אוטובוסים עירוניים של "קוואיכס..."
אוטובוסים עירוניים של "קוואיכס..."
היום צפיתי בתל אביב, בשני אוטובוסים עירוניים של חב' קוואיכס (קווים), מדגם B7L של חב' וולבו. האחד בצומת בית הדר והשני על גשר לה-גווארדיה (בשבילך, אביתר), האוטובסים נמוכי ריצפה ומבחוץ צבועים בצבע כחול עמוק יפה עם ריבועים צהבהבים (כמדומני) בחלקו האחורי של האוטובוס. הם חדשים ומבריקים ונראה כאילו הנהגים לומדים את המסלולים שלהם לקראת ה"נאקבה"(יום האסון לתבורה הציבורית). כל זמן שלא תהיה מסלקת כספים לכל חברות התחבורה הציבורית בארץ יפגע הצרכן ויפגעו המובילים. איזה צורך יש לאדם שגר בק. אונו ועובד בפתח תקווה לשלם לשני מפעילים על שתי כרטיסיות שונות או שני חופשי חודשי רק כי הם לא מתואמים??? איפה החיסכון במקרה שכזה??? האם הרעיון העיקרי אינו אלא הטבת הזירות לאזרח??? כנראה שלא- במשרד התחבורה רוצים לחסל את כל השירות הציבורי, להפריט לנו את החברה עד העצם (זה לא רק במשרד התחבורה, אבל זה מה שרלוונטי לנו). אולי גם יפריטו את הממשלה וכ"א ישלם מסים לראש הממשלה הפרטי שלו???
אוטובוסים עירוניים של "קוואיכס..."
היום צפיתי בתל אביב, בשני אוטובוסים עירוניים של חב' קוואיכס (קווים), מדגם B7L של חב' וולבו. האחד בצומת בית הדר והשני על גשר לה-גווארדיה (בשבילך, אביתר), האוטובסים נמוכי ריצפה ומבחוץ צבועים בצבע כחול עמוק יפה עם ריבועים צהבהבים (כמדומני) בחלקו האחורי של האוטובוס. הם חדשים ומבריקים ונראה כאילו הנהגים לומדים את המסלולים שלהם לקראת ה"נאקבה"(יום האסון לתבורה הציבורית). כל זמן שלא תהיה מסלקת כספים לכל חברות התחבורה הציבורית בארץ יפגע הצרכן ויפגעו המובילים. איזה צורך יש לאדם שגר בק. אונו ועובד בפתח תקווה לשלם לשני מפעילים על שתי כרטיסיות שונות או שני חופשי חודשי רק כי הם לא מתואמים??? איפה החיסכון במקרה שכזה??? האם הרעיון העיקרי אינו אלא הטבת הזירות לאזרח??? כנראה שלא- במשרד התחבורה רוצים לחסל את כל השירות הציבורי, להפריט לנו את החברה עד העצם (זה לא רק במשרד התחבורה, אבל זה מה שרלוונטי לנו). אולי גם יפריטו את הממשלה וכ"א ישלם מסים לראש הממשלה הפרטי שלו???