אוהב/ת בשר?הודעה זו בשבילך

להלהלה73

New member
אוהב/ת בשר?הודעה זו בשבילך

שלום לכל אוהבי הבשר, כמו שחלק מכם/ן יודע/ת אני טורף ומשתייך לטורפי העל וזאת למה?! אני שוחט הכל תרנגולות אווזים ברווזים הודים ברברים מולרדים עגלים ארנבות חזירים(בית ובר) יונים כבשים עגלים פרות טליים עזים דורבנים דגים שפמנונים ושאר בעלי החיים האכילים יותר או פחות בים ביבשה ובאוויר. מנת בשר ממוצעת שלי נעה בין 1 ק"ג ביום רגיל 4 ק"ג כשיש ארוע ובלתי מוגבל כשאני מכין ארוע. אני מוכן לספק על פי דרישה המלצות ל-כיצד לשחוט איך לבחור ואם ינתן לי מספיק זמן,אני אוכל להפנות אתכם למקומות שדרכם תוכלו להשיג כל סוג בשר שתרצו.אם תהיו בסדר אוכל לקשר אתכם למקורות של בעלי החיים עצמם. אין בעל חיים בארץ שעוד לא טעמתי וביכולתי להמליץ לכן על שילובי בשר שונים. המלצתי הראשונה היא לחובבי התבשילים. ישנה רשת הנקראת רובינשטיין ורשת זו נותנת רגלי חזיר.אמנם מדובר בעבודה קצת קשה של ניקוי הפרסה ובישול ארוך,תאמינו לי שזה שווה כל רגע. ניתן להכין רגלי חזיר באורז עם רוטב מינימלי של בצל מטוגן שום ופלפל. למי שעדיין לא הבין מדובר בחלק של הרגל שמתחת לברך.כל חתיכה מכילה בערך 250 גר´ בשר חזיר משובח שלידיעתכם אם אתם לא תיקחו,או שיזרק לזבל או שפשוט אני אקח. אופן ההכנה: לוקחים כ-8 רגליים(לאחר שהורדתם את הפרסה עם סכין חדה)מכניסים לסיר עם מים רותחים ל-15 דקות. אפשר להרתיח ולאחר מכן להוריד את הפרסה שכן ההרתחה הראשונית באה לעזור לנו לנקות את הרגל. מכינים מחבת עם שמן זית פלפל אנגלי או שחור,בצל גדול או שניים בינונים וכ-20 שיני שום. חותכים את הבצל לחתיכות קטנטנות ואת שיני השום חותכים לרבעים. מחממים את השמן עם הבצל השום והפלפל עם שמתקבל צבע זהוב-חום ומורידים מהאש. מכינים כקילו אורז וכשהאורז מוכן מוסיפים את הרוטב ואת הרגליים על אש בינונית ולהוסיף מים למנוע שריפה אך כמות קטנה מאוד. מערבבים פעם בכמה דקות עד שהבשר על הרגליים רך וכמעט מתקלף מהעצם. כשהכל מוכן נשאר רק דבר אחד והוא לגנוב את כל הרגליים ולהשאיר לאחרים אורז טעים מאוד. לאחר שתסיימו עם הרגליים ויהיו רק עצמות תוכלו לקנח באורז. בתאבון.
 

ליאן.

New member
כן! אין לי בעיה עם אכילת בשר

אבל יש לי בעיה עם חיות שנשחטות ונרצחות ומעדיפה שלא לשמוע על זה. בשר (אוכל!) לחוד, וחיות לחוד. אולי זה נשמע בלתי אפשרי, אבל כשאני רואה שניצל במקרר אני רוצה לראות רק שניצל.
 

עופר ב.ה

New member
התכוונתי

שיש בפורום עוד הרבה הודעות מעוררות גועל. הדיסוננס של השניצל לעומת תרנגולת מתקיים אצל רבים, גם אצלי, והוא עדיף בעיני על אלה שמדברים ללא בושה על ההנאה שבאכילת בעלי חיים שחוטים.
 

taz512

New member
להלהלה אתה תותח

אני עוד זוכר את השחיטה של האווזים הברווזים והתרנגולות, אין כמו לפתוח את המקרר ולראות שני אווזים נקים מוכנים לבישול. המתכונים שלך מעולים, וכמובן שאני מחכה להגיע עליך, מתי אתה שוחט כבש? אני רעב. בקיצור אתה תותח. טאז, השד והרעב
 
למעלה