846
Active member
קו 402 ההיסטורי היה חלופה של 400 ולא קו "עצמאי"היסטוריה מעניינת.
זכור לי שקו 402 פועל במתכונתו הנוכחית רק מאמצע תחילת העשור הראשון של שנות ה2000.
יש לי זיכרון עמום משנת 2000/1 שהיו תחנות ברחוב סורצקין בירושלים עם שילוט לקו 402 אבל לא יצא לי לראות אוטובוסים נוסעים עם שילוט הקו וכמדומני שזה היה קו סופ"שים.
יתרון נוסף בפיצול קווים לכמה מפעילות היא שיש לנוסעים קצת אפשרות לבחור עם מי לנסוע, ההבדלים מתגלים בעיקר כאשר יש תקלה או מצב לא צפוי כלשהי שגורם לכך שאחת המפעילות לא מצליחה לתת שירות ברמה הנאותה ואז הנוסעים יכולים לבחור לנסוע עם המפעילה המתחרה.
בקשר לכמה מפעילות לאותו קו,
בד"כ הנוסע עושה את התוכניות שלו לפי הלו"ז של עצמו ולא לפי חברת האוטובוסים.....
מנסיון, כשעבדתי על קו 402, ב 99.99% הנוסעים לא שמו לב באיזו חברה הם נוסעים ובד"כ זה גם לא איכפת להם.
היום כשאני מבצע קווים אחרים שאינם משותפים, יש עדיין נוסעים שכלל לא יודעים לאוטובוס של איזו חברה הם עלו, ומה צבע האוטובוס ( וזה גם לא מעניין אותם)