73 מקומות+מקום לכסא גלגלים, כנראה שבקרוב יופיע בטקס גזירת הסרט (האחרון?)
אוטובוס הקומתיים נחת בישראל - אגד (egged.co.il)
אוטובוס הקומתיים נחת בישראל - אגד (egged.co.il)
73 מקומות+מקום לכסא גלגלים, כנראה שבקרוב יופיע בטקס גזירת הסרט (האחרון?)
צפה בקובץ המצורף 24376
אוטובוס הקומתיים נחת בישראל - אגד (egged.co.il)
יש מתקף בסמוך למדרגות האחוריות וכתוב שמיועד לקוים פרברייםמניח שזה לקוים בינעירוניים
טקס אחרון? אפשר להרחיב?מניח שזה לקוים בינעירוניים
73 מקומות+מקום לכסא גלגלים, כנראה שבקרוב יופיע בטקס גזירת הסרט (האחרון?)
צפה בקובץ המצורף 24376
אוטובוס הקומתיים נחת בישראל - אגד (egged.co.il)
המרכב הזה לא מאוד נפוץ אז אין יותר מידי מידע באנגלית ותמונות, אבל יש וידיאו יחצ (צביעה לקרואיה,גם שם 73 מושבים) וצילום מתערוכה של הגרסאה יקרה יותר ע"ב סקאניה.שלום רב שובך !
האוטובוס נראה כמו אוטובוס עירוני מחו"ל ויש לי מספר השגות:
המיזוג בקומה העליונה נראה די נמוך, בצורה שאולי לא נוחה לנוסעים גבוהים. נראה כאילו שמו אותו בחלל שבאוטובוסים לא ממוזגים באירופה הוא חלק מחלל הנוסעים, מעל לראשיהם. לא הייתי רוצה לקום מהמושבים האלו ולחטוף מזגן בראש.
הדלת האחורית די צרה וגרם המדרגות שם נפתח הישר למשבצת של הדלת. בלונדון גרם המדרגות העיקרי שנפתח לדלת השניה או האמצעית מוביל למעבר ואז יש מספר מרחבים צמודים (מרחב לעגלות / כסאות גלגלים, המעבר, המרחב שמול הדלת) המאפשרים לנוסעים שיורדים במדרגות לעמוד בקומת הקרקע לפני שהם ממש יוצאים מהדלת. לדחוס את כל הנוסעים למשבצת אחת מול הדלת נראה לי כמו מתכון לבלאגן גם עם נימוס בריטי, כל שכן בארץ שלא נותנים לצאת בה מהדלתות ומותרת עלייה מאחור.
המרכב הזה לא מאוד נפוץ אז אין יותר מידי מידע באנגלית ותמונות, אבל יש וידיאו יחצ (צביעה לקרואיה,גם שם 73 מושבים) וצילום מתערוכה של הגרסאה יקרה יותר ע"ב סקאניה.
אם הוא אמור להתחרות בשאר המרכבים האירופאיים ודומה במידות, הגובה לא אמור להיות בעיה. דלת רחבה זמינה אפילו עם רמפה, כנראה רצו שיהיה דומה לעירוני יותר מאשר ביןעירוני.
האוטובוס יעבוד בקווים פרבריים, קודם רק איסוף ואחר כך רק הורדה, אין צורך בזרימת נוסעים כמו אוטובוס עירוניאני מתייחס לתמונות מהלינק באתר אגד.
הנה תמונות שמראות את שני האזורים שהתייחסתי אליהם באוטובוסי קומותיים עירוניים בריטיים.
בקומה העליונה המושבים דומים מאד לאלו שבאתר אגד ויש שימוש בחלונות "תא דואר" אופקיים. ההבדל הוא בגובה התקרה מעל ראשי הנוסעים אליו דחקו את המיזוג בדגם המיועד לארץ. עדיף היה להשתמש במיזוג כללי שניתן לשים בפינות תא הנוסעים ולא במיזוג "אוטובוס תיירים" עם פיות אישיות מעל כל מושב בצורה שתופסת מקום רב.
בקומה התחתונה צריך טיפה להגדיל כדי להבחין במיקומי הדלתות משמאל והמדרגות מימין (בייחוד בתמונה שהן מאחורי קיר עם מסך מידע) אבל אני חושב שההבדל במרחב ברור מול התמונה עם גרם המדרגות שמסתיים במשבצת הכניסה של הדלתות.
רשמית אסור לרדת במדרגות בעת נסיעה, כך שעצירה להורדת נוסעים יוצרת מצב של תנועת נוסעים גדולה בתוך האוטובוס וצריך את המרחב המשולב של המעבר, הכניסה לדלתות ואזור הנכים / עמידה כדי שנוסעים יוכלו לרדת מהאוטובוס. לדחוס את כל זה למשבצת של חצי מטר על חצי מטר נראה לי כצפיפות בלתי נסבלת ותיכנון גרוע.
אדגיש שאינני מביא תמונות של אוטובוסים קלאסיים או כמו קלאסיים עם גרם מדרגות אחורי, אלא אוטובוסים מודרניים יותר משנות השמונים ועד היום שיש בהם גרם מדרגות מאחורי הנהג. גרם המדרגות מסתיים טיפה לפני הדלתות האחוריות.
האוטובוס יעבוד בקווים פרבריים, קודם רק איסוף ואחר כך רק הורדה, אין צורך בזרימת נוסעים כמו אוטובוס עירוני
ההתנגשות לכאורה היא רק בירידה, שילמדו נימוסיםהנה התמונה מהכתבה של אגד, הגדלה שלה והדגשת נקודת ההתנגשות בין הנוסעים היורדים משתי הקומות במשבצת שליד הדלת האחורית.
מאד צפוף ובעייתי בעיניי.
מבחינתך אוטובוס קומותיים זה איזה זיכרון רחוק. מבחינתי זה אמצעי תחבורה שהייתי עושה בו שימוש קבוע 3 עשורים.
ההתנגשות לכאורה היא רק בירידה, שילמדו נימוסים
מעניין, אז ירדו מהרעיון של לשים אותו בקווי ה"פרימיום" שדיברו עליו לפני כמה חודשים?האוטובוס יעבוד בקווים פרבריים, קודם רק איסוף ואחר כך רק הורדה, אין צורך בזרימת נוסעים כמו אוטובוס עירוני
לא, קווי הפרימיום הם קווים פרברייםמעניין, אז ירדו מהרעיון של לשים אותו בקווי ה"פרימיום" שדיברו עליו לפני כמה חודשים?
אני כבר ממש מבולבל. יש איזו רשימה איפשהו של מה נחשב "פרימיום" לפי אגד?מעניין, אז ירדו מהרעיון של לשים אותו בקווי ה"פרימיום" שדיברו עליו לפני כמה חודשים?
קווי 19X וחלק מ 27X ללי הגדרת משרד התחבורה.אני כבר ממש מבולבל. יש איזו רשימה איפשהו של מה נחשב "פרימיום" לפי אגד?
מותר דלת מאחורי גלגל אחורי בתחצ?קווי 19X וחלק מ 27X ללי הגדרת משרד התחבורה.
בלי קשר, יופעלו אוטובוסים בגימור משופר "פרימיום" בקווי אילת
נראה יפה.73 מקומות+מקום לכסא גלגלים, כנראה שבקרוב יופיע בטקס גזירת הסרט (האחרון?)
צפה בקובץ המצורף 24376
אוטובוס הקומתיים נחת בישראל - אגד (egged.co.il)
73 מקומות+מקום לכסא גלגלים, כנראה שבקרוב יופיע בטקס גזירת הסרט (האחרון?)
צפה בקובץ המצורף 24376
אוטובוס הקומתיים נחת בישראל - אגד (egged.co.il)
הדו קומתי של TFL עירוני,תוכנן כדגם חדש ולא מוצר מדף, ובכל מקרה עירוני דו קומותי לא נפוץ במיוחד בעולם. בפרבריים המיזוג דומה לבין עירוני, בדגם בגובה דומה של SETRA לא הרגשתי חוסר נוחות מהמיזוג\תחושה שהוא נמוך מידי.אני מתייחס לתמונות מהלינק באתר אגד.
הנה תמונות שמראות את שני האזורים שהתייחסתי אליהם באוטובוסי קומותיים עירוניים בריטיים.
בקומה העליונה המושבים דומים מאד לאלו שבאתר אגד ויש שימוש בחלונות "תא דואר" אופקיים. ההבדל הוא בגובה התקרה מעל ראשי הנוסעים אליו דחקו את המיזוג בדגם המיועד לארץ. עדיף היה להשתמש במיזוג כללי שניתן לשים בפינות תא הנוסעים ולא במיזוג "אוטובוס תיירים" עם פיות אישיות מעל כל מושב בצורה שתופסת מקום רב.
בקומה התחתונה צריך טיפה להגדיל כדי להבחין במיקומי הדלתות משמאל והמדרגות מימין (בייחוד בתמונה שהן מאחורי קיר עם מסך מידע) אבל אני חושב שההבדל במרחב ברור מול התמונה עם גרם המדרגות שמסתיים במשבצת הכניסה של הדלתות.
רשמית אסור לרדת במדרגות בעת נסיעה, כך שעצירה להורדת נוסעים יוצרת מצב של תנועת נוסעים גדולה בתוך האוטובוס וצריך את המרחב המשולב של המעבר, הכניסה לדלתות ואזור הנכים / עמידה כדי שנוסעים יוכלו לרדת מהאוטובוס. לדחוס את כל זה למשבצת של חצי מטר על חצי מטר נראה לי כצפיפות בלתי נסבלת ותיכנון גרוע.
אדגיש שאינני מביא תמונות של אוטובוסים קלאסיים או כמו קלאסיים עם גרם מדרגות אחורי, אלא אוטובוסים מודרניים יותר משנות השמונים ועד היום שיש בהם גרם מדרגות מאחורי הנהג. גרם המדרגות מסתיים טיפה לפני הדלתות האחוריות.
הדו קומתי של TFL עירוני,תוכנן כדגם חדש ולא מוצר מדף, ובכל מקרה עירוני דו קומותי לא נפוץ במיוחד בעולם. בפרבריים המיזוג דומה לבין עירוני, בדגם בגובה דומה של SETRA לא הרגשתי חוסר נוחות מהמיזוג\תחושה שהוא נמוך מידי.
התמונה באגד מהדלת האחורית, בצד ימין הכפתור הכחול (מסמן לנהג שצריך לפתוח את הרמפה) ומקביל לסרטון- רק ששם דלת כפולה רחבה ופה משום מה דלת צרה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.