אוהבת

b e a c h

New member
אוהבת

אוהבת גברים שמחזרים בשירים אוהבת גברים שלא גומרים אוהבת גברים עם כמה ניקים אוהבת גברים שאוהבים נשים אוהבת גברים עם תואר, וגם אצולה אוהבת גברים שיודעים תעבודה. אוהבת להרגיש בידיים גדולות אוהבת לפעמים גם בחורות. סתם, התחשק לי שיר.
 
אוהבת ת'ביצ'''

ובמיוחד בחלקים שהיא אוהבת בחורות.. טוב נו לא רק... מי אוהב אותך יותר ממני?????
 
אהבתי

אוהב נשים שלוגמות בלי קשים אוהב נשים בלי יותר מדי קשקושים אוהב נשים שיש להן בעיה עם טפשים אוהב נשים ושונא פרעושים זה מגרד בביצים וגורם לטפס על עצים וגם אוהב כשלי מוצצים. ותגידו לי שזה לא שיר מטופש רצח !
 

הולמס 30

New member
גם אני, גם אני

אני אוהב שווארמה אני אוהב פיצה אני אוהב לתקוע ואת זאת שאוהבת לבלוע איך? <הולמס מגדיר מחדש שירה, וכן, הוא גם רעב (ומתלבט) )
 

luckycharm

New member
תבדוק את הסוגריים שלך

לאקי, משורר קטן אבל גרוע בתחביר
 
אוהב נשים.....


אוהב נשים שמעריכות שירה אוהב נשים שגומרות בצעקות אוהב נשים עם רצון לפנק אוהב נשים עם יכולת להתפנק
 
וגם ההמשך ברח...מה יש לתפוזזזזזז

אוהב נשים חזקות במיטה אוהב נשים שטורפות ללא שליטה אוהב אותן כנועות וגם לפעמים חסודות אוהב שבמיטה לשיגעון משתוללות אוהב מעסות ואוהב מתעסות אוהב נשים שגם נשים הן אוהבות... אוהב על חוף הים ואוהב על הצוקים אוהב בשדות ואוהב בכרמים ולכולכם אאחל לילה חם סוער ונעים|נשיקה
 

israel or

New member
אני אוהב לאהוב

אבל אהובתי אוהבת לרקוד אוהבת לרקוד ואני לא רוצה להתעסק עם אביך או עם אימך רק לרקוד ודרך אגב למה לא אמרת לי שאחותך יפה מימך?
 
אוהבת

אוהבת גברים שנראים חסונים אוהבת שלא מפריחים בלונים אוהבת גבוהים נמרצים חייכנים שלא מתביישים להרקיע שחקים אוהבת לחוש איך לשים את עורי ועוד חלקים נבחרים בבשרי אוהבת אותם לא ממהרים אוהבת אותם במיוחד רגע אחרי שגומרים
 
ומהצד שלנו..

אוהב את הרגע שאחרי הגמירה במיוחד אם במקרה לצידי נערה אך לא אחסוך שבחים גם אם בדד נאמנה את תמיד לי, היד.
 

docהיחיד

New member
אוהב אותה

אוהב אותה יפה , שחומה ,חטובה אני אוהב אותה מעניינת, מוסרטת וחכמה אוהב אותה באותו ראוש משלה אוהב אותה כמוני אבל עם שוני אוהב אותה חתולת מין אוהבת לבלוע לקבל מאחורה שתנשוך כריות שתשרוט תקירות בלי לעצור לרגע ולהגיד שכאוב לה אוהב אותה נשמה טהורה עם אצילות עליונה אוהב אותה קטנה ,תימנייה , אשכנזיה אסיאטית או צרפתייה עם ציצים עומדים חלקה כולה אוהב אותה פתוחה , טובה וחזקה אוהב אותה קלילה ,צוחקת ,זורמת וטעומת בלי הבחנה שתאוהב בית משפחה וסרטים בלי עלילה אוהבאותה ירוקה ,ישרה הזוייה אוהב אותה רטובה עירומה כביום היוולדה אוהב אותה מרטיבה מקציפה מגיעה לגמירה אני אוהב אותה מלטפת , מפנקת ואוהבת אני רוצה אותה !!!לא לא אני רוצה אותה עכשיו!!!
 
למעלה