אוטובוס חיפה - ירדן

מצב
הנושא נעול.

orensaab

New member
קו חיפה - עמאן פעיל גם כיום

הקווים הללו פעלו לאחר חתימת ההסכמים עם ירדן
ב- 1994, ולא האריכו ימים
קו חיפה - עמאן פעיל גם כיום
מבצע בין 4 ל- 7 נסיעות בשבוע בהתאם לסמסטרים באוניברסיטאות.
הקו יוצא מחיפה דרך נצרת, משם דרך עפולה ובית שאן למעבר הגבול שיח חוסיין.
האוטובוס חוצה את הגבול, ומדובר באוטובוס הישראלי היחיד אשר חוצה את הגבול, ממשיך לאירביד, שם יש לו תחנה בכניסה הראשית של האוניברסיטה וממשיך לעמאן.
התחנה בעמאן היתה בעבר ליד המרכז לחקר הסרטן על שם המלך חוסיין המנוע, והועברה לפני כשלוש שנים לנקודה צפונית יותר.
אחרי שעה הפסקה, האוטובוס יוצא בדרכו חזרה באותו מסלול.
יש להזמין מקום מראש לנסיעה, והתשלום מבוצע בתחנה בנצרת. ניתן לשלם מראש בכרטיס שאראי ולעלות בבית שאן או בעפולה.
הקו מבוצע כמובן על ידי נזארין אקספרס, ומשרת בעיקר סטודנטים ישראלים הלומדים באירביד, וכן אנשי עסקים. מעט תיירים נוסעים בו.
אני נסעתי בקו זה מספר פעמים לעמאן ובחזרה.

הנה תמונה של האוטובוס במסוף הגבול בבוקר לפני המעבר לירדן
 

orensaab

New member
חיפה - עמאן

קו חיפה - עמאן פעיל גם כיום
מבצע בין 4 ל- 7 נסיעות בשבוע בהתאם לסמסטרים באוניברסיטאות.
הקו יוצא מחיפה דרך נצרת, משם דרך עפולה ובית שאן למעבר הגבול שיח חוסיין.
האוטובוס חוצה את הגבול, ומדובר באוטובוס הישראלי היחיד אשר חוצה את הגבול, ממשיך לאירביד, שם יש לו תחנה בכניסה הראשית של האוניברסיטה וממשיך לעמאן.
התחנה בעמאן היתה בעבר ליד המרכז לחקר הסרטן על שם המלך חוסיין המנוע, והועברה לפני כשלוש שנים לנקודה צפונית יותר.
אחרי שעה הפסקה, האוטובוס יוצא בדרכו חזרה באותו מסלול.
יש להזמין מקום מראש לנסיעה, והתשלום מבוצע בתחנה בנצרת. ניתן לשלם מראש בכרטיס שאראי ולעלות בבית שאן או בעפולה.
הקו מבוצע כמובן על ידי נזארין אקספרס, ומשרת בעיקר סטודנטים ישראלים הלומדים באירביד, וכן אנשי עסקים. מעט תיירים נוסעים בו.
אני נסעתי בקו זה מספר פעמים לעמאן ובחזרה.

הנה תמונה של האוטובוס במסוף הגבול בבוקר לפני המעבר לירדן
חיפה - עמאן
הנה תמונה של האוטובוס רבע שעה אחרי כן בצד הירדני, ממתין לנוסעים לסיים ביקורת דרכונים.

שבת שלום,

אורן
 
פתרת לי את התעלומה

חיפה - עמאן
הנה תמונה של האוטובוס רבע שעה אחרי כן בצד הירדני, ממתין לנוסעים לסיים ביקורת דרכונים.

שבת שלום,

אורן
פתרת לי את התעלומה
ראיתי את האוטובוס הזה ולא הבנתי מה זאת הפחית השחורה המרובעת בחזית שלו
 

stratomaximus

New member
פעם ראשונה אני רואה אוטובוס שמחליפים לו רישוי

חיפה - עמאן
הנה תמונה של האוטובוס רבע שעה אחרי כן בצד הירדני, ממתין לנוסעים לסיים ביקורת דרכונים.

שבת שלום,

אורן
פעם ראשונה אני רואה אוטובוס שמחליפים לו רישוי
זה אומר שהאוטובוס עבר רישוי כפול בישראל ובירדן, ורשום במשרד התחבורה הירדני בתור אוטובוס מקומי מן המניין?
 
לא נראה לי

פעם ראשונה אני רואה אוטובוס שמחליפים לו רישוי
זה אומר שהאוטובוס עבר רישוי כפול בישראל ובירדן, ורשום במשרד התחבורה הירדני בתור אוטובוס מקומי מן המניין?
לא נראה לי
זה כנראה כמו לוחיות "במבחן" שמאפשרות נסיעה עם כל רכב

(אם הם שולחים אוטובוס אחר כי האוטובוס במוסך, נראה לך שעושים לו רישוי ירדני על הדרך)
 

luckydude

Active member
מצחיק שבמקום להסיר את הלוחית הישראלית

לא נראה לי
זה כנראה כמו לוחיות "במבחן" שמאפשרות נסיעה עם כל רכב

(אם הם שולחים אוטובוס אחר כי האוטובוס במוסך, נראה לך שעושים לו רישוי ירדני על הדרך)
מצחיק שבמקום להסיר את הלוחית הישראלית
הם פשוט הופכים אותה.

