אוטובוסים מפרקיים

  • פותח הנושא K85
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

K85

New member
אוטובוסים מפרקיים

אוטובוסים מפרקיים
האם קיימת כוונה באגד ובדן לרכוש אוטובוסים מפרקיים חדשים? ידוע לי שלפני 3 שנים רכשה אגד מספר אוטובוסים מפרקיים מתוצרת מרצדס (שניים מהם: 85-308-01 ו-85-315-01 נמצאים בחיפה). אך מאז הרכישה הזו (שהייתה של מעט אוטובוסים) לא הגיעו לארץ אוטובוסים מפרקיים (לא שידוע לי לפחות, אם מישהו יודע אחרת הוא מוזמן לתקן אותי). שמעתי שיש כוונה ב"דן" להוציא משירות את כל האוטובוסים המפרקיים ולעבוד עם אוטובוסים רגילים בלבד, בין היתר כתוצאה מתלונות רבות על הרעש הרב וזיהום האוויר שגורמים המפרקיים הישנים של דן (כל האוטובוסים המפרקיים של דן כבר ישנים יחסית ומאז תחילת שנות ה-90 הם לא הכניסו לשירות מפרקיים חדשים). הצעד הראשון שנעשה הוא החלפת האוטובוסים בקווים 55, 66 ואולי גם קווים נוספים לאוטובוסים רגילים (קו 55 היה של מפרקיים מאז שאני זוכר את עצמי). אני חושב שדן עושים טעות גדולה משום שיש קווים עמוסים מאוד כמו 18 ו-25 שניתן להפעיל בצורה טובה רק ע"י אוטובוסים מפרקיים. דן חייבים לרכוש אוטובוסים מפרקיים חדשים כמו למשל ה- M.A.N NF 263 המפרקי (מצורפת תמונה) שאינו מזהם את האוויר יותר מהאוטובוסים הרגילים מאותו הסוג וגם לא מרעיש יותר מהם.
 

K85

New member
הנה התמונה...

אוטובוסים מפרקיים
האם קיימת כוונה באגד ובדן לרכוש אוטובוסים מפרקיים חדשים? ידוע לי שלפני 3 שנים רכשה אגד מספר אוטובוסים מפרקיים מתוצרת מרצדס (שניים מהם: 85-308-01 ו-85-315-01 נמצאים בחיפה). אך מאז הרכישה הזו (שהייתה של מעט אוטובוסים) לא הגיעו לארץ אוטובוסים מפרקיים (לא שידוע לי לפחות, אם מישהו יודע אחרת הוא מוזמן לתקן אותי). שמעתי שיש כוונה ב"דן" להוציא משירות את כל האוטובוסים המפרקיים ולעבוד עם אוטובוסים רגילים בלבד, בין היתר כתוצאה מתלונות רבות על הרעש הרב וזיהום האוויר שגורמים המפרקיים הישנים של דן (כל האוטובוסים המפרקיים של דן כבר ישנים יחסית ומאז תחילת שנות ה-90 הם לא הכניסו לשירות מפרקיים חדשים). הצעד הראשון שנעשה הוא החלפת האוטובוסים בקווים 55, 66 ואולי גם קווים נוספים לאוטובוסים רגילים (קו 55 היה של מפרקיים מאז שאני זוכר את עצמי). אני חושב שדן עושים טעות גדולה משום שיש קווים עמוסים מאוד כמו 18 ו-25 שניתן להפעיל בצורה טובה רק ע"י אוטובוסים מפרקיים. דן חייבים לרכוש אוטובוסים מפרקיים חדשים כמו למשל ה- M.A.N NF 263 המפרקי (מצורפת תמונה) שאינו מזהם את האוויר יותר מהאוטובוסים הרגילים מאותו הסוג וגם לא מרעיש יותר מהם.
הנה התמונה...
וזהו כמובן M.A.N NF 313.
 
התכוונת כמובן ל-M.A.N NG 313

הנה התמונה...
וזהו כמובן M.A.N NF 313.
התכוונת כמובן ל-M.A.N NG 313
כל הדגמים המפרקיים של מ.א.ן מסתיימים ב-G, עירוניים ב-L, בינעירוניים ב-U, מידיבוסים ב-M וקומתיים ב-D. לגבי המפרקיים, מאוד הייתי רוצה לראות מפרקיים חדשים ברחובות גוש דן, אך נראה לי שמוטב לנו לראות את אותם מ.א.ן-ים באורך 15 מטר עם סרן אחורי כפול, עךיהם דיברתי לא מזמן. מדובר באוטובוסים הארוכים ב-3 מטר מהעירוניים הרגילים ואין להם מפרק.
 

K85

New member
תודה על התיקון

התכוונת כמובן ל-M.A.N NG 313
כל הדגמים המפרקיים של מ.א.ן מסתיימים ב-G, עירוניים ב-L, בינעירוניים ב-U, מידיבוסים ב-M וקומתיים ב-D. לגבי המפרקיים, מאוד הייתי רוצה לראות מפרקיים חדשים ברחובות גוש דן, אך נראה לי שמוטב לנו לראות את אותם מ.א.ן-ים באורך 15 מטר עם סרן אחורי כפול, עךיהם דיברתי לא מזמן. מדובר באוטובוסים הארוכים ב-3 מטר מהעירוניים הרגילים ואין להם מפרק.
תודה על התיקון
ובקשר למ.א.ן-ים הארוכים, הבעייה איתם היא שיכולות להיות להם בעיות תימרון גדולות מאלו של המפרקיים ברחובותיה הצרים של תל אביב. לעומת זאת, הם יכולים להיות טובים לקווים כמו 51 העמוס שלא נכנסים למרכז העיר. לא הגיע לארץ לפני מספר שנים אוטובוס נסיוני מדגם זה? מצורפת תמונה של M.A.N NL313L. אני עדיין מעדיף את המפרקיים, כבר מגיל צעיר יש לי איזו "משיכה מיוחדת" אליהם.
 
לא מזמן סיפרתי על בפורום על נסיעתי

תודה על התיקון
ובקשר למ.א.ן-ים הארוכים, הבעייה איתם היא שיכולות להיות להם בעיות תימרון גדולות מאלו של המפרקיים ברחובותיה הצרים של תל אביב. לעומת זאת, הם יכולים להיות טובים לקווים כמו 51 העמוס שלא נכנסים למרכז העיר. לא הגיע לארץ לפני מספר שנים אוטובוס נסיוני מדגם זה? מצורפת תמונה של M.A.N NL313L. אני עדיין מעדיף את המפרקיים, כבר מגיל צעיר יש לי איזו "משיכה מיוחדת" אליהם.
לא מזמן סיפרתי על בפורום על נסיעתי
באוטובוס הנסיוני בעל 15 המטרים. נסעתי בו בקו 25 בת"א ולא הייתה לו שום בעיה לבצע פניות וסיבובים, כולל סיבובים חדים ברחובות צרים כגון: מדרך נמיר ליהודה המכבי, מאלנבי למונטיפיורי, מיעבץ לרח' הכרמל ועוד...
 

seffic

New member
אוטבוס עם סרן כפול

לא מזמן סיפרתי על בפורום על נסיעתי
באוטובוס הנסיוני בעל 15 המטרים. נסעתי בו בקו 25 בת"א ולא הייתה לו שום בעיה לבצע פניות וסיבובים, כולל סיבובים חדים ברחובות צרים כגון: מדרך נמיר ליהודה המכבי, מאלנבי למונטיפיורי, מיעבץ לרח' הכרמל ועוד...
אוטבוס עם סרן כפול
תוכל לומר לי כמה מושבים יש באוטבוס הזה, או כמה שורות מושבים נוספות יש בו? באוטובוס רגיל, תצורת המושבים מאחורי הדלת האחורית היא בד"כ: שורה רגילה שורה כפולה (אחד מול השני) שורה רגילה שורה ארוכה מחוברת בסוף.
 

K85

New member
סיטארו מפרקי

אוטובוסים מפרקיים
האם קיימת כוונה באגד ובדן לרכוש אוטובוסים מפרקיים חדשים? ידוע לי שלפני 3 שנים רכשה אגד מספר אוטובוסים מפרקיים מתוצרת מרצדס (שניים מהם: 85-308-01 ו-85-315-01 נמצאים בחיפה). אך מאז הרכישה הזו (שהייתה של מעט אוטובוסים) לא הגיעו לארץ אוטובוסים מפרקיים (לא שידוע לי לפחות, אם מישהו יודע אחרת הוא מוזמן לתקן אותי). שמעתי שיש כוונה ב"דן" להוציא משירות את כל האוטובוסים המפרקיים ולעבוד עם אוטובוסים רגילים בלבד, בין היתר כתוצאה מתלונות רבות על הרעש הרב וזיהום האוויר שגורמים המפרקיים הישנים של דן (כל האוטובוסים המפרקיים של דן כבר ישנים יחסית ומאז תחילת שנות ה-90 הם לא הכניסו לשירות מפרקיים חדשים). הצעד הראשון שנעשה הוא החלפת האוטובוסים בקווים 55, 66 ואולי גם קווים נוספים לאוטובוסים רגילים (קו 55 היה של מפרקיים מאז שאני זוכר את עצמי). אני חושב שדן עושים טעות גדולה משום שיש קווים עמוסים מאוד כמו 18 ו-25 שניתן להפעיל בצורה טובה רק ע"י אוטובוסים מפרקיים. דן חייבים לרכוש אוטובוסים מפרקיים חדשים כמו למשל ה- M.A.N NF 263 המפרקי (מצורפת תמונה) שאינו מזהם את האוויר יותר מהאוטובוסים הרגילים מאותו הסוג וגם לא מרעיש יותר מהם.
סיטארו מפרקי
 

seffic

New member
השימוש במפרקיים

אוטובוסים מפרקיים
האם קיימת כוונה באגד ובדן לרכוש אוטובוסים מפרקיים חדשים? ידוע לי שלפני 3 שנים רכשה אגד מספר אוטובוסים מפרקיים מתוצרת מרצדס (שניים מהם: 85-308-01 ו-85-315-01 נמצאים בחיפה). אך מאז הרכישה הזו (שהייתה של מעט אוטובוסים) לא הגיעו לארץ אוטובוסים מפרקיים (לא שידוע לי לפחות, אם מישהו יודע אחרת הוא מוזמן לתקן אותי). שמעתי שיש כוונה ב"דן" להוציא משירות את כל האוטובוסים המפרקיים ולעבוד עם אוטובוסים רגילים בלבד, בין היתר כתוצאה מתלונות רבות על הרעש הרב וזיהום האוויר שגורמים המפרקיים הישנים של דן (כל האוטובוסים המפרקיים של דן כבר ישנים יחסית ומאז תחילת שנות ה-90 הם לא הכניסו לשירות מפרקיים חדשים). הצעד הראשון שנעשה הוא החלפת האוטובוסים בקווים 55, 66 ואולי גם קווים נוספים לאוטובוסים רגילים (קו 55 היה של מפרקיים מאז שאני זוכר את עצמי). אני חושב שדן עושים טעות גדולה משום שיש קווים עמוסים מאוד כמו 18 ו-25 שניתן להפעיל בצורה טובה רק ע"י אוטובוסים מפרקיים. דן חייבים לרכוש אוטובוסים מפרקיים חדשים כמו למשל ה- M.A.N NF 263 המפרקי (מצורפת תמונה) שאינו מזהם את האוויר יותר מהאוטובוסים הרגילים מאותו הסוג וגם לא מרעיש יותר מהם.
השימוש במפרקיים
לדעתי השימוש יעיל ביותר לצירים ראשיים בין פרבריים, בהם יש מס' רב של נוסעים הנוסעים מאיזור מגורים אחד לשני. למשל ציר זבוטינסקי, המנקז נסיעות לתוך ת"א ממזרח, ויש שם צורך ברור באוטובוס בעל קיבולת כזאת. אך כאשר המיפרקי נכנס לתוך מרכז העיר, ובישראל ברוב הערים הגדולות למעט ב"ש, הרחובות צרים ולא תוכננו למעבר כלים כאלו, הוא מאבד מהאפקטיביות שלו. מערכת תחבורה חכמה, שבה ע"י כרטיס משולב ניתן לעבור מאוטבוס מיפרקי בכניסה לעיר, לאוטבוס קטן וזריז שמבצע פיזור או איסוף במרכז העיר, זה האידיאל. יש סימנים לקבלת תפיסה תחבורתית זו גם בארץ, ניצוצות של תקווה.
 

איליה.

New member
ובחיפה בכלל אין אפשרות כמעט.

השימוש במפרקיים
לדעתי השימוש יעיל ביותר לצירים ראשיים בין פרבריים, בהם יש מס' רב של נוסעים הנוסעים מאיזור מגורים אחד לשני. למשל ציר זבוטינסקי, המנקז נסיעות לתוך ת"א ממזרח, ויש שם צורך ברור באוטובוס בעל קיבולת כזאת. אך כאשר המיפרקי נכנס לתוך מרכז העיר, ובישראל ברוב הערים הגדולות למעט ב"ש, הרחובות צרים ולא תוכננו למעבר כלים כאלו, הוא מאבד מהאפקטיביות שלו. מערכת תחבורה חכמה, שבה ע"י כרטיס משולב ניתן לעבור מאוטבוס מיפרקי בכניסה לעיר, לאוטבוס קטן וזריז שמבצע פיזור או איסוף במרכז העיר, זה האידיאל. יש סימנים לקבלת תפיסה תחבורתית זו גם בארץ, ניצוצות של תקווה.
ובחיפה בכלל אין אפשרות כמעט.
בחיפה ובקריות כחצי מהקווים עוברים ברחובות הצרים של הדר, והחצי השני נכנסים למרכזית המפרץ שברציפיה אין מספיק מקום לאוטובוס ארוך. פעם היו הרבה אוטובוסים מפרקיים בקווי הכרמל ונוה שאנן, אבל כבר מזמן לא ראיתי כאלה, לדעתי העבירו את כולם לתל אביב. האם מישהו יודע אם עדיין נשארו כמה?
 

seffic

New member
תחרות עם המוניות

ובחיפה בכלל אין אפשרות כמעט.
בחיפה ובקריות כחצי מהקווים עוברים ברחובות הצרים של הדר, והחצי השני נכנסים למרכזית המפרץ שברציפיה אין מספיק מקום לאוטובוס ארוך. פעם היו הרבה אוטובוסים מפרקיים בקווי הכרמל ונוה שאנן, אבל כבר מזמן לא ראיתי כאלה, לדעתי העבירו את כולם לתל אביב. האם מישהו יודע אם עדיין נשארו כמה?
תחרות עם המוניות
יכול להיות שבגלל התחרות הרבה עם המוניות בקוי נווה שאנן, העדיפו באגד להגדיל את התדירות של הקווים שלהם, ולכן עברו לאוטובוסים רגילים.
 

K85

New member
נשארו בחיפה איזה חמישה מפרקיים

ובחיפה בכלל אין אפשרות כמעט.
בחיפה ובקריות כחצי מהקווים עוברים ברחובות הצרים של הדר, והחצי השני נכנסים למרכזית המפרץ שברציפיה אין מספיק מקום לאוטובוס ארוך. פעם היו הרבה אוטובוסים מפרקיים בקווי הכרמל ונוה שאנן, אבל כבר מזמן לא ראיתי כאלה, לדעתי העבירו את כולם לתל אביב. האם מישהו יודע אם עדיין נשארו כמה?
נשארו בחיפה איזה חמישה מפרקיים
שעובדים על קו 37 בבוקר. שניים מהם (85-308-01 ו-85-315-01) די חדשים. אני זוכר שפעם כל האוטובוסים בקו 63 לקרית אתא היו מפרקיים.
 

איליה.

New member
נכון, וגם בקווי הקריות היו.

נשארו בחיפה איזה חמישה מפרקיים
שעובדים על קו 37 בבוקר. שניים מהם (85-308-01 ו-85-315-01) די חדשים. אני זוכר שפעם כל האוטובוסים בקו 63 לקרית אתא היו מפרקיים.
נכון, וגם בקווי הקריות היו.
אפילו פעם אחת ראיתי אוטובוס מפרקי בקו 71.
 

K85

New member
הבעייה בתל אביב

השימוש במפרקיים
לדעתי השימוש יעיל ביותר לצירים ראשיים בין פרבריים, בהם יש מס' רב של נוסעים הנוסעים מאיזור מגורים אחד לשני. למשל ציר זבוטינסקי, המנקז נסיעות לתוך ת"א ממזרח, ויש שם צורך ברור באוטובוס בעל קיבולת כזאת. אך כאשר המיפרקי נכנס לתוך מרכז העיר, ובישראל ברוב הערים הגדולות למעט ב"ש, הרחובות צרים ולא תוכננו למעבר כלים כאלו, הוא מאבד מהאפקטיביות שלו. מערכת תחבורה חכמה, שבה ע"י כרטיס משולב ניתן לעבור מאוטבוס מיפרקי בכניסה לעיר, לאוטבוס קטן וזריז שמבצע פיזור או איסוף במרכז העיר, זה האידיאל. יש סימנים לקבלת תפיסה תחבורתית זו גם בארץ, ניצוצות של תקווה.
הבעייה בתל אביב
הבעייה בדן היא שכמעט כל הקווים העמוסים עוברים במרכז העיר. אפילו הקווים העמוסים שעוברים בצירים הראשיים שבפאתי העיר (ז'בוטינסקי- 66, 82, דרך פתח תקוה- 40, 42) נכנסים אחר כך למרכז העיר. אך עם הזמן לא תהייה ברירה אלא להכניס לשירות בקווים אלו אוטובוסים עם קיבולת גדולה יותר או להשאיר את אותם האוטובוסים אבל להגביר את תדירותם בצורה ניכרת, בחירה ממש לא חסכונית. קו 51 מתאים מאוד למפרקיים, גם עמוס מאוד, וגם נוסע בצירים הראשיים ולא נכנס לתוך מרכז העיר. לא ברור לי למה דן לא מפעילה את הקו הזה ע"י אוטובוסים מפרקיים. גם לאגד יש קווים מפרקיים קלאסיים כמו 174, 274 ו-164 (פתח תקוה-רחובות). רואים ששם קיימת מחשבה. רק חבל שרוב המפרקיים שעובדים על הקווים האלה ישנים יחסית ולא נמוכי רצפה. בגלל זה צריך להתחיל להכניס לשירות מפרקיים חדשים.
 
למה נדמה לי שקו 51 לא מפרקי

הבעייה בתל אביב
הבעייה בדן היא שכמעט כל הקווים העמוסים עוברים במרכז העיר. אפילו הקווים העמוסים שעוברים בצירים הראשיים שבפאתי העיר (ז'בוטינסקי- 66, 82, דרך פתח תקוה- 40, 42) נכנסים אחר כך למרכז העיר. אך עם הזמן לא תהייה ברירה אלא להכניס לשירות בקווים אלו אוטובוסים עם קיבולת גדולה יותר או להשאיר את אותם האוטובוסים אבל להגביר את תדירותם בצורה ניכרת, בחירה ממש לא חסכונית. קו 51 מתאים מאוד למפרקיים, גם עמוס מאוד, וגם נוסע בצירים הראשיים ולא נכנס לתוך מרכז העיר. לא ברור לי למה דן לא מפעילה את הקו הזה ע"י אוטובוסים מפרקיים. גם לאגד יש קווים מפרקיים קלאסיים כמו 174, 274 ו-164 (פתח תקוה-רחובות). רואים ששם קיימת מחשבה. רק חבל שרוב המפרקיים שעובדים על הקווים האלה ישנים יחסית ולא נמוכי רצפה. בגלל זה צריך להתחיל להכניס לשירות מפרקיים חדשים.
למה נדמה לי שקו 51 לא מפרקי
שתי סיבות: א) הפנייה בפ"ת מרחוב ברון-הירש לרחוב פינסקר. אלו שני רחובות צרים וכבר ראיתי בעבר אוטובוס מפרקי מנסה לקחת את הסיבוב הזה (יכול להיות שאפילו בקו 51). הבעייה מתגברת כאשר מכוניות פרטיות חונות בתחילת רחוב פינסקר, אז אפילו האוטובוסים הרגילים מתקשים. ב) התחנה המרכזית בתל-אביב, שם יש סיבובים חדים וכבישים צרים. שמתם לב שאין אף אוטובוס מפרקי, לא דן ולא אגד בתחנה המרכזית בת"א?
 

צחקן

New member
גנבת לי את ההודעה..

אוטובוסים מפרקיים
האם קיימת כוונה באגד ובדן לרכוש אוטובוסים מפרקיים חדשים? ידוע לי שלפני 3 שנים רכשה אגד מספר אוטובוסים מפרקיים מתוצרת מרצדס (שניים מהם: 85-308-01 ו-85-315-01 נמצאים בחיפה). אך מאז הרכישה הזו (שהייתה של מעט אוטובוסים) לא הגיעו לארץ אוטובוסים מפרקיים (לא שידוע לי לפחות, אם מישהו יודע אחרת הוא מוזמן לתקן אותי). שמעתי שיש כוונה ב"דן" להוציא משירות את כל האוטובוסים המפרקיים ולעבוד עם אוטובוסים רגילים בלבד, בין היתר כתוצאה מתלונות רבות על הרעש הרב וזיהום האוויר שגורמים המפרקיים הישנים של דן (כל האוטובוסים המפרקיים של דן כבר ישנים יחסית ומאז תחילת שנות ה-90 הם לא הכניסו לשירות מפרקיים חדשים). הצעד הראשון שנעשה הוא החלפת האוטובוסים בקווים 55, 66 ואולי גם קווים נוספים לאוטובוסים רגילים (קו 55 היה של מפרקיים מאז שאני זוכר את עצמי). אני חושב שדן עושים טעות גדולה משום שיש קווים עמוסים מאוד כמו 18 ו-25 שניתן להפעיל בצורה טובה רק ע"י אוטובוסים מפרקיים. דן חייבים לרכוש אוטובוסים מפרקיים חדשים כמו למשל ה- M.A.N NF 263 המפרקי (מצורפת תמונה) שאינו מזהם את האוויר יותר מהאוטובוסים הרגילים מאותו הסוג וגם לא מרעיש יותר מהם.
גנבת לי את ההודעה..
ב"ה חשבתי על זה רציתי לכתוב ואתה כתבת לפני כדאי שמישהו יכתוב לדן ואגד ושיכתב לו שזה בשם כל חברי פורום "תחבורה ציבורית" וזה אולי ישכנע אותם. אני מוכן להתנדב.
 
כתבתי מכתב

גנבת לי את ההודעה..
ב"ה חשבתי על זה רציתי לכתוב ואתה כתבת לפני כדאי שמישהו יכתוב לדן ואגד ושיכתב לו שזה בשם כל חברי פורום "תחבורה ציבורית" וזה אולי ישכנע אותם. אני מוכן להתנדב.
כתבתי מכתב
אם תהיה שינויים תתחקלו לעשות הגהה ואל תשכחו שאני חתום על זה גם ברשימת חותמים http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?id=394&msgid=11755057
 

natnea city

New member
אולי נכון אבל...

אוטובוסים מפרקיים
האם קיימת כוונה באגד ובדן לרכוש אוטובוסים מפרקיים חדשים? ידוע לי שלפני 3 שנים רכשה אגד מספר אוטובוסים מפרקיים מתוצרת מרצדס (שניים מהם: 85-308-01 ו-85-315-01 נמצאים בחיפה). אך מאז הרכישה הזו (שהייתה של מעט אוטובוסים) לא הגיעו לארץ אוטובוסים מפרקיים (לא שידוע לי לפחות, אם מישהו יודע אחרת הוא מוזמן לתקן אותי). שמעתי שיש כוונה ב"דן" להוציא משירות את כל האוטובוסים המפרקיים ולעבוד עם אוטובוסים רגילים בלבד, בין היתר כתוצאה מתלונות רבות על הרעש הרב וזיהום האוויר שגורמים המפרקיים הישנים של דן (כל האוטובוסים המפרקיים של דן כבר ישנים יחסית ומאז תחילת שנות ה-90 הם לא הכניסו לשירות מפרקיים חדשים). הצעד הראשון שנעשה הוא החלפת האוטובוסים בקווים 55, 66 ואולי גם קווים נוספים לאוטובוסים רגילים (קו 55 היה של מפרקיים מאז שאני זוכר את עצמי). אני חושב שדן עושים טעות גדולה משום שיש קווים עמוסים מאוד כמו 18 ו-25 שניתן להפעיל בצורה טובה רק ע"י אוטובוסים מפרקיים. דן חייבים לרכוש אוטובוסים מפרקיים חדשים כמו למשל ה- M.A.N NF 263 המפרקי (מצורפת תמונה) שאינו מזהם את האוויר יותר מהאוטובוסים הרגילים מאותו הסוג וגם לא מרעיש יותר מהם.
אולי נכון אבל...
אולי אתה צודק אבל לדעתי לדן יש את המנעים שלה ואחד מהם אני מאמין זה שהאוטובוס האלה ישנים מאוד מאוד אלה אוטובוסים משנות ה90 מבחינת נוחות הם כמעט ולא הם עגלות על הכביש יכולות התמרון שלהם קשה מאוד עלות ההחזקה שלהם יקרה וכיום בשרות דן אוטובוסים חדשים ונוחים ומאוד חסכונים כמו כן תחשוב על זה על שאגד הוציאה משרותייה את האוטובוסים הקומתיים לאן הם נעלמו? והיו סיבות וסיבות נכונות. שמע עדיף להוציא אחרי חמש דקות עוד קו או 2 אוטובוסים במקביל במקום ארוך.
 

ה דרומי

New member
האוטובוסים של אגד בעלי

אולי נכון אבל...
אולי אתה צודק אבל לדעתי לדן יש את המנעים שלה ואחד מהם אני מאמין זה שהאוטובוס האלה ישנים מאוד מאוד אלה אוטובוסים משנות ה90 מבחינת נוחות הם כמעט ולא הם עגלות על הכביש יכולות התמרון שלהם קשה מאוד עלות ההחזקה שלהם יקרה וכיום בשרות דן אוטובוסים חדשים ונוחים ומאוד חסכונים כמו כן תחשוב על זה על שאגד הוציאה משרותייה את האוטובוסים הקומתיים לאן הם נעלמו? והיו סיבות וסיבות נכונות. שמע עדיף להוציא אחרי חמש דקות עוד קו או 2 אוטובוסים במקביל במקום ארוך.
האוטובוסים של אגד בעלי
שתי הקומות עברו לעבוד במסוף ארז. ותפקידם בכוח היה לעשות הסעות של פועלי הרצועה לעבודה בארץ נראה לי שהיום רובם ממתינים במסוף לשובם של הפועלים העזתים .
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה