אוטובוסים ישנים של דן לשעבר

מצב
הנושא נעול.

A r i e T

New member
אוטובוסים ישנים של דן לשעבר

אוטובוסים ישנים של דן לשעבר
נוסעים בקרית ספר. את 89-997-01 ראיתי ראשון אך לא צילמתי.
 

A r i e T

New member
האוטובוס הזה...

וגם את..
90-011-01
האוטובוס הזה...
מכוסה בפרסומת של "שירותי בריאות כללית", ובכללית הוא נראה יותר טוב מכל האוטובוסים של סופרבוס
 

A r i e T

New member
איך להגיע:

|תודה לך אריה רק איפה הוא נמצא?
איך להגיע:
מכוון ת"א: סע בכביש 443 עד התחנת דלק בכניסה למודיעין. ברמזור הראשון שמאלה ומשם ישר ישר דרך כל הישובים עד שמגיעים לפנייה ימינה עם שלט "מודיעין עילית". נכנסים ימינה ונוסעים ישר כל הזמן. בהתחלה יש ירידה בכביש ואח"כ עליה, ואז תראה את הגרוטאה מצד שמאל על הגבעה.
 

ה דרומי

New member
אורי\אבו רשמתם לכם איפה זה.מישהו.

איך להגיע:
מכוון ת"א: סע בכביש 443 עד התחנת דלק בכניסה למודיעין. ברמזור הראשון שמאלה ומשם ישר ישר דרך כל הישובים עד שמגיעים לפנייה ימינה עם שלט "מודיעין עילית". נכנסים ימינה ונוסעים ישר כל הזמן. בהתחלה יש ירידה בכביש ואח"כ עליה, ואז תראה את הגרוטאה מצד שמאל על הגבעה.
אורי\אבו רשמתם לכם איפה זה.מישהו.
 

אורי404

New member
יפה מאוד, ידידי! ../images/Emo51.gif

אוטובוסים ישנים של דן לשעבר
נוסעים בקרית ספר. את 89-997-01 ראיתי ראשון אך לא צילמתי.
יפה מאוד, ידידי!

אריה הוא ה"אשם" בכך שהתחלתי לצלם. נפגשנו בתחנמה של ראש העין, והוא שכנע אותי, שכדאי (אף על פי, שהוא צלם טוב מאוד). בגללו הכל התחיל (עד אז הייתי רושם הרבה שטויות בפורום).
 
תודה רבה על התמונות, אריה!

אוטובוסים ישנים של דן לשעבר
נוסעים בקרית ספר. את 89-997-01 ראיתי ראשון אך לא צילמתי.
תודה רבה על התמונות, אריה!
כנראה שהיתה מכירה לסופרבוס לא מזמן. אני זוכר את האוטו הזה (997 / 3980) בדן ממש לפני כמה חודשים, בקו 44.
 

אוהד11

New member
אנדי ושאר חברי הפורום, כאשר אני מצי

בימיה האחרונים נסעה על 44
עם הנהג שנוהג על 7037 ובעבר על 6019.
אנדי ושאר חברי הפורום, כאשר אני מצי
מציין מספר קו כוונתי לקו שבו היא הופעלה לראשונה ופעלה מרבית ימיה. לעיתים אני מציין גם את קווי ההמשך, הכל כמובן לפי ידיעה. לדבי 3980, טוב לדעת שהיה לה המשך בקו 44
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה