אוטובוסים ישנים שלא צולמו קבלו מקום

מצב
הנושא נעול.

צביקוש23

New member
אוטובוסים ישנים שלא צולמו קבלו מקום

אוטובוסים ישנים שלא צולמו קבלו מקום
לבאים מכיוון מחלף השבעה לכיוון כללי אזור- יפו , לאחר הפניה שמאלה לאזור התעשיה של חולון ממשיכים עוד טיפה ישר וצד שמאל בכיוון הנגדי באחד מהמוסכים יש שלושה שלדים לפחות של אוטובוסים של דן ולפחות בשניים מהם אפשר עוד לראות מספר פנימי . אם מישהו יכול לצלם אשמח מאד. קיבוץ מצר - לפחות פעם אחרונה שראיתי לפני שנתיים היה שם עדיין מאחורי שיכון צעירי הקיבוץ טייגר כלשהו ששימש כמחסן. אם מישהו יהיה באזור ויכול להיכנס לתעד אשמח מאד. בין צומת גולני לעפולה באחד מצדדי הכביש דווח על אוטובוס עתיק מאד שנראה רחוק באחד השדות שם. בחוף הים של קיסריה (החוף הדרומי של קיסריה ), בקצה הדרום מזרחי של מגרש החניה שני שלדים של אוטובוסים בתוך החול. אוטבוס ישן ונוסע (נדמה לי של המקשר ) שמשמש כמזנון לאחר בית שמש באזור צומת האלה .
 

צביקוש23

New member
מי מתנדב לצלם....?..

אוטובוסים ישנים שלא צולמו קבלו מקום
לבאים מכיוון מחלף השבעה לכיוון כללי אזור- יפו , לאחר הפניה שמאלה לאזור התעשיה של חולון ממשיכים עוד טיפה ישר וצד שמאל בכיוון הנגדי באחד מהמוסכים יש שלושה שלדים לפחות של אוטובוסים של דן ולפחות בשניים מהם אפשר עוד לראות מספר פנימי . אם מישהו יכול לצלם אשמח מאד. קיבוץ מצר - לפחות פעם אחרונה שראיתי לפני שנתיים היה שם עדיין מאחורי שיכון צעירי הקיבוץ טייגר כלשהו ששימש כמחסן. אם מישהו יהיה באזור ויכול להיכנס לתעד אשמח מאד. בין צומת גולני לעפולה באחד מצדדי הכביש דווח על אוטובוס עתיק מאד שנראה רחוק באחד השדות שם. בחוף הים של קיסריה (החוף הדרומי של קיסריה ), בקצה הדרום מזרחי של מגרש החניה שני שלדים של אוטובוסים בתוך החול. אוטבוס ישן ונוסע (נדמה לי של המקשר ) שמשמש כמזנון לאחר בית שמש באזור צומת האלה .
מי מתנדב לצלם....?..
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה