אוולינה עושה חרקירי

אוולינה עושה חרקירי

אוולינה מודה לפורום הנכבד: לסוּנגוּן המטורף, לבועות המתפוצצות, לטוטאל- המותג שמחפש משמעות, ליערית הדבש, לאריק (מלא enter) המתוק, לחיפושית עם הרווח, לערס המתלמד, לאילנה הגדולה מכולן, לכל הטרולים שפתחו שרשורים הזויים, לכל מי שלא הזכרתי ואת דבריו קראתי- לפעמים צחקתי, דמעתי או סתם השתעממתי. תודה על שעות של צחוק, על תמיכה (תמיד, אבל תמיד בניקים בדויים). אוולינה הולכת. לא טוב יותר לאוולינה. אוולינה עושה חרקירי על המקלדת ולא פותחת יותר את תיבת המסרים. נעמתם לי מאד, איריס.
 
יו

קראתי שוב את דברי- ונבהלתי ממה שעלול היה להיות מובן. הכוונה היתה שאני פורשת מאוולינה ומהפורום ונשארת מי שהייתי לפני. היו שלום.
 
תלכי

לא ! אל תלכי.. בבקשה תישארי...? תלכי !!! לא נו ! אל תלכי , בבקשה. לא !- תלכי תלכי, תעשי חראקירי... אתה השתגעת? למה שהיא תלך? כי היא רוצה ללכת, מה? אני בכוח? לא, אתה לא מבין.... מה אני לא מבין? אתה לא מבין שזה בגלל החראקירי.. זה גרם לה להתפחד.. אהה, אז רגע, לא הבנתי. היא פורשת בגלל החראקירי או בגלל שהיא נבהלה? לא זה ולא זה... היא פשוט לא אוהבת את אוולינה- זה הכל חומד. אהה.... אני מבין, אבל רגע, היא אומרת שהיא פורשת מאוולינה ומהפורום. שוב אתה טועה... היא אומרת שהיא פורשת מאוולינה מהפורום אבל נשארת. לא הבנתי כלום עכשיו, אתה מבולבל נראה לי.... נו באמת, היא נשארת, מה אתה לא מבין? אז היא כן נשארת? בטח- אתה לא קורא מה היא כותבת? אבל היא נשארת מי שהיא היתה לפני..... כאילו דה.... אז איך זה יכול להיות שהיא הולכת אם היא בעצם נשארת? אתה צריך להבין חומד, היא הולכת ונשארת, זה הכל, מה כל כך קשה להבין פה? אהה, עכשיו הבנתי . יופי- לילה טוב. לילה טוב.
 
אוולינה../images/Emo6.gif זוכרת את שירשור הניקים??

מיצאת את הניק הנוסף שלך שמילא את החצי ההזוי שבך ורואה את החצי ה"נורמלי" שבך לאידאלי ושמתאים לייצג אותך כראוי אז אומר שלום לניק הלא רצוי אוולינה וברוך קיום המשך הניק בועות בתקווה שלא תפתחי ניק חדש נוסף אוהבת חבר בעל ניק אחד שידוע ומשקף את עצמו בכל אופן שמחה בהחלטתך להפרד מהניק הנ"ל בהצלחה
 

ערסlight

New member
תגידי כפרה...

ואם [נגיד... אני לא אומר באמת] אבל נגיד... שאני אגיד שאת מהכותבות ההכי בפורום, ואני מתבאס. זה יעזור? ערס מתפתל ביסורי הפרגון.
 

sungun

New member
שלום לאוולינה

ימתקו לך רגבי עפרך, מתוקה. sungun שעוד מעט מצטרף אליך. לא כי זה בסדר, אני אשכב בקבר, ליד, קר ודומם. נראה אז איך זה ירגיש לך, שעזבת אותי לבד, אני לא נעלב
 

יערית

New member
לא לוקחת באופן אישי

אוולין תמיד תרחף כאן ביננו,איריס מעניין מה איריס הופכת להיות מהרגע שאוולין הולכת לנוח? מחכה לך בזרועות פתוחות,אוולין רק ייפתה את שערי הבית, המקום והשפה העיברית קמה לתחייה בנוכחותה.{אחרי שאוולין רצחה את בן יהודה ,וטמנה את גופתו ליד שער הרחמים}. נעמת לי מאד,נישקוקים אוולין,ברוכה הבאה איריס.
 

cookie13

New member
../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif

ספרי לנו חוויות מהגן עדן (או מהגיהנום??מה את מעדיפה??)\ מחכה ליומן מסע...
 
גם כן זאתי

עד שהביאה לי את רעיון אווה כפיתרון להגהה בלתי אפשרית, היא מתחקרירת לי. נ.ב הגיהוקים עברו?
 
למעלה