התחבורה תתחדש במוצאי שבת.אוטובוסים בשישי שבת
מישהו יודע האם יש אוטובוסים של אגד קו 461/460 ושל דן 16/4/5 ביום שישי וביום שבת ? אם כן אז מתי ? תודה לעוזרים ?
מההההההההההה ?התחבורה תתחדש במוצאי שבת.
לא, מחר שבתוןמההההההההההה ?
ביום שיש אין אוטובוסים ?
איך אני שונא תחגים האלה !!!לא, מחר שבתון
למה לשנוא?איך אני שונא תחגים האלה !!!
כי ככה איןתחבורה !למה לשנוא?
תקנה לך איזה קורקינט וכך תוכל להגיע ממקום למקום![]()
חביבי אנחנו מדינת ישראלכי ככה איןתחבורה !
איזה קורקינט ? אני עוד מעט בן 19 אתה מציע לי קורקינט ?? אני חייב כבר אוטובוסב @!!!! איזה B12B
חביבי אנחנו מדינת ישראל
מדינת היהודים. יש כל מיני הסכמים שהממשלות עשו כאן. ועד שלא ישנו את זה, זה המצב. את הקורקינט הצעתי בחיוך. אל תתעצבן.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.