צריכים להמציא לוחית דו-צדדית. צד אחד ישראל, צד שני ירדן
 

orensaab

New member
זה לא שלט "במבחן"

לא נראה לי
זה כנראה כמו לוחיות "במבחן" שמאפשרות נסיעה עם כל רכב

(אם הם שולחים אוטובוס אחר כי האוטובוס במוסך, נראה לך שעושים לו רישוי ירדני על הדרך)
זה לא שלט "במבחן"
זוהי לוחית רישוי לכל דבר.
יש לנזארין שלושה אוטובוסים עם רישוי משולב, שיכולים לבצע את הקו.
 

אוהד11

New member
גם האוטובוסים של דן ואגד שעשו את קו 100 לקהיר

פעם ראשונה אני רואה אוטובוס שמחליפים לו רישוי
זה אומר שהאוטובוס עבר רישוי כפול בישראל ובירדן, ורשום במשרד התחבורה הירדני בתור אוטובוס מקומי מן המניין?
גם האוטובוסים של דן ואגד שעשו את קו 100 לקהיר
קיבלו בקנטרה מספר רישוי מצרי, וכך גם לגבי מכוניות ישראליות שנכנסות דרך טאבה
 

tomer1976

New member
נכנסתי עם הרכב לטאבה ולא החליפו לי

גם האוטובוסים של דן ואגד שעשו את קו 100 לקהיר
קיבלו בקנטרה מספר רישוי מצרי, וכך גם לגבי מכוניות ישראליות שנכנסות דרך טאבה
נכנסתי עם הרכב לטאבה ולא החליפו לי
והיו עוד עשרות כמוני בחניה של הילטון.
 

mister K

New member
שמעתי פעם ממישהו שאין חובה להחליף את הלוחית.

יתכן שהמעבר עד המלונות בטאבה אינו מצריך
החלפת לוחיות הרישוי
שמעתי פעם ממישהו שאין חובה להחליף את הלוחית.
עושים זאת רק כדי שלא ידעו שמדובר ברכב ישראלי.
אם נשארים רק בטאבה, אז כנראה שאין חשש כזה ולכן לא מחליפים.
אני לא זוכר מי אמר לי את זה ולכן אני מסייג את הדברים.
 

אוהד11

New member
לטאבה גם לא צריך להוציא אשרה, בניגוד לכניסה

שמעתי פעם ממישהו שאין חובה להחליף את הלוחית.
עושים זאת רק כדי שלא ידעו שמדובר ברכב ישראלי.
אם נשארים רק בטאבה, אז כנראה שאין חשש כזה ולכן לא מחליפים.
אני לא זוכר מי אמר לי את זה ולכן אני מסייג את הדברים.
לטאבה גם לא צריך להוציא אשרה, בניגוד לכניסה
לכל שטח מצרי אחר
 

orensaab

New member
יש רישוי ירדני

פעם ראשונה אני רואה אוטובוס שמחליפים לו רישוי
זה אומר שהאוטובוס עבר רישוי כפול בישראל ובירדן, ורשום במשרד התחבורה הירדני בתור אוטובוס מקומי מן המניין?
יש רישוי ירדני
אולם זהו רישוי מיוחד שמתבסס על הרישוי הישראלי.
מסמכי הרישוי עוברים בארץ תרגום נוטריוני, ועל בסיס זה הוא מחזיק בלוחית הירדנית.
 

אוהד11

New member
ראוי להזכיר גם את קו 333 שהפעילה דן מת"א

אוטובוס חיפה - ירדן
מתי הקו היה פעיל ?
ראוי להזכיר גם את קו 333 שהפעילה דן מת"א
לעמאן דרך כביש 65, עפולה, בית שאן וגשר שייח' חוסיין. הקו פעל במשך מספר שנים ודעך עד שנפסק. היציאה מת"א היתה ב- 7 וחזרה מעמאן בשעה 14, חמישה ימים בשבוע
 

oschlick

New member
לעמאן דרך גשר שייח חוסין? למה לא דרך ירושלים

ראוי להזכיר גם את קו 333 שהפעילה דן מת"א
לעמאן דרך כביש 65, עפולה, בית שאן וגשר שייח' חוסיין. הקו פעל במשך מספר שנים ודעך עד שנפסק. היציאה מת"א היתה ב- 7 וחזרה מעמאן בשעה 14, חמישה ימים בשבוע
לעמאן דרך גשר שייח חוסין? למה לא דרך ירושלים
ודרך גשר אלנבי
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה