אוטובוסים עתיקים בבקשה טיילתי

מצב
הנושא נעול.

ala40

New member
אוטובוסים עתיקים בבקשה טיילתי

אוטובוסים עתיקים בבקשה טיילתי
וראיתי אוטובוסים יפים
 

אורי404

New member
ala40 - קודם כל תודה על התמונות.

ala40 - קודם כל תודה על התמונות.
במיוחד יפה התמונה של ה"מיקרובוס" בדמות פולקסוואגן. הם קלאסיקה. הערה קטנה: כאשר אתה משרשר תמונות, שרשר כל תמונה להודעה הראשית (ההודעה ההכי עליונה), כך לא יווצר שרשור אלסוני. לא מדובר פה בדבר מסובך כלל וכלל. המשך סופשבוע נעים.
 

ala40

New member
הדגם שאתה מדבר עליו מבוסס על

למשטרה צבאית יש דומה
למשטרה הצבאית יש אוטובוס להובלת עצירים תוצרת אינטרנשיונל נוויסטאר. הוא נראה פחות או יותר אותו דבר.
הדגם שאתה מדבר עליו מבוסס על
שלדת משאית וגם רוב הדגמים שהבאתי בתמונות אלה כך שאתה צודק במה שאתה אומר למעשה מה שנראה בתמונה זאת הוא משאית מוסבת לאוטובוס מראשונים בעולם
 
יהודה: האם אתה מזהה לאיזו חברה

יפה אבל מדוע למחוק המספרים ?
שלום! בוקר טוב ala אבל מדוע למחוק מספרי הרישוי ? מה קרה זה סודי
יהודה: האם אתה מזהה לאיזו חברה
היה שייך הדבר הבא? האם זה משהו מאזור הצפון? תקבל במייל הפרטי את התמונה שביקשת - מלאה. למיטב זכרוני, אין זה רכב של אגד?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה