אודיייייייייייייייייייי לאיתמר נשבר הATM שוב!!!!! איזה יפה זה היה הוא הביא אולי ופתאום הוא נוחת אתה שומע :קנקקקקקקקק" ואנחנו נקרעים מצחוק ואז זיינו לו את השאריות של הסקייט עשינו באוללה סטייל שבירה!