אוטובוסים במחירים הזולים בכ- 25%

מצב
הנושא נעול.

Brendan

New member
אוטובוסים במחירים הזולים בכ- 25%

אוטובוסים במחירים הזולים בכ- 25%
לראשונה בתולדות המדינה: חברה פרטית תפעיל מהחודש הבא תחבורה ציבורית במטרופולין תל אביב במחירים הזולים בכ- 25% מדובר ב- 23 קווים עירוניים ומטרופוליניים שהופעלו עד כה על ידי חברת "דן" שלב נוסף של הרפורמה בתחבורה הציבורית יוצא לדרך. חברת ההסעות הפרטית "קווים" תפעיל מ- 1 ביולי את קווי התחבורה הציבורית באזור בקעת אונו וכן מספר קווים מטרופוליניים בתל אביב. מדובר ב- 23 קווי תחבורה ציבורית שהופעלו עד כה על ידי חברת "דן". קווים אלה מהווים כ- 8% מנפח הפעילות של "דן" בתחבורה הציבורית. תעריפי הנסיעה של חברת "קווים" יהיו זולים ב- 10% עד 25% מתעריפי הנסיעה של "דן". מחיר נסיעה בתוך אזור בקעת אונו יעלה 4.6 שקלים, במקום 5.2 שקל כיום ותעריף הנסיעה מבקעת אונו לתל אביב יהיה 6.1 שקלים לעומת 8.3 שקלים כיום. חברת "קווים" המשותפת לחברת האוטובוסים "הורן את לייבוביץ", יבואני הרכב "מאיר" ו"חברת הנסיעות והתיירות נצרת" זכתה במכרז שפרסם משרד התחבורה במסגרת הרפורמה בתחבורה הציבורית. הקווים שיופעלו על ידי חברת "קווים" הם: ת-1, ת-2, ת-3, 36, 37, 38, 39, 49, 55, 56, 58, 59, 71, 76, 78, 83, 84, 85, 87, 93, 94, 95 ו- 168. קווים אלה יופעלו בין השאר באור יהודה, יהוד, פתח תקווה, קראון וכן בישובים שוהם, תל השומר, ירחיב, מזור, נחשונים וקריית חינוך. דובר משרד התחבורה, אבנר עובדיה מסר כי חברת "קווים" תשלם למדינה תמלוגים של 5 מיליון שקלים עבור כל שנת הפעלה של הקווים. הזכיון ניתן לחברה לתקופה של 6 שנים. לצורך הפעלת הקווים רכשה "קווים" יותר מ- 100 אוטובוסים חדישים מסוג "וולוו", בעלות של יותר מ- 92 מיליון שקלים. החברה קלטה עד כה 127 עובדים חדשים. יצויין כי חברת "קווים" היא מפעיל התחבורה הציבורית השלישי בגודלו בארץ, אחרי "אגד" ו"דן". שר התחבורה, אביגדור ליברמן מסר כי הרפורמה בתחבורה הציבורית נועדה לעודד את השימוש התחבורה הציבורית, באמצעות הוזלת התעריפים ושיפור השרות לציבור וכי בכוונתו להמשיך ולקדם את הרפורמה בכל חלקי הארץ. לדבריו, כי בשבועות הקרובים יתפרסמו מכרזים נוספים להפעלת קווי תחבורה ציבורית באשקלון, עפולה, בית שאן ונצרת. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
 

איליה.

New member
יפורסם מכרז לנצרת!

אוטובוסים במחירים הזולים בכ- 25%
לראשונה בתולדות המדינה: חברה פרטית תפעיל מהחודש הבא תחבורה ציבורית במטרופולין תל אביב במחירים הזולים בכ- 25% מדובר ב- 23 קווים עירוניים ומטרופוליניים שהופעלו עד כה על ידי חברת "דן" שלב נוסף של הרפורמה בתחבורה הציבורית יוצא לדרך. חברת ההסעות הפרטית "קווים" תפעיל מ- 1 ביולי את קווי התחבורה הציבורית באזור בקעת אונו וכן מספר קווים מטרופוליניים בתל אביב. מדובר ב- 23 קווי תחבורה ציבורית שהופעלו עד כה על ידי חברת "דן". קווים אלה מהווים כ- 8% מנפח הפעילות של "דן" בתחבורה הציבורית. תעריפי הנסיעה של חברת "קווים" יהיו זולים ב- 10% עד 25% מתעריפי הנסיעה של "דן". מחיר נסיעה בתוך אזור בקעת אונו יעלה 4.6 שקלים, במקום 5.2 שקל כיום ותעריף הנסיעה מבקעת אונו לתל אביב יהיה 6.1 שקלים לעומת 8.3 שקלים כיום. חברת "קווים" המשותפת לחברת האוטובוסים "הורן את לייבוביץ", יבואני הרכב "מאיר" ו"חברת הנסיעות והתיירות נצרת" זכתה במכרז שפרסם משרד התחבורה במסגרת הרפורמה בתחבורה הציבורית. הקווים שיופעלו על ידי חברת "קווים" הם: ת-1, ת-2, ת-3, 36, 37, 38, 39, 49, 55, 56, 58, 59, 71, 76, 78, 83, 84, 85, 87, 93, 94, 95 ו- 168. קווים אלה יופעלו בין השאר באור יהודה, יהוד, פתח תקווה, קראון וכן בישובים שוהם, תל השומר, ירחיב, מזור, נחשונים וקריית חינוך. דובר משרד התחבורה, אבנר עובדיה מסר כי חברת "קווים" תשלם למדינה תמלוגים של 5 מיליון שקלים עבור כל שנת הפעלה של הקווים. הזכיון ניתן לחברה לתקופה של 6 שנים. לצורך הפעלת הקווים רכשה "קווים" יותר מ- 100 אוטובוסים חדישים מסוג "וולוו", בעלות של יותר מ- 92 מיליון שקלים. החברה קלטה עד כה 127 עובדים חדשים. יצויין כי חברת "קווים" היא מפעיל התחבורה הציבורית השלישי בגודלו בארץ, אחרי "אגד" ו"דן". שר התחבורה, אביגדור ליברמן מסר כי הרפורמה בתחבורה הציבורית נועדה לעודד את השימוש התחבורה הציבורית, באמצעות הוזלת התעריפים ושיפור השרות לציבור וכי בכוונתו להמשיך ולקדם את הרפורמה בכל חלקי הארץ. לדבריו, כי בשבועות הקרובים יתפרסמו מכרזים נוספים להפעלת קווי תחבורה ציבורית באשקלון, עפולה, בית שאן ונצרת. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
יפורסם מכרז לנצרת!
האם מוציאים למכרז קווים של חברות התחבורה המקומיות בנצרת? או שיש טעות בכתבה והכוונה היא לקווי אגד בנצרת עלית? או אולי הכוונה היא בכלל לקווי אגד בינעירוניים מנצרת לערים אחרות כגון עפולה או תל אביב?
 

יהוושע

New member
הגד איליצ'קה , כמה חברות אוטובוסים

יפורסם מכרז לנצרת!
האם מוציאים למכרז קווים של חברות התחבורה המקומיות בנצרת? או שיש טעות בכתבה והכוונה היא לקווי אגד בנצרת עלית? או אולי הכוונה היא בכלל לקווי אגד בינעירוניים מנצרת לערים אחרות כגון עפולה או תל אביב?
הגד איליצ'קה , כמה חברות אוטובוסים
פועלות בנצרת , ומהו גלגולה הנוכחי של חברת " נצרת-חיפה " האלמותית? אגד נכנס לשתי ה "נצרות" ?
 

shooky33

New member
קוים מופרטים בנצרת...

יפורסם מכרז לנצרת!
האם מוציאים למכרז קווים של חברות התחבורה המקומיות בנצרת? או שיש טעות בכתבה והכוונה היא לקווי אגד בנצרת עלית? או אולי הכוונה היא בכלל לקווי אגד בינעירוניים מנצרת לערים אחרות כגון עפולה או תל אביב?
קוים מופרטים בנצרת...
הקווים באזור נצרת שכנראה יופרטו הם: 030, 10א, 45 ו- 348 שלא ממש קשור לנצרת אבל גם הוא אמור להיכנס להפרטה יכול להיות שיופרטו גם הקוים 355, 356 ו- 357 בקשר לזה אני עדיין לא ממש סגור.
 
מספר הערות

אוטובוסים במחירים הזולים בכ- 25%
לראשונה בתולדות המדינה: חברה פרטית תפעיל מהחודש הבא תחבורה ציבורית במטרופולין תל אביב במחירים הזולים בכ- 25% מדובר ב- 23 קווים עירוניים ומטרופוליניים שהופעלו עד כה על ידי חברת "דן" שלב נוסף של הרפורמה בתחבורה הציבורית יוצא לדרך. חברת ההסעות הפרטית "קווים" תפעיל מ- 1 ביולי את קווי התחבורה הציבורית באזור בקעת אונו וכן מספר קווים מטרופוליניים בתל אביב. מדובר ב- 23 קווי תחבורה ציבורית שהופעלו עד כה על ידי חברת "דן". קווים אלה מהווים כ- 8% מנפח הפעילות של "דן" בתחבורה הציבורית. תעריפי הנסיעה של חברת "קווים" יהיו זולים ב- 10% עד 25% מתעריפי הנסיעה של "דן". מחיר נסיעה בתוך אזור בקעת אונו יעלה 4.6 שקלים, במקום 5.2 שקל כיום ותעריף הנסיעה מבקעת אונו לתל אביב יהיה 6.1 שקלים לעומת 8.3 שקלים כיום. חברת "קווים" המשותפת לחברת האוטובוסים "הורן את לייבוביץ", יבואני הרכב "מאיר" ו"חברת הנסיעות והתיירות נצרת" זכתה במכרז שפרסם משרד התחבורה במסגרת הרפורמה בתחבורה הציבורית. הקווים שיופעלו על ידי חברת "קווים" הם: ת-1, ת-2, ת-3, 36, 37, 38, 39, 49, 55, 56, 58, 59, 71, 76, 78, 83, 84, 85, 87, 93, 94, 95 ו- 168. קווים אלה יופעלו בין השאר באור יהודה, יהוד, פתח תקווה, קראון וכן בישובים שוהם, תל השומר, ירחיב, מזור, נחשונים וקריית חינוך. דובר משרד התחבורה, אבנר עובדיה מסר כי חברת "קווים" תשלם למדינה תמלוגים של 5 מיליון שקלים עבור כל שנת הפעלה של הקווים. הזכיון ניתן לחברה לתקופה של 6 שנים. לצורך הפעלת הקווים רכשה "קווים" יותר מ- 100 אוטובוסים חדישים מסוג "וולוו", בעלות של יותר מ- 92 מיליון שקלים. החברה קלטה עד כה 127 עובדים חדשים. יצויין כי חברת "קווים" היא מפעיל התחבורה הציבורית השלישי בגודלו בארץ, אחרי "אגד" ו"דן". שר התחבורה, אביגדור ליברמן מסר כי הרפורמה בתחבורה הציבורית נועדה לעודד את השימוש התחבורה הציבורית, באמצעות הוזלת התעריפים ושיפור השרות לציבור וכי בכוונתו להמשיך ולקדם את הרפורמה בכל חלקי הארץ. לדבריו, כי בשבועות הקרובים יתפרסמו מכרזים נוספים להפעלת קווי תחבורה ציבורית באשקלון, עפולה, בית שאן ונצרת. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
מספר הערות
1. נדמה לי שקו 49 שייך לאשכול פ"ת והוא אינו עובר לקווים. לעומת זאת, 68 כן עטבר לקווים. 2. קו 55 ישאר בידי דן עד ה-01.08 עקב מחסור באוטובוסים. 3. לא ידעתי שתה"ש וקרית חינוך הם ישובים... 4. האוטובוסים שרכשו הם לא כ"כ "חדישים", אולי חדשים (וגם זה לא מדויק). לדן ולאגד יש כאלו אוטובוסים בדיוק (Volvo B10B/B12B עם מרכב מארס של מרכבים). חוץ מהוולבו, הם קנו גם 10 מכונות מדן מסוג M.A.N SL 200F מסדרת ה-4000 (לצערי), צבעו אותן בצבעי החברה וכרגע הם חונים בחניון אגד באזור. 5. עצוב שחברה שרק הוקמה היא כבר "מפעיל התחבורה הציבורית השלישי בגודלו בארץ" על חשבון דן כמובן.
 
לגבי נקודה 5...

מספר הערות
1. נדמה לי שקו 49 שייך לאשכול פ"ת והוא אינו עובר לקווים. לעומת זאת, 68 כן עטבר לקווים. 2. קו 55 ישאר בידי דן עד ה-01.08 עקב מחסור באוטובוסים. 3. לא ידעתי שתה"ש וקרית חינוך הם ישובים... 4. האוטובוסים שרכשו הם לא כ"כ "חדישים", אולי חדשים (וגם זה לא מדויק). לדן ולאגד יש כאלו אוטובוסים בדיוק (Volvo B10B/B12B עם מרכב מארס של מרכבים). חוץ מהוולבו, הם קנו גם 10 מכונות מדן מסוג M.A.N SL 200F מסדרת ה-4000 (לצערי), צבעו אותן בצבעי החברה וכרגע הם חונים בחניון אגד באזור. 5. עצוב שחברה שרק הוקמה היא כבר "מפעיל התחבורה הציבורית השלישי בגודלו בארץ" על חשבון דן כמובן.
לגבי נקודה 5...
לגבי נקודה 5 שהעלית - אני מבין במחינתך זה 'עצוב' שחברה מסוימת נגסה מפעילותה של חברה אחרת אליה יש לך רגשות עזים, אולם בראייתי (ובראיית מרבית הציבור, אני חשוב), משמעות השינוי תיחשב ל-'עצובה' או 'שמחה' בהתאם לתוצאותיו. אם החברה החדש תמשיך להציע מחירים זולים יותר, ותצליח לשמור על רמת השירות הקיימת או לשפר אותה (ומכיוון שאף אחד מאיתנו לא חוזה עתידות, אזי אין לאף אחד מאיתנו תשובה מוחלטת לשאלה זו) אזי נוכל כולנו לומר 'ברוך שפטרנו' מה-'מונופול' של 'דן' (שכמובן, הוחלף במונופול אחר). אני מרשה לעצמי לכתוב את הנ"ל מתוך תקווה שלא תיקח אותם באופן אישי, אלא בתור משקיף מהצד, שאין לו כל צל של סנטימנט לחברות 'דן' ו-'אגד' (לגבי האחרונה יש לי דווקא הרבה סנטימנטים שליליים, אבל זה משהו אחר). אותי מה שמצער בהודעה הזו היא שקווים שפועלים באיזור מטרופוליני מופעלים על-ידי אוטובוסים בין עירוניים שאין בהם כלל נגישות לנכים ושאפילו לזקנים קשה לעלות עליהם. ובאמת לא משנה לי אם יש להם לוגו של וולוו או של מרצדס על הפגוש. מה דעתכם על הסטנדרטים שמציגות החברות החדשות בשנה האחרונה? האם הרפורמה משתלמת לציבור או לא? (ואני לא מתכוון לציבור חובבי האוטובוסים)
 

BUGO 54

New member
חברת קווים הביאה מספר גדול

לגבי נקודה 5...
לגבי נקודה 5 שהעלית - אני מבין במחינתך זה 'עצוב' שחברה מסוימת נגסה מפעילותה של חברה אחרת אליה יש לך רגשות עזים, אולם בראייתי (ובראיית מרבית הציבור, אני חשוב), משמעות השינוי תיחשב ל-'עצובה' או 'שמחה' בהתאם לתוצאותיו. אם החברה החדש תמשיך להציע מחירים זולים יותר, ותצליח לשמור על רמת השירות הקיימת או לשפר אותה (ומכיוון שאף אחד מאיתנו לא חוזה עתידות, אזי אין לאף אחד מאיתנו תשובה מוחלטת לשאלה זו) אזי נוכל כולנו לומר 'ברוך שפטרנו' מה-'מונופול' של 'דן' (שכמובן, הוחלף במונופול אחר). אני מרשה לעצמי לכתוב את הנ"ל מתוך תקווה שלא תיקח אותם באופן אישי, אלא בתור משקיף מהצד, שאין לו כל צל של סנטימנט לחברות 'דן' ו-'אגד' (לגבי האחרונה יש לי דווקא הרבה סנטימנטים שליליים, אבל זה משהו אחר). אותי מה שמצער בהודעה הזו היא שקווים שפועלים באיזור מטרופוליני מופעלים על-ידי אוטובוסים בין עירוניים שאין בהם כלל נגישות לנכים ושאפילו לזקנים קשה לעלות עליהם. ובאמת לא משנה לי אם יש להם לוגו של וולוו או של מרצדס על הפגוש. מה דעתכם על הסטנדרטים שמציגות החברות החדשות בשנה האחרונה? האם הרפורמה משתלמת לציבור או לא? (ואני לא מתכוון לציבור חובבי האוטובוסים)
חברת קווים הביאה מספר גדול
של אוטובוסים נמוכיי רצפה (נידרפלור) מסוג וולבו, (היום ראיתי שניים נוסעים). המארס מיועד לנסיעות מיוחדות ולקוים ישירים. מחיר הנסיעה קוד 1 יהיה 5.00 ש"ח, בנוסף, נסיעה פנימית בתוך ישוביי בקעת אונו תעלה 4.60. ניתן להניח כי הרמה של השירות תעלה.
 
אני איתך, חן

לגבי נקודה 5...
לגבי נקודה 5 שהעלית - אני מבין במחינתך זה 'עצוב' שחברה מסוימת נגסה מפעילותה של חברה אחרת אליה יש לך רגשות עזים, אולם בראייתי (ובראיית מרבית הציבור, אני חשוב), משמעות השינוי תיחשב ל-'עצובה' או 'שמחה' בהתאם לתוצאותיו. אם החברה החדש תמשיך להציע מחירים זולים יותר, ותצליח לשמור על רמת השירות הקיימת או לשפר אותה (ומכיוון שאף אחד מאיתנו לא חוזה עתידות, אזי אין לאף אחד מאיתנו תשובה מוחלטת לשאלה זו) אזי נוכל כולנו לומר 'ברוך שפטרנו' מה-'מונופול' של 'דן' (שכמובן, הוחלף במונופול אחר). אני מרשה לעצמי לכתוב את הנ"ל מתוך תקווה שלא תיקח אותם באופן אישי, אלא בתור משקיף מהצד, שאין לו כל צל של סנטימנט לחברות 'דן' ו-'אגד' (לגבי האחרונה יש לי דווקא הרבה סנטימנטים שליליים, אבל זה משהו אחר). אותי מה שמצער בהודעה הזו היא שקווים שפועלים באיזור מטרופוליני מופעלים על-ידי אוטובוסים בין עירוניים שאין בהם כלל נגישות לנכים ושאפילו לזקנים קשה לעלות עליהם. ובאמת לא משנה לי אם יש להם לוגו של וולוו או של מרצדס על הפגוש. מה דעתכם על הסטנדרטים שמציגות החברות החדשות בשנה האחרונה? האם הרפורמה משתלמת לציבור או לא? (ואני לא מתכוון לציבור חובבי האוטובוסים)
אני איתך, חן
אני מקווה לראות גם כן שהשירות ישתפר, אבל לאור העובדה שעד היום ראיתי רק מכונות ישנות של דן ווולבו בין-עירוניים אני קצת בספק. אני מאוד מקווה שקווים לא תדרדר לרמת סופרבוס, מרגלית או נתיב אקספרס, אותם אתה מכיר היטב. כמו-כן, יש לי חברים ומכרים רבים באיזור בקעת אונו ובוודאי שאיני רוצה ברעתם... איני חושב שהסטנדרטים שנהגו החברות עד היום היו גבוהים במיוחד. תחנות לא ברורות (שמאפיינות גם את אגד), נהגים מבולבלים וחוסר בכרטיסים משותפים עם דן ואגד. בכלל, אני חושב שיש כאן טעות יסודית בתפיסת הרפורמה: הרי אין כאן תחרות - יש העברת קווים והוזלתם. מדוע לא להוזיל ישירות את הקווים של אגד ודן, או לחילופין לאפשר תחרות חופשית (תחת פיקוח של סטנדרטים מינימאליים כמובן)? הלוואי והמצב ישתפר, אך איני אופטימי במיוחד.
 

ofer3333niv

New member
כולה בלוף

מספר הערות
1. נדמה לי שקו 49 שייך לאשכול פ"ת והוא אינו עובר לקווים. לעומת זאת, 68 כן עטבר לקווים. 2. קו 55 ישאר בידי דן עד ה-01.08 עקב מחסור באוטובוסים. 3. לא ידעתי שתה"ש וקרית חינוך הם ישובים... 4. האוטובוסים שרכשו הם לא כ"כ "חדישים", אולי חדשים (וגם זה לא מדויק). לדן ולאגד יש כאלו אוטובוסים בדיוק (Volvo B10B/B12B עם מרכב מארס של מרכבים). חוץ מהוולבו, הם קנו גם 10 מכונות מדן מסוג M.A.N SL 200F מסדרת ה-4000 (לצערי), צבעו אותן בצבעי החברה וכרגע הם חונים בחניון אגד באזור. 5. עצוב שחברה שרק הוקמה היא כבר "מפעיל התחבורה הציבורית השלישי בגודלו בארץ" על חשבון דן כמובן.
כולה בלוף
אך הגעת ל23 קווים? כולה לפי אומדן בערך שמונה קווים וגם זה מתחיל צולע פחד עם מכונות לא מתאימות בלי מספיק נהגים ולדעתי סתם חרטה לא מקצועית כול אנשי דן שם בתפעול מוסכים של אגד אז מה בדיוק קורה שם?
 

יהוושע

New member
אולי מישהו יכול להסביר לי , למה

מספר הערות
1. נדמה לי שקו 49 שייך לאשכול פ"ת והוא אינו עובר לקווים. לעומת זאת, 68 כן עטבר לקווים. 2. קו 55 ישאר בידי דן עד ה-01.08 עקב מחסור באוטובוסים. 3. לא ידעתי שתה"ש וקרית חינוך הם ישובים... 4. האוטובוסים שרכשו הם לא כ"כ "חדישים", אולי חדשים (וגם זה לא מדויק). לדן ולאגד יש כאלו אוטובוסים בדיוק (Volvo B10B/B12B עם מרכב מארס של מרכבים). חוץ מהוולבו, הם קנו גם 10 מכונות מדן מסוג M.A.N SL 200F מסדרת ה-4000 (לצערי), צבעו אותן בצבעי החברה וכרגע הם חונים בחניון אגד באזור. 5. עצוב שחברה שרק הוקמה היא כבר "מפעיל התחבורה הציבורית השלישי בגודלו בארץ" על חשבון דן כמובן.
אולי מישהו יכול להסביר לי , למה
קוראים לאוטובוסים בכינוי המוזר " מכונות "? מאיפה זה בא? הרי לא מדובר במכונות כביסה מן הסתם...
 

ofer3333niv

New member
סלנג

אולי מישהו יכול להסביר לי , למה
קוראים לאוטובוסים בכינוי המוזר " מכונות "? מאיפה זה בא? הרי לא מדובר במכונות כביסה מן הסתם...
סלנג
סתם סלנג של נהגים כמו כינוי למשמרות עבודה למשל בדן למשמרת קצרה בבוקר קוראים חתיכה ובאגד ראש למה ?ככה סתם ביטוי אבל גם קופסא זו הגדרה של אוטובוס ואוטו גרוע ? נבלה , אז זו שפה של עגלונים
 

Brendan

New member
נהגת נמלטה מרכב שנתקע על פסי הרכבת

אוטובוסים במחירים הזולים בכ- 25%
לראשונה בתולדות המדינה: חברה פרטית תפעיל מהחודש הבא תחבורה ציבורית במטרופולין תל אביב במחירים הזולים בכ- 25% מדובר ב- 23 קווים עירוניים ומטרופוליניים שהופעלו עד כה על ידי חברת "דן" שלב נוסף של הרפורמה בתחבורה הציבורית יוצא לדרך. חברת ההסעות הפרטית "קווים" תפעיל מ- 1 ביולי את קווי התחבורה הציבורית באזור בקעת אונו וכן מספר קווים מטרופוליניים בתל אביב. מדובר ב- 23 קווי תחבורה ציבורית שהופעלו עד כה על ידי חברת "דן". קווים אלה מהווים כ- 8% מנפח הפעילות של "דן" בתחבורה הציבורית. תעריפי הנסיעה של חברת "קווים" יהיו זולים ב- 10% עד 25% מתעריפי הנסיעה של "דן". מחיר נסיעה בתוך אזור בקעת אונו יעלה 4.6 שקלים, במקום 5.2 שקל כיום ותעריף הנסיעה מבקעת אונו לתל אביב יהיה 6.1 שקלים לעומת 8.3 שקלים כיום. חברת "קווים" המשותפת לחברת האוטובוסים "הורן את לייבוביץ", יבואני הרכב "מאיר" ו"חברת הנסיעות והתיירות נצרת" זכתה במכרז שפרסם משרד התחבורה במסגרת הרפורמה בתחבורה הציבורית. הקווים שיופעלו על ידי חברת "קווים" הם: ת-1, ת-2, ת-3, 36, 37, 38, 39, 49, 55, 56, 58, 59, 71, 76, 78, 83, 84, 85, 87, 93, 94, 95 ו- 168. קווים אלה יופעלו בין השאר באור יהודה, יהוד, פתח תקווה, קראון וכן בישובים שוהם, תל השומר, ירחיב, מזור, נחשונים וקריית חינוך. דובר משרד התחבורה, אבנר עובדיה מסר כי חברת "קווים" תשלם למדינה תמלוגים של 5 מיליון שקלים עבור כל שנת הפעלה של הקווים. הזכיון ניתן לחברה לתקופה של 6 שנים. לצורך הפעלת הקווים רכשה "קווים" יותר מ- 100 אוטובוסים חדישים מסוג "וולוו", בעלות של יותר מ- 92 מיליון שקלים. החברה קלטה עד כה 127 עובדים חדשים. יצויין כי חברת "קווים" היא מפעיל התחבורה הציבורית השלישי בגודלו בארץ, אחרי "אגד" ו"דן". שר התחבורה, אביגדור ליברמן מסר כי הרפורמה בתחבורה הציבורית נועדה לעודד את השימוש התחבורה הציבורית, באמצעות הוזלת התעריפים ושיפור השרות לציבור וכי בכוונתו להמשיך ולקדם את הרפורמה בכל חלקי הארץ. לדבריו, כי בשבועות הקרובים יתפרסמו מכרזים נוספים להפעלת קווי תחבורה ציבורית באשקלון, עפולה, בית שאן ונצרת. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
נהגת נמלטה מרכב שנתקע על פסי הרכבת
סמוך לשעה 16:20 על פסי הרכבת ליד כפר שמריהו, רכב מסוג דייהטסו נהוג בידי ילידת 1941 מרעננה נתקע על המסילה כאשר מחסום הרכבת החל לרדת. הנהגת נמלטה מהרכב, הרכבת פגעה בו, איש לא נפגע. המשך חקירה באת"ן ת"א. מקור: דובר משטרת מחוז ת"א
 

mister K

New member
הרפורמה-עבודה בעיניים../images/Emo70.gif

אוטובוסים במחירים הזולים בכ- 25%
לראשונה בתולדות המדינה: חברה פרטית תפעיל מהחודש הבא תחבורה ציבורית במטרופולין תל אביב במחירים הזולים בכ- 25% מדובר ב- 23 קווים עירוניים ומטרופוליניים שהופעלו עד כה על ידי חברת "דן" שלב נוסף של הרפורמה בתחבורה הציבורית יוצא לדרך. חברת ההסעות הפרטית "קווים" תפעיל מ- 1 ביולי את קווי התחבורה הציבורית באזור בקעת אונו וכן מספר קווים מטרופוליניים בתל אביב. מדובר ב- 23 קווי תחבורה ציבורית שהופעלו עד כה על ידי חברת "דן". קווים אלה מהווים כ- 8% מנפח הפעילות של "דן" בתחבורה הציבורית. תעריפי הנסיעה של חברת "קווים" יהיו זולים ב- 10% עד 25% מתעריפי הנסיעה של "דן". מחיר נסיעה בתוך אזור בקעת אונו יעלה 4.6 שקלים, במקום 5.2 שקל כיום ותעריף הנסיעה מבקעת אונו לתל אביב יהיה 6.1 שקלים לעומת 8.3 שקלים כיום. חברת "קווים" המשותפת לחברת האוטובוסים "הורן את לייבוביץ", יבואני הרכב "מאיר" ו"חברת הנסיעות והתיירות נצרת" זכתה במכרז שפרסם משרד התחבורה במסגרת הרפורמה בתחבורה הציבורית. הקווים שיופעלו על ידי חברת "קווים" הם: ת-1, ת-2, ת-3, 36, 37, 38, 39, 49, 55, 56, 58, 59, 71, 76, 78, 83, 84, 85, 87, 93, 94, 95 ו- 168. קווים אלה יופעלו בין השאר באור יהודה, יהוד, פתח תקווה, קראון וכן בישובים שוהם, תל השומר, ירחיב, מזור, נחשונים וקריית חינוך. דובר משרד התחבורה, אבנר עובדיה מסר כי חברת "קווים" תשלם למדינה תמלוגים של 5 מיליון שקלים עבור כל שנת הפעלה של הקווים. הזכיון ניתן לחברה לתקופה של 6 שנים. לצורך הפעלת הקווים רכשה "קווים" יותר מ- 100 אוטובוסים חדישים מסוג "וולוו", בעלות של יותר מ- 92 מיליון שקלים. החברה קלטה עד כה 127 עובדים חדשים. יצויין כי חברת "קווים" היא מפעיל התחבורה הציבורית השלישי בגודלו בארץ, אחרי "אגד" ו"דן". שר התחבורה, אביגדור ליברמן מסר כי הרפורמה בתחבורה הציבורית נועדה לעודד את השימוש התחבורה הציבורית, באמצעות הוזלת התעריפים ושיפור השרות לציבור וכי בכוונתו להמשיך ולקדם את הרפורמה בכל חלקי הארץ. לדבריו, כי בשבועות הקרובים יתפרסמו מכרזים נוספים להפעלת קווי תחבורה ציבורית באשקלון, עפולה, בית שאן ונצרת. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
הרפורמה-עבודה בעיניים

כל הרפורמה הזו היא פשוט עבודה בעיניים על הנוסעים. אני מוכן להתערב שתוך שנה-שנתיים ממועד הפעלת הקווים ע"י החברה החדשה, יזנקו המחירים עד שיגיעו למחירים המקוריים של דן, בדיוק כמו שקורה בקווי ת"א-באר שבע. חוץ מזה, אם חברת קווים באמת תפעיל אוטובוסים בינעירוניים בקווים שברשותה, הרי שאנשיה לא מבינים דבר וחצי דבר בתחבורה ציבורית עירונית. הרוב המוחלט של הקווים שיועברו לחברה (כולל קו 68 שמשום מה לא מופיע ברשימת הקווים אך לצערי גם עליו נפל רוע הגזירה להילקח מדן) הם קווים עירוניים לכל דבר! אסור בשום פנים ואופן להפעיל בהם אוטובוסים בינעירוניים כמו ה-B10B ו-B12B. יש להפעיל בקווים האלה אוטובוסים עירוניים בלבד! מתי כבר יבינו אנשי משרד התחבורה שהרפורמה היא אסון לתחבורה הציבורית בישראל??? מה היה רע אם היו משאירים את כל הקווים בידיהן המנוסות של "אגד" ו"דן" במקום להעביר אותם לכל מיני חברות חדשות ולא מנוסות שבין כל הנזקים שהן גורמות, הן גם מכניסות אוטובוסים בינעירוניים לקווים עירוניים שמופעלים שנים על גבי שנים באמצעות אוטובוסים עירוניים בלבד??? והדבר העצוב ביותר הוא שאף אחד לא שם לזה סוף, וכל הזמן יוצאים למכרזים עוד ועוד קווים שגם בהם תרד רמת השירות ירידה דראסטית לאחר הורדת מחירי הנסיעה עם המעבר לחברות החדשות וכמובן העלאתם מחדש לאחר זמן מה. עד מתי?!?!?!?! וסילחו לי בבקשה על כתיבתי העצבנית בנושא זה, פשוט כנוסע וכחובב תחבורה ציבורית, ממש מרתיח אותי שמערכת התחבורה הולכת שנים אחורנית ומבצעת רפורמה שהורסת את התחבורה הציבורית בארץ. והדבר שמרגיז אותי במיוחד הוא שלוקחים קווים משתי החברות הטובות והמנוסות ביותר בישראל, אגד ודן, שאך ורק בזכותן קיימת בארץ תחבורה ציבורית אוטובוסית ראויה לשמה, וכעת הכל הולך להיהרס בגלל הרפורמה.
 

אייל xxx

New member
אתה צודק למה כי

הרפורמה-עבודה בעיניים

כל הרפורמה הזו היא פשוט עבודה בעיניים על הנוסעים. אני מוכן להתערב שתוך שנה-שנתיים ממועד הפעלת הקווים ע"י החברה החדשה, יזנקו המחירים עד שיגיעו למחירים המקוריים של דן, בדיוק כמו שקורה בקווי ת"א-באר שבע. חוץ מזה, אם חברת קווים באמת תפעיל אוטובוסים בינעירוניים בקווים שברשותה, הרי שאנשיה לא מבינים דבר וחצי דבר בתחבורה ציבורית עירונית. הרוב המוחלט של הקווים שיועברו לחברה (כולל קו 68 שמשום מה לא מופיע ברשימת הקווים אך לצערי גם עליו נפל רוע הגזירה להילקח מדן) הם קווים עירוניים לכל דבר! אסור בשום פנים ואופן להפעיל בהם אוטובוסים בינעירוניים כמו ה-B10B ו-B12B. יש להפעיל בקווים האלה אוטובוסים עירוניים בלבד! מתי כבר יבינו אנשי משרד התחבורה שהרפורמה היא אסון לתחבורה הציבורית בישראל??? מה היה רע אם היו משאירים את כל הקווים בידיהן המנוסות של "אגד" ו"דן" במקום להעביר אותם לכל מיני חברות חדשות ולא מנוסות שבין כל הנזקים שהן גורמות, הן גם מכניסות אוטובוסים בינעירוניים לקווים עירוניים שמופעלים שנים על גבי שנים באמצעות אוטובוסים עירוניים בלבד??? והדבר העצוב ביותר הוא שאף אחד לא שם לזה סוף, וכל הזמן יוצאים למכרזים עוד ועוד קווים שגם בהם תרד רמת השירות ירידה דראסטית לאחר הורדת מחירי הנסיעה עם המעבר לחברות החדשות וכמובן העלאתם מחדש לאחר זמן מה. עד מתי?!?!?!?! וסילחו לי בבקשה על כתיבתי העצבנית בנושא זה, פשוט כנוסע וכחובב תחבורה ציבורית, ממש מרתיח אותי שמערכת התחבורה הולכת שנים אחורנית ומבצעת רפורמה שהורסת את התחבורה הציבורית בארץ. והדבר שמרגיז אותי במיוחד הוא שלוקחים קווים משתי החברות הטובות והמנוסות ביותר בישראל, אגד ודן, שאך ורק בזכותן קיימת בארץ תחבורה ציבורית אוטובוסית ראויה לשמה, וכעת הכל הולך להיהרס בגלל הרפורמה.
אתה צודק למה כי
אנחנו מפסידים את אוטובוסים הנוחים ביותר וגם אגד ודן תמיד מחדשים אובוסים ישנים בחדשים ותחשוב אנשים זקנים צריכים אוטובוס נמוך כי יותר קל לעלות עליו! אני מקוה שהחברות הפרטיות יגמרו!!!
 

TDR

New member
חפש את הכסף

הרפורמה-עבודה בעיניים

כל הרפורמה הזו היא פשוט עבודה בעיניים על הנוסעים. אני מוכן להתערב שתוך שנה-שנתיים ממועד הפעלת הקווים ע"י החברה החדשה, יזנקו המחירים עד שיגיעו למחירים המקוריים של דן, בדיוק כמו שקורה בקווי ת"א-באר שבע. חוץ מזה, אם חברת קווים באמת תפעיל אוטובוסים בינעירוניים בקווים שברשותה, הרי שאנשיה לא מבינים דבר וחצי דבר בתחבורה ציבורית עירונית. הרוב המוחלט של הקווים שיועברו לחברה (כולל קו 68 שמשום מה לא מופיע ברשימת הקווים אך לצערי גם עליו נפל רוע הגזירה להילקח מדן) הם קווים עירוניים לכל דבר! אסור בשום פנים ואופן להפעיל בהם אוטובוסים בינעירוניים כמו ה-B10B ו-B12B. יש להפעיל בקווים האלה אוטובוסים עירוניים בלבד! מתי כבר יבינו אנשי משרד התחבורה שהרפורמה היא אסון לתחבורה הציבורית בישראל??? מה היה רע אם היו משאירים את כל הקווים בידיהן המנוסות של "אגד" ו"דן" במקום להעביר אותם לכל מיני חברות חדשות ולא מנוסות שבין כל הנזקים שהן גורמות, הן גם מכניסות אוטובוסים בינעירוניים לקווים עירוניים שמופעלים שנים על גבי שנים באמצעות אוטובוסים עירוניים בלבד??? והדבר העצוב ביותר הוא שאף אחד לא שם לזה סוף, וכל הזמן יוצאים למכרזים עוד ועוד קווים שגם בהם תרד רמת השירות ירידה דראסטית לאחר הורדת מחירי הנסיעה עם המעבר לחברות החדשות וכמובן העלאתם מחדש לאחר זמן מה. עד מתי?!?!?!?! וסילחו לי בבקשה על כתיבתי העצבנית בנושא זה, פשוט כנוסע וכחובב תחבורה ציבורית, ממש מרתיח אותי שמערכת התחבורה הולכת שנים אחורנית ומבצעת רפורמה שהורסת את התחבורה הציבורית בארץ. והדבר שמרגיז אותי במיוחד הוא שלוקחים קווים משתי החברות הטובות והמנוסות ביותר בישראל, אגד ודן, שאך ורק בזכותן קיימת בארץ תחבורה ציבורית אוטובוסית ראויה לשמה, וכעת הכל הולך להיהרס בגלל הרפורמה.
חפש את הכסף
מי מרוויח? מי מפסיד? מי מקורב למי? מי שייך למשפחה של מי? אין ספק שבסוף הגלגל יסגור מעגל וכשכל שועי הארץ יקצרו את הקמה יזרקו לדן ואגד את הפאה חזרה וכשתגיע שנת שמיטה יחזור לדן ואגד השדה כולו כי אין מלבדו תתחיל במרגלית!!!!!! ( גרון עמוק )
 

david80

Member
גם נוסעי הרכבת ישלמו על הרפורמה!

חפש את הכסף
מי מרוויח? מי מפסיד? מי מקורב למי? מי שייך למשפחה של מי? אין ספק שבסוף הגלגל יסגור מעגל וכשכל שועי הארץ יקצרו את הקמה יזרקו לדן ואגד את הפאה חזרה וכשתגיע שנת שמיטה יחזור לדן ואגד השדה כולו כי אין מלבדו תתחיל במרגלית!!!!!! ( גרון עמוק )
גם נוסעי הרכבת ישלמו על הרפורמה!
כי כך לא יהיו בעתיד כרטיסים משותפים לאגד, דן, באר שבע, מרגלית, הורן את ליבוביץ, נתיב אקספרס, מטרופולין, סופר בוס, קונקס ועכשיו 'קווים' שזה משמעותי במיוחד מכיוון שמדובר בקווים מקומיים שתפקידם לשמש כקווי הזנה לקווי רכבת. מה שאני רוצה שיהיה פה, שיהיה כרטיסים משותפים, כך, שמי שגר, נניח, בנתניה, אך רחוק מתחנת הרכבת ונאלץ להגיע לתחנה באוטובוס, לא ישלם תוספת מחיר לאוטובוס עצמו אלא שמחיר נסיעתו הכוללת באוטובוס וברכבת תהיה זהה לחלוטין למי שגר במרחק הליכה מהתחנה שנוסע ברכבת בלבד אל אותו יעד!
 

mister K

New member
צודק בהחלט

גם נוסעי הרכבת ישלמו על הרפורמה!
כי כך לא יהיו בעתיד כרטיסים משותפים לאגד, דן, באר שבע, מרגלית, הורן את ליבוביץ, נתיב אקספרס, מטרופולין, סופר בוס, קונקס ועכשיו 'קווים' שזה משמעותי במיוחד מכיוון שמדובר בקווים מקומיים שתפקידם לשמש כקווי הזנה לקווי רכבת. מה שאני רוצה שיהיה פה, שיהיה כרטיסים משותפים, כך, שמי שגר, נניח, בנתניה, אך רחוק מתחנת הרכבת ונאלץ להגיע לתחנה באוטובוס, לא ישלם תוספת מחיר לאוטובוס עצמו אלא שמחיר נסיעתו הכוללת באוטובוס וברכבת תהיה זהה לחלוטין למי שגר במרחק הליכה מהתחנה שנוסע ברכבת בלבד אל אותו יעד!
צודק בהחלט
כתוצאה מהרפורמה, אני לא רואה סיכוי שדבר כזה יקרה. אני לא מצפה מחברות שמזכירות עולם שלישי כמו סופרבוס ונתיב אקספרס, שמפעילות אוטובוסים ישנים ואין להם אפילו מכשירי כירטוס, שיעשו הסכמים כלשהם הקשורים לכירטוס עם אגד, ודן והרכבת. אבל מי יודע, אולי הן יפשטו את הרגל ולא תהיה להן ברירה אלא להתאחד ולהיבלע בתוך אגד או דן.
 
אני מסכים איתך ב-99% !

הרפורמה-עבודה בעיניים

כל הרפורמה הזו היא פשוט עבודה בעיניים על הנוסעים. אני מוכן להתערב שתוך שנה-שנתיים ממועד הפעלת הקווים ע"י החברה החדשה, יזנקו המחירים עד שיגיעו למחירים המקוריים של דן, בדיוק כמו שקורה בקווי ת"א-באר שבע. חוץ מזה, אם חברת קווים באמת תפעיל אוטובוסים בינעירוניים בקווים שברשותה, הרי שאנשיה לא מבינים דבר וחצי דבר בתחבורה ציבורית עירונית. הרוב המוחלט של הקווים שיועברו לחברה (כולל קו 68 שמשום מה לא מופיע ברשימת הקווים אך לצערי גם עליו נפל רוע הגזירה להילקח מדן) הם קווים עירוניים לכל דבר! אסור בשום פנים ואופן להפעיל בהם אוטובוסים בינעירוניים כמו ה-B10B ו-B12B. יש להפעיל בקווים האלה אוטובוסים עירוניים בלבד! מתי כבר יבינו אנשי משרד התחבורה שהרפורמה היא אסון לתחבורה הציבורית בישראל??? מה היה רע אם היו משאירים את כל הקווים בידיהן המנוסות של "אגד" ו"דן" במקום להעביר אותם לכל מיני חברות חדשות ולא מנוסות שבין כל הנזקים שהן גורמות, הן גם מכניסות אוטובוסים בינעירוניים לקווים עירוניים שמופעלים שנים על גבי שנים באמצעות אוטובוסים עירוניים בלבד??? והדבר העצוב ביותר הוא שאף אחד לא שם לזה סוף, וכל הזמן יוצאים למכרזים עוד ועוד קווים שגם בהם תרד רמת השירות ירידה דראסטית לאחר הורדת מחירי הנסיעה עם המעבר לחברות החדשות וכמובן העלאתם מחדש לאחר זמן מה. עד מתי?!?!?!?! וסילחו לי בבקשה על כתיבתי העצבנית בנושא זה, פשוט כנוסע וכחובב תחבורה ציבורית, ממש מרתיח אותי שמערכת התחבורה הולכת שנים אחורנית ומבצעת רפורמה שהורסת את התחבורה הציבורית בארץ. והדבר שמרגיז אותי במיוחד הוא שלוקחים קווים משתי החברות הטובות והמנוסות ביותר בישראל, אגד ודן, שאך ורק בזכותן קיימת בארץ תחבורה ציבורית אוטובוסית ראויה לשמה, וכעת הכל הולך להיהרס בגלל הרפורמה.
אני מסכים איתך ב-99% !
לדעתי לאגד יש עוד מה ללמוד מהשירות של דן, בעיקר בנושאי מודיעין (בו עונים תמיד כאילו עושים לך טובה שקמו בבוקר), תחנות ועמידה בלוחות זמנים. אך כמובן שאין להשוות את הנסיון והשירות של דן ואגד לכל השאר.
 

mister K

New member
בהחלט

אני מסכים איתך ב-99% !
לדעתי לאגד יש עוד מה ללמוד מהשירות של דן, בעיקר בנושאי מודיעין (בו עונים תמיד כאילו עושים לך טובה שקמו בבוקר), תחנות ועמידה בלוחות זמנים. אך כמובן שאין להשוות את הנסיון והשירות של דן ואגד לכל השאר.
בהחלט
אני מסכים איתך שגם באגד יש מקום לשיפור במספר דברים כמו המודיעין, השילוט, אתר האינטרנט וגם שיבוץ אוטובוסים בינעירוניים לקווים עירוניים (הדבר ניכר במיוחד בחיפה). אך למרות זאת, אין להשוות בכלל בין החברות החדשות לבין אגד ודן שעולות עליהן בכל התחומים. אין ספק שרמת השירות בקווים שהוצאו מאגד לא רק שלא עלתה אלא אף ירדה ירידה ניכרת. אין לי שום דבר נגד דן, דן חברה טובה וכמו לאגד גם לדן מגיע כל הקרדיט על התפתחות התחבורה האוטובוסית בארץ. בניגוד לחברות החדשות כמובן, שלצערי רק הורסות. מאוד הייתי רוצה לראות את אגד ודן מתאחדות נגד החברות החדשות, לטובת כל נוסעי האוטובוסים בישראל.
 

יצחקA

New member
אתרי אינטרנט,

בהחלט
אני מסכים איתך שגם באגד יש מקום לשיפור במספר דברים כמו המודיעין, השילוט, אתר האינטרנט וגם שיבוץ אוטובוסים בינעירוניים לקווים עירוניים (הדבר ניכר במיוחד בחיפה). אך למרות זאת, אין להשוות בכלל בין החברות החדשות לבין אגד ודן שעולות עליהן בכל התחומים. אין ספק שרמת השירות בקווים שהוצאו מאגד לא רק שלא עלתה אלא אף ירדה ירידה ניכרת. אין לי שום דבר נגד דן, דן חברה טובה וכמו לאגד גם לדן מגיע כל הקרדיט על התפתחות התחבורה האוטובוסית בארץ. בניגוד לחברות החדשות כמובן, שלצערי רק הורסות. מאוד הייתי רוצה לראות את אגד ודן מתאחדות נגד החברות החדשות, לטובת כל נוסעי האוטובוסים בישראל.
אתרי אינטרנט,
יש למישהו כתובת של אתרי אינטרנט שונים של החברות החדשות: קוים, מטרופולין, סופרבוס, קונקס(יש- אתר לא ממצא) וכו'? דבר נוסף: אם נאמר פה שחברת קוים תפעיל אוטובוסים עירונים מסדרת ה- 4XXX של דן, אז בכל פעם שאתם נוסעים בקו 56 תדמינו שאתם נוסעים ב"דן"... ואני רק מנסה לעודד...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה