אני זוכר אותם היטב ,הם הגיעו בתחילה
לי-ם , ולדעתי הם שגרמו לשינוי הצביעה של אוטובוסי אגד מירוק לכחול . אני חושב שהם היו הראשונים שבהם היה כפתור לחיצה ל " עצור " , בניגוד ל " חוטים " שבהם היה צריך למשוך בליילנדים , כשרצית לרדת . " עצור " - גלין גלין , זוכר? זכור לי שמספרי הקווים בדגמים הירושלמיים היו בצבע כחול , נראה לי שאלה היו לוחיות פלסטיק ולא מספרים שהודפסו על נייר כמו בשאר האוטובוסים , נכון? האוטובוסים מאותו דגם שהגיעו ארצה ב 80´ , כבר היו בנויים אחרת ובעלי צביעה אחרת - אדום עם פסים לבנים . אח"כ , שופצו דגמי 73´ הירושלמיים בצורה זהה לדגמי 79 - 80 וניתן היה להבחין בהבדל רק מצורתו החיצונית של האוטובוס , שהייתה שונה במקצת . האם כול הדגמים האלה נגרטו? אגב , לפי מה נקבעו הקידומות בלוחיות הרישוי של האוטובוסים אז ( צפון - 87 , 88 , 89 מרכז ודרום 37 ,38 ,39 וי-ם 69 , 666 ו338 {ועוד אחת? } ) אגב , אביתר , האם אטעה באבחנתי אם אומר שבי-ם היה ריכוז סוגי האוטובוסים הגדול ביותר של אגד?