אודה על חוות דעת על העדשה

  • פותח הנושא dds22
  • פורסם בתאריך

dds22

New member
אודה על חוות דעת על העדשה

של סיגמא 10-20. האם עדשה איכותית והאם שווה 450$ ? תודה מראש על העזרה
 

Kewen

New member
אני רוצה לקנות בתאילנד עדשה רחבה

גם לי יש ניקון, הניקון עדיפה? בעיית החדות שמדברים עליה נורא מפחידה.
 

dds22

New member
מהי בעיית החדות שמדברים עליה?

לגבי המחיר כרגע בEBAY מופיעה ב489 לקנייה (לא במכרז) אבל רק לפני יומיים היה מוכר שמכר אותה ב450 ויש מכרזים שאם קצת סבלנות ניתן גם בפחות. (כמובן שצריך רק לראות ממי קונים) .
 

Kewen

New member
12-24 כמובן, המקבילה הניקונית

אגב, לינק מצויין לדעתי, הכי מקיף שתמצאו! למישהו יש פה את אחת העדשות בכלל?
 

Nat King Cole

New member
עדשה יקרה מאוד

אני חושב שיחס התמורה למחיר שלה "בעייתי", היא מהיותר חדות בליין ה"רחב" (סיגמה, טוקינה, טמרון). ויש לה צמצם מקסימלי קבוע. רוקוול אגב, מוטה ניקון, נחמד לקרא את הביקורות שלו ובראיה הכללית אין "המרבים לסמוך עליו".
 

kawai1

New member
יש לי אותה

אני מאוד מרוצה. לא נתקלתי בבעיית חדות כלשהי. מהירות המיקוד סבירה. איכות הבניה טובה. הניקון עדיפה עליה, אבל עולה כמעט כפליים, ומתחילה מ 12 מ"מ. 2 מ"מ ברוחב הזה זה המון. בקיצור - ממליץ מאוד.
 
גם אני חשבתי לרכוש כזו לעצמי,אבל

מה שמעכב אותי הוא צמצם פתוח סגור מדי,שצריך על מנת לקבל חדות טובה ממנה. בצילום בתוך אולם\מבנה\שוק חשוך,אור חלש,מה שמצריך ISO800 לפחות (לא רוצה יותר) שמתי לב שצמצם 2.8 או 3.2 הוא הכרחי.במיוחד כשמצלמת אנשים בתנועה. צמצם סגור יותר יוצר תמונות חשוכות הרבה יותר, או יותר רעש,בגלל העלאת הISO,או מריחת האנשים או שאצטרך להחליף מצלמה - מD60 :)( ) ומה אז? כמסורת סיגמה,עדשות שיוצרו ל פ נ י גוף המצלמה,החדש יותר (שזה מה שאני מתכננת,אם בכלל) אולי לא יעבדו על הגוף החדש,ומה אז?עוד טרטור? מה גם שאם ארכוש גוף חדש,אעדיף להשקיע בעדשת הקנון,כמובן. לעומת זאת,בצילום באור מלא,בחוץ,צילומי נוף וכד' - אין בעיה. (בדיוק כמו עם עדשת הקנון 70-200\4 ,אבל פה כבר בצמצם הפתוח אין בעיה,אין צורך לסגור,ובכל מקרה,בעדשה כזו איני מצלמת בתנאים שתיארתי קודם,אלא בחוץ.). אני מחכה ,למשל,לעדשה כזו צמצם קבוע 2.8 ,כמו שיצאו כמה גרסאות לעדשת ה17-50 ,של היצרנים השונים.רוצה עדשה כזו לצילומי פנים וחוץ,כולל אנשים. מקווה רק שהמשקל והגודל לא יפילו אותי מהכסא :) יתרון גדול לסיגמה - מחיר טוב. גם מבנה פיסי טוב.החזקתי כזו ביד. הטמרון המקבילה בערך,ה11-18 יקרה יותר.גם טווח טיפונת מצומצם יותר. עדשה נוספת ש'סימנתי למועדפים שלי' היא הטוקינה 12-24 .גם טווח מתאים לי.גם מאוד רחבה.הבעיה שוב,צמצם שרק מתחיל מ4 ...
גם לא נמכרת בכל מקום בארצנו,כמו הסיגמה
 

dds22

New member
תודה לכל העונים והעוזרים - לאחר

קריאת התגובות והמאמרים רכשתי אותה היום. תדיע בקרוב ומאמין שתספק את הסחורה המצופה. תודה רבה
 
למעלה