אוזני המן

אמאימוש

New member
אוזני המן

כשקניתי אוזני המן הן היו טעימות ורכות(ללא גלוטן) ניסיתי את מזלי בהכנה עמצית ויצאו לי אוזני המן קשים..די התאכזבתי. הכנתי מקמח מרמולייט לפי מתכון בספר של העמותה. השתדלתי להגיע לאותו המרקם של הקנוי ולנסות "להעלות על הסוד שברכות" "מה הם שמו כאן שזה כל כך רך?" אני שוב רוצה להכין
כי אין כמו להכין ולעודד את עצמי שהצלחתי הפעם. יש למישהו פתרון לעניין..חוץ מלקנות. דרך אגב בקשר לעוגת יומהולדת רציתי לאמר שוב המון תודה על כל הפרגון והעזרה. ולמרות הכל קניתי עוגה טעימה מאוד מהשף יניב שלצערי/נו סוגר את החנות. ואפילו הספיק לכולם בגן. בפעם הבאה..בקרוב מאוד אכין מהמתכונים הנהדרים ששיתפתם אותי בהם. המון תודה לכולכם!
 

נועית7

New member
המתכון של שברירית לעוגיות

מושלם לאוזני המן. עשיתי בשנה שעברה ויצאו מעולה.
 

אמאימוש

New member
תודה נועית יקרה..תודה גם

לשברירית על המתכון. היכן למצוא אותו? האם להכנס למתכונים בצד השמאלי? שוב תודה
 

אמאימוש

New member
מצאתי את המתכון. הבצק

דומה לבצק לעוגיות שומשום שאני מכינה מקמח רגיל./או מרמולייט לחוד. לדעתי אפשר לשים רק את החלמונים (הצהוב). אימי תמיד לימדה אותי שזה משנה את המרקם. אנסה בכיף את המתכון שלכם ואספר איך יצא ב"ה.
 

shavririt

New member
אימאימוש- בבצק שלנו חייבים ביצה שלמה-

כי החלבון מלכד את החומרים שלא כמו בבצק מקמח חיטה, שבו הגלוטן עושה את העבודה (שם באמת עדיף חלמון בלבד).
 

מתי11

New member
../images/Emo207.gifאוזני המן של אורנים ../images/Emo3.gif

לאומתם אלו של נטורל קייקס לטעמי ושאר בני משפחה - מאוד לא מוצלחים,הבצק גומי מדי,המרקם דוחה,סליחה. של אורנים - אני לא אוהבת שום מוצר שלהם(בנתיים) מעולים,קשה להבדיל,גם מראה וגם הטעם(שוקולד).הצליאקית אכלה 2 וליקקה את האצבעות. יום טוב מתי
 

yatamar

New member
ואואו!

האוזני המן של אורנים מעולים!!!!!! יותר טעים מאלו שמבצק רגיל! אבל... אחרי שאוכלים שלושה ברצף יש קצת טעם לואי של מרגרינה. חבריי לצוות נורא אהבו אותם...
 

מתי11

New member
הלואי שיכולתי לאכול 3 ביחד ../images/Emo154.gif

מה עם הגיזרה? אחרי זה אצטרך לצום חודש ....
 

מתי11

New member
כנראה זו הסיבה שהיא

אוכלת רק 2 ,כדי לא להגיע לטעם של המרגרינה
 

yatamar

New member
פשוט היה קשה להפסיק...

אבל מאז אני באמת לא קונה כי צריך לשמור על הגזרה ועוד רגע פסח... איזה כיף שפסח בא! תמיד יש לי מה לאכול בו...:) (בעיקר בגלל שאני מבשלת את רובו..)
 

shavririt

New member
בבקשה- המתכון שלי לעוגיות ואוזני המן..../images/Emo154.gif

• עוגיות נ"ג בקלי-קלות..ו shavririt ו 08:38 | 07/01/07 זה הבצק הבסיסי, הוא נילוש בקלות וניתן להוסיף לו כל דבר שתרצו: שוקוצ'יפס, קקאו, אגוזים וכו'. אפשר גם לפזר מעל העוגיות מזרה-שוקולד או סוכריות צבעוניות לפני האפיה. אני מכפילה את הכמות בד"כ. מתאים מאד גם לאוזני-המן. 2 כוסות מרמולייט שליש חבי' מרגרינה חצי כוס סוכר 1 ביצה כפית א. אפייה גרידה מחצי לימון (לא חובה) 2 כפות קוניאק או משקה דומה רבע כוס מיץ תפוז כפית תמצית או סוכר וניל. לשים את כל החומרים ביחד לבצק רך אך לא דביק. במידת הצורך אפשר להוסיף מעט מרמולייט או נוזלים. לקמח את משטח ההכנה לפני שמרדדים במערוך לגובה של 1 ס"מ. גם את המערוך יש לקמח מדי פעם במרמולייט (גם קורנפלור יתאים). קורצים צורות ומניחים בתבנית גדולה מעל נייר אפייה במרווחים. אופים בחום בינוני כ-20 דקות עד לגוון זהוב בהיר מאד.
 

אמאימוש

New member
רק עכשיו נכנסתי מאתמול..תודה על

המתכון! מקווה ואכין כבר היום..אני אופטימית
מחר אנחנו עושים לבתי בדיקות דם חוזרות לראות מה המצב והלוואי שהנוגדנים ירדו.. דרך אגב, האם כל ארטיק קרח קנוי נטול גלוטן? כמובן שמשטראוס אני קצת מסתייגת. בכל זאת,שטראוס כתבו על ארטיק "כוכבים" (שהוא חלבי) שלמי שרגיש אז יש חלב בארטיק. לא צויין דבר בקשר לגלוטן כלשהו,בכל זאת לא לקחתי סיכון כי היה כתוב "מייצב" ולא צויין המקור. בסוף קניתי ארטיק קרח דובדבן לבתי, למרות שלא היה כתוב דבר.
 
למעלה