אוטובוסים בנתב"ג

מצב
הנושא נעול.

טיפ_טיפ

New member
../images/Emo51.gif../images/Emo51.gif../images/Emo51.gif

צילום מס' 224: אביתר רייטר, ירושלים
 

oren*

New member
מושב הנהג בצד שמאל הוא הצד ה"נכון"

גם לפי דעתי ....
Model N 9022 הוא הדגם בו משתמשים בארץ למרות שבאתר מצויין שמדובר ברכב בו מושב הנהג נמצא בצד שמאל ואילו בארץ הנהג יושב בצד ה"נכון"
מושב הנהג בצד שמאל הוא הצד ה"נכון"
וברוכה הבאה לפורום
 

טיפ_טיפ

New member
כבר לא

האם האוטובוסים בנתב"ג לא היו שייכים
לחברת הבת של "אגד" - "גת"? הם לא שייכים היום ל TOURBUS? אגב, האם חברת "גת" עדיין קיימת?
כבר לא
עד שנת 2002 שימשה חברת גת כספקית שירותי הסעת נוסעים בשטח האווירי בנתב"ג החל משנת 2002 חברת תור בוס היא זו שמתפעלת את שירותי ההסעה הללו והיא עושה זאת בהצלחה מרובה גם כיום בכלל לחברת תור בוס פעילות עניפה ומרשימה בנתב"ג, עם סטנדרטים גבוהים בתחומי התפעול, ושירות הלקוחות ואני אפרט בקצרה את המצב כפי שהוא היה עד לאחרונה: 1. קו 222- קו ישיר מאיזור המלונות בת"א ועד הטרמינל עצמו. לאחר ההפרטה עבר לאגד, וחבל. כל מי שהכיר את הקו במתכונתו הישנה לא יכול שלא להצטער על כי תור בוס לא זכתה במכרז. האוטובוסים שאגד מקדישה לקו ייחודי זה הם סטנדרטים במקרה הטוב ומטונפים עד מוזנחים במקרה הגרוע יותר עם כל הכבוד לאגד, לא כך צריך להראות קו הדגל של שירות האוטובוסים בארץ הקו הוא מפורסם בכל מדריכי התיירים (כולל לונלי פלאנט) ולו אני תיירת בישראל אני חושבת שהייתי קצת מזדעזת לו הייתי עולה על הקו ה"מומלץ" 2. קו shuttle פנימי- מידיבוס מקושקש, ציבעוני ו...תעופתי לחלוטין המוביל את הנוסעים בין שני הטרמינלים והחנייה ארוכת טווח עם רצפה נמוכה (לטובת סוחבי המזוודות), עם מעט מקומות ישיבה, ועם מקומות מיוחדים לצורך הנחת הכבודה בצורה בטיחותית ונוחה 3. הסעות עובדים - עשרות רכבים שמסיעים את עובדי נתב"ג השונים לוגיסטיקה מסובכת שמצריכה הרבה תיזמון והבנה בתחום
טיסה נעימה
 
עם כל הכבוד לתור-בוס - מטרופולין

כבר לא
עד שנת 2002 שימשה חברת גת כספקית שירותי הסעת נוסעים בשטח האווירי בנתב"ג החל משנת 2002 חברת תור בוס היא זו שמתפעלת את שירותי ההסעה הללו והיא עושה זאת בהצלחה מרובה גם כיום בכלל לחברת תור בוס פעילות עניפה ומרשימה בנתב"ג, עם סטנדרטים גבוהים בתחומי התפעול, ושירות הלקוחות ואני אפרט בקצרה את המצב כפי שהוא היה עד לאחרונה: 1. קו 222- קו ישיר מאיזור המלונות בת"א ועד הטרמינל עצמו. לאחר ההפרטה עבר לאגד, וחבל. כל מי שהכיר את הקו במתכונתו הישנה לא יכול שלא להצטער על כי תור בוס לא זכתה במכרז. האוטובוסים שאגד מקדישה לקו ייחודי זה הם סטנדרטים במקרה הטוב ומטונפים עד מוזנחים במקרה הגרוע יותר עם כל הכבוד לאגד, לא כך צריך להראות קו הדגל של שירות האוטובוסים בארץ הקו הוא מפורסם בכל מדריכי התיירים (כולל לונלי פלאנט) ולו אני תיירת בישראל אני חושבת שהייתי קצת מזדעזת לו הייתי עולה על הקו ה"מומלץ" 2. קו shuttle פנימי- מידיבוס מקושקש, ציבעוני ו...תעופתי לחלוטין המוביל את הנוסעים בין שני הטרמינלים והחנייה ארוכת טווח עם רצפה נמוכה (לטובת סוחבי המזוודות), עם מעט מקומות ישיבה, ועם מקומות מיוחדים לצורך הנחת הכבודה בצורה בטיחותית ונוחה 3. הסעות עובדים - עשרות רכבים שמסיעים את עובדי נתב"ג השונים לוגיסטיקה מסובכת שמצריכה הרבה תיזמון והבנה בתחום
טיסה נעימה
עם כל הכבוד לתור-בוס - מטרופולין
אבל דן עשתה שירות העולה בעשרות מונים מזה של תור-בוס בקו 222 כשזה היה בשליטתה. הבעיה היא שהנוסעים בקו התמעטו עד מאוד ומחיר הנסיעה עלה בהתמדה בתקופת תור-בוס ולא היווה אלטרנטיבה הולמת למוניות או קו 475 של אגד. כיום אני כבר לא רואה כמעט בכלל נוסעים בקו הנ"ל. חוץ מזה, המידיבוסים הם מתוצרת M.A.N, אני חושב שמדגם HOCL 11-190.
 
אתה צודק לחלוטין אחי ! גם הדגם

עם כל הכבוד לתור-בוס - מטרופולין
אבל דן עשתה שירות העולה בעשרות מונים מזה של תור-בוס בקו 222 כשזה היה בשליטתה. הבעיה היא שהנוסעים בקו התמעטו עד מאוד ומחיר הנסיעה עלה בהתמדה בתקופת תור-בוס ולא היווה אלטרנטיבה הולמת למוניות או קו 475 של אגד. כיום אני כבר לא רואה כמעט בכלל נוסעים בקו הנ"ל. חוץ מזה, המידיבוסים הם מתוצרת M.A.N, אני חושב שמדגם HOCL 11-190.
אתה צודק לחלוטין אחי ! גם הדגם
שציינת הוא הנכון. אבל אני תאאבן פחד וחייב ללכת לישון ! מסופון: אני אוהב אותך - אתה 10 !
 

טיפ_טיפ

New member
אני יכולה להעיד...

עם כל הכבוד לתור-בוס - מטרופולין
אבל דן עשתה שירות העולה בעשרות מונים מזה של תור-בוס בקו 222 כשזה היה בשליטתה. הבעיה היא שהנוסעים בקו התמעטו עד מאוד ומחיר הנסיעה עלה בהתמדה בתקופת תור-בוס ולא היווה אלטרנטיבה הולמת למוניות או קו 475 של אגד. כיום אני כבר לא רואה כמעט בכלל נוסעים בקו הנ"ל. חוץ מזה, המידיבוסים הם מתוצרת M.A.N, אני חושב שמדגם HOCL 11-190.
אני יכולה להעיד...
בתור תושבת שוהם שתחבורה ציבורית עבורה זה מצרך יקר להחריד (תרתי משמע ,אגב) שקו 222 הציל אותי (והפעם ללא גרשיים) אי אילו פעמים, כאשר מצאתי את עצמי בשעה מאוחרת בלילה בת"א בלי נגישות ל 475 ובלי אופציה אחרת לחזור הביתה מצד שני, כמה מאכזב להגיע לנתב"ג ולגלות שחברת סופר בוס ,מתפעלת הקו מנתב"ג לשוהם, החליטה לקצץ בשעו הפעילות של הקו ולקבוע כי האוטובוס האחרון יעזוב את נתב"ג לכיוון שוהם בשעה 2100 בדיוק
סופר בוס החליטה ( באופן עצמאי לחלוטין אם תשאלו אותי) שלא נאה לה להמשיך במסורת שהנחילה תור בוס שתפעלה את הקו במשך 5 שנים בקירוב ואף נתנה לקו את שמו החינני סובב שוהם(סליחה שאני מתרגשת
) ולסגור את השאלטר מוקדם יותר כנראה שבסופר בוס מישהו החליט להסב את שמו של הקו ל"בוא נסובב אותם על האצבע הקטנה" (כי גם ככה הם כבר זכו במכרז..) בקיצור. כן(
), אני כועסת ועדיין לא התחלתי לדבר על האוטובוס (סליחה,מידיבוס) המזעזע שהם הקצו עבור המשימה
 
גת כבר לא היתה קיימת ב- 2001 !

כבר לא
עד שנת 2002 שימשה חברת גת כספקית שירותי הסעת נוסעים בשטח האווירי בנתב"ג החל משנת 2002 חברת תור בוס היא זו שמתפעלת את שירותי ההסעה הללו והיא עושה זאת בהצלחה מרובה גם כיום בכלל לחברת תור בוס פעילות עניפה ומרשימה בנתב"ג, עם סטנדרטים גבוהים בתחומי התפעול, ושירות הלקוחות ואני אפרט בקצרה את המצב כפי שהוא היה עד לאחרונה: 1. קו 222- קו ישיר מאיזור המלונות בת"א ועד הטרמינל עצמו. לאחר ההפרטה עבר לאגד, וחבל. כל מי שהכיר את הקו במתכונתו הישנה לא יכול שלא להצטער על כי תור בוס לא זכתה במכרז. האוטובוסים שאגד מקדישה לקו ייחודי זה הם סטנדרטים במקרה הטוב ומטונפים עד מוזנחים במקרה הגרוע יותר עם כל הכבוד לאגד, לא כך צריך להראות קו הדגל של שירות האוטובוסים בארץ הקו הוא מפורסם בכל מדריכי התיירים (כולל לונלי פלאנט) ולו אני תיירת בישראל אני חושבת שהייתי קצת מזדעזת לו הייתי עולה על הקו ה"מומלץ" 2. קו shuttle פנימי- מידיבוס מקושקש, ציבעוני ו...תעופתי לחלוטין המוביל את הנוסעים בין שני הטרמינלים והחנייה ארוכת טווח עם רצפה נמוכה (לטובת סוחבי המזוודות), עם מעט מקומות ישיבה, ועם מקומות מיוחדים לצורך הנחת הכבודה בצורה בטיחותית ונוחה 3. הסעות עובדים - עשרות רכבים שמסיעים את עובדי נתב"ג השונים לוגיסטיקה מסובכת שמצריכה הרבה תיזמון והבנה בתחום
טיסה נעימה
גת כבר לא היתה קיימת ב- 2001 !
מה שנשאר היה הצבע והנהגים של........אגד !
 
גת כבר לא קיימת. כל האוטובוסים גם

האם האוטובוסים בנתב"ג לא היו שייכים
לחברת הבת של "אגד" - "גת"? הם לא שייכים היום ל TOURBUS? אגב, האם חברת "גת" עדיין קיימת?
גת כבר לא קיימת. כל האוטובוסים גם
כיום בבעלות "אגד" ! גם חברת "תפוז" אינה קיימת עוד וגם היא השתייכה בעבר ל-"אגד". "tourbus" מפעיל, "אגד" הבעלים והוא זה היחיד המוסמך לטפל באוטובוסים אלה. אל תשכח שמדובר במנוע המוכר היטב ב-"אגד" !
 

יצחקA

New member
כמה דברים הנוגעים לאוטובוסים אלו:

גת כבר לא קיימת. כל האוטובוסים גם
כיום בבעלות "אגד" ! גם חברת "תפוז" אינה קיימת עוד וגם היא השתייכה בעבר ל-"אגד". "tourbus" מפעיל, "אגד" הבעלים והוא זה היחיד המוסמך לטפל באוטובוסים אלה. אל תשכח שמדובר במנוע המוכר היטב ב-"אגד" !
כמה דברים הנוגעים לאוטובוסים אלו:
1. ניתן לראות כי בדגמים הישנים יותר (סגולים) כתוב בלוחיות הרישוי :נתבג 7 בזמן שבחדשים כתוב נתבג 2013. מה אומר ה2? 2. כמה אוטובוסים כאלה יש מכל סוג ואיפה נמצאים היום הניאופלן הישנים? 3. מה מספרו של האוטובוס במוזיאן אגד? 4. איזה סוג אוטובוסים היו לפני הסגולים? תודה מראש, איציק.
 
האוטובוס הסגול של המוזיאון:../images/Emo79.gif

כמה דברים הנוגעים לאוטובוסים אלו:
1. ניתן לראות כי בדגמים הישנים יותר (סגולים) כתוב בלוחיות הרישוי :נתבג 7 בזמן שבחדשים כתוב נתבג 2013. מה אומר ה2? 2. כמה אוטובוסים כאלה יש מכל סוג ואיפה נמצאים היום הניאופלן הישנים? 3. מה מספרו של האוטובוס במוזיאן אגד? 4. איזה סוג אוטובוסים היו לפני הסגולים? תודה מראש, איציק.
האוטובוס הסגול של המוזיאון:

מדובר באוטובוס מס' 1 שיש לו גם מספר חיצוני: 40-405-55 ! לכאורה, גם לדור החדש יש מספרים חיצוניים וכשהם עולים על כביש רגיל וזה קורה לפעמים, הם מחוייבים במס' חיצוני. הסגול במוזיאון יוצר בדצמבר 1984 והגיע ארצה בינואר 1985. המנוע של הסגול הוא כמובן מרצדס והדגם הינו: OM 401. מס' הנוסעים המורשה בסגול הינו: 91. מס' מקומות הישיבה בסגול הינו: 10. בסה"כ הופעלו 8 אוטובוסים מדגם זה ! האחרון שבהם הושבת בנובמבר 1993 ! הספרה 2 מציינת דור גרמני שני למרכבי נאופלן. מהדגם החדש יש כנראה 18 אוטובוסים ו- 4 נוספים בהזמנה ! לפני הסגולים היו...טייגרים ! בסה"כ היו 6 טייגרים (לא אלה שעובדים כיום בשרות החבילות של אל-על ! ) לילה טוב ותודה על השאלות המעניינות ! שלך, אביתר
 
מרצדס - האוטובוס הטוב בעולם ! אבל,

גת כבר לא קיימת. כל האוטובוסים גם
כיום בבעלות "אגד" ! גם חברת "תפוז" אינה קיימת עוד וגם היא השתייכה בעבר ל-"אגד". "tourbus" מפעיל, "אגד" הבעלים והוא זה היחיד המוסמך לטפל באוטובוסים אלה. אל תשכח שמדובר במנוע המוכר היטב ב-"אגד" !
מרצדס - האוטובוס הטוב בעולם ! אבל,
מדובר במרכב "נאופלן" שאינו איכותי כמו מרכבי מרצדס. גם מרצדס יכול תחת הזמנה מיוחדת בלבד לייצר דגם דומה אם כי יקר בשלושים וחמישה אחוזים ממחיר הנאו. מרצדס תמיד הוכיח את עצמו בהשוואה לכל השאר ולצערי בליגת העל של האוטובוסים יושב מרצדס לבד. ממש לבד לגמרי. חבל שיצרנים כמו M.A.N ו-VOLVO לא לומדים ממרצדס איך לייצר אוטובוסים. גם בארה"ב גילו את ה"רולס-רוייס" של האוטובוסים ולאחרונה החלו ברכישות של הטוב מכולם אך גם היקר מכולם ואולי בצדק?! כל אוטובוסי מרצדס מהדגם העירוני O305 שהגיעו ארצה בשנת 1979 - 1980 הושבתו לחינם. כולם יכלו בקלות לעבוד גם כיום ! הם לא נרקבו עד יומם האחרון.
 
כן. הם נוסעים לעיתים על כביש רגיל ו

מרשים!
האם האוטובוסים האלו, למרות רוחבם החורג, נוסעים בכביש רגיל בין נתב"ג למוסך אגד? ולמה בשדה דב משתמשים באוטובוסים רגילים?
כן. הם נוסעים לעיתים על כביש רגיל ו
אפילו אחד מהם נסע באישור מיוחד עד...קרית-מוצקין לתיקון במוסך עיר-גנים של אגד ! הרוחב שלהם לא יוצא דופן בהשוואה לנושאות טנקים למשל והרי נושאות טנקים נוסעות חופשי על הכבישים. לילה נהדר אחי !
 

david80

Member
תודה! אבל מה אם שדה דב?

כן. הם נוסעים לעיתים על כביש רגיל ו
אפילו אחד מהם נסע באישור מיוחד עד...קרית-מוצקין לתיקון במוסך עיר-גנים של אגד ! הרוחב שלהם לא יוצא דופן בהשוואה לנושאות טנקים למשל והרי נושאות טנקים נוסעות חופשי על הכבישים. לילה נהדר אחי !
תודה! אבל מה אם שדה דב?
את הנסיעה הקצרצרה מהטרמינל למטוס מבצעות אוטובוסים (אגב, קצרים) שמתאימים לנסיעה מת"א לאילת!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה