אוטובוסים מונחים מול רכבות קלות

מצב
הנושא נעול.
אוטובוסים מונחים מול רכבות קלות

אוטובוסים מונחים מול רכבות קלות
לכל חסידי מערכות האוטובוסים רבות הקיבולת (אביתר...) הריני להציג מאמר המשווה את תפיסת האוטובוסים המונחים (Guided Bus, O-Bahn) לרכבות הקלות מבחינות שונות ומסביר למה הרכבות הקלות (כמובן...) עדיפות וגם למה לאחר הפעלת רכבות קלות עולה מספר הנוסעים במערכת האוטובוסים בעיר דווקא. אנגלית קשה וכתיבה לא מושלמת, אבל מאמר מאוד מעניין.
 

כברימן

New member
כמובן, המאמר מאת ה-LRTA

אוטובוסים מונחים מול רכבות קלות
לכל חסידי מערכות האוטובוסים רבות הקיבולת (אביתר...) הריני להציג מאמר המשווה את תפיסת האוטובוסים המונחים (Guided Bus, O-Bahn) לרכבות הקלות מבחינות שונות ומסביר למה הרכבות הקלות (כמובן...) עדיפות וגם למה לאחר הפעלת רכבות קלות עולה מספר הנוסעים במערכת האוטובוסים בעיר דווקא. אנגלית קשה וכתיבה לא מושלמת, אבל מאמר מאוד מעניין.
כמובן, המאמר מאת ה-LRTA
שהוא אחד האירגונים הגדולים למען שימוש ברכבות קלות. אמנם אני מסכים עם כותבי המאמר (ועם חן!) שבאופן כללי עדיף רכבת קלה למערכת אוטובוסים מתוחכמת, יש לזכור שכותבי המאמר הם לא 100% אובייקטיביים.
 
עוד מאמר

כמובן, המאמר מאת ה-LRTA
שהוא אחד האירגונים הגדולים למען שימוש ברכבות קלות. אמנם אני מסכים עם כותבי המאמר (ועם חן!) שבאופן כללי עדיף רכבת קלה למערכת אוטובוסים מתוחכמת, יש לזכור שכותבי המאמר הם לא 100% אובייקטיביים.
עוד מאמר
כמובן שמי שכותב מתוך אינטרס ייתקשה להיות אובייקטיבי ולהתפס ככזה, ועל כן עליו לגבות את דעותיו ורעיונותיו בעובדות ונתונים. המאמר הראשון עושה זאת הצלחה חלקית, אבל הוא עדיין מעניין ומעורר מחשבה. מאמר נחמד מאוד שעוסק אף הוא בנושא אוטובוסים מונחים ומביע ביקורת מחודדת (גם אם לא תמיד הוגנת) כלפי הנושא ניתן למצוא בקישור הזה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה