילמתי הייתה תקלה בהעלאת התמונות לקומונות בתפוז,אז את כל תמונותיי מאותו יום (18/03/2015) קיבצתי למצגת ביוטיוב-והאיכות בהתאם. לצערי התמונה המקורית נמחקה כבר,אפילו מ'סל המיחזור' במחשב.

גם האיריסבוס יצא מהניסוי ועבר לאפיקים (09/12/2014).
הנה גם מזכרת מהאיריסבוס.
צולם באפריל 2014.

 

olli3

New member
מנהל
הרבה נהגים סירבו לנסוע בו ורבו עם הסדרנים.

למה היוטונג יצא?
הרבה נהגים סירבו לנסוע בו ורבו עם הסדרנים.
יש לו בעיה של שדה ראיה מוסתר והבנתי שיש איתו עוד בעיות אבל אני כבר לא זוכר מה בדיוק.
 

kobimor549

New member
היוטונג

הרבה נהגים סירבו לנסוע בו ורבו עם הסדרנים.
יש לו בעיה של שדה ראיה מוסתר והבנתי שיש איתו עוד בעיות אבל אני כבר לא זוכר מה בדיוק.
היוטונג
הוא אוטובוס מעולה ונוח (חוץ מזה שהוא מתפרק - סיני כבר אמרנו- ולכן היבואן נותן 5 שנים אחריות) אך לא מתאים להסעת נוסעים בקווי השירות א. בגלל האיטיות והכובד של הדלתות יש להם הרכבה כמו של ה מ.א.ן איריזר וב. התא מטען קטן כי יש בפנים קורות של האוטובוס כמו ב מ.א.ן איריזר שתופס הרבה מקום.
בהסעות ותיירות הוא אוטובוס מעולה ומרווח גם לנהג וגם לנוסע, באגד הסעים הצטיידו בשנה האחרונה בכ 30 אוטובוסים מדגם זה.
 
מדהים כיצד ממשיכים להביא ארצה את כל הדרעק הזה במקום

היוטונג
הוא אוטובוס מעולה ונוח (חוץ מזה שהוא מתפרק - סיני כבר אמרנו- ולכן היבואן נותן 5 שנים אחריות) אך לא מתאים להסעת נוסעים בקווי השירות א. בגלל האיטיות והכובד של הדלתות יש להם הרכבה כמו של ה מ.א.ן איריזר וב. התא מטען קטן כי יש בפנים קורות של האוטובוס כמו ב מ.א.ן איריזר שתופס הרבה מקום.
בהסעות ותיירות הוא אוטובוס מעולה ומרווח גם לנהג וגם לנוסע, באגד הסעים הצטיידו בשנה האחרונה בכ 30 אוטובוסים מדגם זה.
מדהים כיצד ממשיכים להביא ארצה את כל הדרעק הזה במקום
להסתמך על שני דגמים בלבד:
מרצדס O530 סיטארו מדגם 4 שידוע כעירוני האיכותי בעולם,
מרצדס O580 טראווגו מדגם גימור 235 המתאים לעבודה בינעירונית אך לא לתיירות,
אך כנראה שכאן בארץ יש קמצנים, מאעכרים ולא מעט טמבלים....
היה כדאי לחדול מכל הקומבינות ולנסוע אך ורק במרצדס לטובת כולם. הנהלת מרצדס בגרמניה שאת חלק מחבריה אני מכיר אישית, לא נותנת יד לכל הקומבינטורים הישראליים....והיא גם מסרבת בכל תוקף לתת למפעלי הרכבה הנמצאים מחוץ לשטח טריטוריאלי גרמני, להרכיב את הסיטארו ובצדק רב.
בדיחה ששמעתי בעבר מחבר הנהלת מרצדס:
"מאן זה הפפסי קולה של האוטובוסים, מרצדס זה הקוקה-קולה של האוטובוסים...זה ההבדל."... בסופו של דבר אלה ואלה מגיעים להיות מתכת לפחיות שתיה וצבע...או ברזל לבניה...

לילה טוב.
 
יש אלמנט מכריע שאתה מסרב להכיר בו, משך כל השנים

מדהים כיצד ממשיכים להביא ארצה את כל הדרעק הזה במקום
להסתמך על שני דגמים בלבד:
מרצדס O530 סיטארו מדגם 4 שידוע כעירוני האיכותי בעולם,
מרצדס O580 טראווגו מדגם גימור 235 המתאים לעבודה בינעירונית אך לא לתיירות,
אך כנראה שכאן בארץ יש קמצנים, מאעכרים ולא מעט טמבלים....
היה כדאי לחדול מכל הקומבינות ולנסוע אך ורק במרצדס לטובת כולם. הנהלת מרצדס בגרמניה שאת חלק מחבריה אני מכיר אישית, לא נותנת יד לכל הקומבינטורים הישראליים....והיא גם מסרבת בכל תוקף לתת למפעלי הרכבה הנמצאים מחוץ לשטח טריטוריאלי גרמני, להרכיב את הסיטארו ובצדק רב.
בדיחה ששמעתי בעבר מחבר הנהלת מרצדס:
"מאן זה הפפסי קולה של האוטובוסים, מרצדס זה הקוקה-קולה של האוטובוסים...זה ההבדל."... בסופו של דבר אלה ואלה מגיעים להיות מתכת לפחיות שתיה וצבע...או ברזל לבניה...

לילה טוב.
יש אלמנט מכריע שאתה מסרב להכיר בו, משך כל השנים
שאני מכיר אותך כאן על גבי הפורום- רמת הנהיגה של נהג האוטובוס הישראלי הממוצע.
לו היית בעל חברת אוטובוסים שהנהגים בה היו משמידים לך אוטובוסים או חלקים שלהם בתדירות כל-כך גבוהה, ייתכן שגם אתה היית בוחר לעבוד עם כלים סיניים זולים להחריד, עם תחזוקה זולה בהתאמה.
 
אין ויכוח. אתה מתפרץ לדלת פתוחה: אני בהחלט מסכים

יש אלמנט מכריע שאתה מסרב להכיר בו, משך כל השנים
שאני מכיר אותך כאן על גבי הפורום- רמת הנהיגה של נהג האוטובוס הישראלי הממוצע.
לו היית בעל חברת אוטובוסים שהנהגים בה היו משמידים לך אוטובוסים או חלקים שלהם בתדירות כל-כך גבוהה, ייתכן שגם אתה היית בוחר לעבוד עם כלים סיניים זולים להחריד, עם תחזוקה זולה בהתאמה.
אין ויכוח. אתה מתפרץ לדלת פתוחה: אני בהחלט מסכים
שלא כדאי כלכלית ותחזוקתית לרכוש דגם יקר כמו O580 אבל לפעמים צריך לחשוב גם על טובת הנוסעים וטובת אנשי המוסכים שתמיד יעדיפו לטפל במנוע מבית מרצדס.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה