אוהבת בנות !

titi buba

New member
אוהבת בנות !

גילתי שאני אוהבת בנות אני רצייניתת אני לא יודעת מה עלשות עם החרא הזה לא שזה חרא זה חביב! אבל אני בי לא לגמרי לסבית
 

RedRose

New member
קודם כל- בורכה הבאה../images/Emo70.gif ../images/Emo24.gif

ואל תדאגי.. דבר ראשון.. חרא זה בטח לא
זה דבר טוב אם את יודעת להשלים עם זה. בכל אופן, לדעתי על תכניסי את עצמך לקיטלוגים.. פשוט תזרמי לפי הרגש וזהו..
 
אני לא רוצה להבהיל אותך, אבל

את לסבית! את לסבית! את דייקית! את לסבית! את אוהבת בנות! את יורדת ולא מהארץ! אם יש לזה ריח של דג וזה לא דג, זה אומר ש את לסבית! לסבית! לסבית! זה מה שאת! את לסבית! לא ביסקסואלית, לא הטרוסקסואלית, לסבית! זה מה שאת! לסבית!. יום טוב!
 
בשביל מה זה היה?

בדיוק עכשיו כתבתי למישהי בפורום הורות הומולסבית שבפורומים של גייז ההומואים לא מנסים לשכנע מתלבטים שהם הומואים. מה אם היא גם נמשכת לבנים? למה אתה בכלל קובע לה הגדרות? לא נוח לה להגדיר את עצמה שהיא לסבית - לא צריך. היא מרגישה שהיא לא לסבית? שתקרא לעצמה בי סקסואלית, הטרו, או שלא תגדיר את עצמה בכלל. זה בכלל לא משנה!!! ויום אחד היא תתעורר ותבין שזה בסדר גמור להיות מה שהיא. ואף אחד לא יכול לקבוע בשבילה מה היא.
 
שהיא מגדירה את עצמה כ-בי

אז בשביל מה כתבת הודעה שלמה עם כינויים ללסביות? למה לבלבל מישהי שהיא כבר מבולבלת?
 
מסקנה נכונה, גם אם לא יחידה.

בשנה האחרונה שוחחתי עם כמה עשרות מתלבטים לאורך תקופות של שבועות וחודשים; אחד מהדברים שנוכחתי בהם בצורה מוחלטת, היא שרבים מאלו שמאוחר יותר יגדירו את עצמם כהומואים [ו\ ?
] או לסביות, מסתייגים מהגדרה כזו בהתחלת דרכם ומכנים עצמם "ביסקסואלים", גם אם זה לא נכון בדיעבד. מהניסוח של הנערה שכתבה את הודעת השורש, משתמע שהיא בדיוק כפי שתיארתי. לגבי ה"למה", אני מאמין שכבר עניתי על זה - בשביל הכיף!
 
לא, זה לא כיף להתעלל במישהו אחר!

להבין את הזהות המינית שלך זה דבר קשה ומורכב, ואסור ככה לשחק עם הזהות של מישהו אחר בשביל הכייף!
 

שמנתולה

New member
ילד, תרגיע!

קודם כל תלמד פסיכולוגיה, אח"כ תתן אבחנות... עם כל הכבוד לנסיון שרכשת בשנה האחרונה, לא אתה תקבע את זהותה המינית או את הדרך שהיא בוחרת להגדיר את עצמה! מנסיוני ב10 השנים בהן אני מדברת עם מתלבטים, גיליתי שאחרי שלב ההסתייגות מהגדרה, מגיע שלב ההכללה (בו אתה נמצא כרגע), בשלב זה נוטים המתלבטים להסכים להגדרה, בתנאי שהיא תחול על כולם. דוגמא: נכון, אני הומו, אבל אם אני הומו אז גם אתם הומואים! מהניסוח של הודעתך עולה בבירור שאתה אכן בשלב זה! השלב השלישי יהיה קבלה או השלמה ובו תבין שלכל אדם שמורה הזכות להגדיר את עצמו בלי קשר לכלום, סתם כי ככה הוא מרגיש וזה בסדר!!! אל תתיאש, רק עוד שלב אחד!
 
אוי,, תשתקי

אני מצטער, אבל ההודעה שלך סיפקה לי יותר מבידור קל. לא כולם הומואים ולא כולן לסביות, וזה היינו הך להגדרת "הטרוסקסואלים\ות". מהניסוח של הודעתך עולה בבירור שאין לך מושג קלוש על מה את כותבת, ככל שזה נוגע אלי, אבל הרגישי חופשיה לכתוב עוד. ראוי לציין שלא רק עכשיו, אלא גם במהלך כל זמן ההתלבטות שלי, מעולם לא הכללתי על קבוצה מסויימת של אנשים (בין אם בעלת מספר נתון מדויק של אנשים, או "כולם") נטייה מינית קולקטיבית. חצ"מ: גם אם הייתי ההומו היחיד בקבוצה של 150 הטרוסקסואלים, לא הייתי מכליל ע"מ להקל על כולם, מהסיבה הפשוטה שאני מספיק לא-מטומטם כדי לדעת שזו הכללה שגויה.
 

שמנתולה

New member
תראה, זה מאד משמח

שעכשו נזכרת לענות בצורה מעט יותר בוגרת מקודם, מה חבל שכל מה שכתבת עכשו קצת מתנגש עם מה שכתבת קודם... אם אתה כזה לא מטומטם (יתכן, אנחנו לא ממש מכירים) איך אתה מסביר את תשובתך בתחילת השרשור?
 
כבר הסברתי אותה ואיני רואה צורך

להסביר שוב. חצ"מ, אין סתירה. חצ"מ 2: יש לי חתולים ואני יודע איך להתמודד איתם, אז אל תנסי לשרוט, שמנתולה.
 

שמנתולה

New member
בקשר לסעיף 2

איך הגעת למסקנה השגויה שאני מתיימרת להיות חתול?! כתוב לי חתול בשם? אה, כמעט... טוב, נסה שוב, אם כבר פרשת את שמי, אני מניחה שבהודעתך הבאה תכתוב שיש לך שמנים ואתה יודע להתמודד גם איתם, אז שלא ינסו ל... ? בהצלחה חמוד, אתה זקוק לה.
 
הממ...

משתמע ממה שכתבת שכל המתלבטים המתבגרים, הופכים להיות הומוסקסואלים/לסביות. אני מניח שלא לזה התכוונת, נכון
. כי לפי ההגדרות האלו, בסביבות 40% מהגברים הם הומוסקסואלים, ואפילו יותר, כי יש המון מתלבטים מתבגרים. כולל אותי, מתלבט לגמרי... לא
. וזהו...
 

missing

New member
תגיד אתה חולה?

אתה מרגיש טוב? למה ההודעה המפגרת הזאת הייתה נחוצה? אני חייב להודות שזה ממש לא מתאים לך... אני ממש לא מבין מה הכיף בלתת למישהי שבאה לכאן כדי להתייעץ תחושה שאנחנו מנסים להפסיק, שהיא פריקית... הומואים ולסביות ברחבי העולם מנסים להפסיק ולהוקיע את התחושה הזאת מאנשים, ואתה בא ושותל אותה...
 
אוי, שטויות.

ובנוגע לשאלותיך - כן, אני מרגיש טוב. לא, אין לך הומור. לא, אני לא חלק מתנועת הקונספירציה ההומולסבית לעידוד רגשי אשם אצל צעירים.
 

missing

New member
תראה....

חוש הומור יש לי.... אבל אני דואג גם לא להשתמש בו במקרים מסויימים... אם הדיון היה על ידי מישהו שמכיר את כולם, שפעיל מאוד בפורום, שיודע להבחין, לא הייתה לי בעיה, אבל אתה הגבת למישהי שלא הייתה פה מקודם, שבמצב מאוד לא נוח ויציב, והתגובה באמת לא הייתה במקום...
 
למעלה