אודה לעזרה בפירוש חלום

איה1974

New member
אודה לעזרה בפירוש חלום

אחד החלומות המוזרים שהיו לי ואני זוכרת דיי הרבה פרטים ממנו:

קודם כל מעט פרטים עליי: אני בת 38, עובדת בתחום הכספים וגם לומדת, גרה עם אמא שלי ואחי ואין לי בן זוג. מעוניינת לעבור דירה בקרוב.

החלום: חלמתי שאין בבית אף אחד ואני מתרחצת,באמצע אני שומעת מישהו נכנס הביתה. מנסה לזהות מיהו ומבינה שזה אדם לא מוכר (כנראה גם רואה אותו גם מלמעלה (בבית בן שני קומות שיש בו חלל בין שני הקומות)). בגלל שאני רואה שזה אדם לא מוכר וחושדת שזה פורץ, אני יוצאת מהמקלחת עם הסבון ומתלבשת במהירות ויוצאת/קופצת מהקומה השניה החוצה וממהרת לחוצה לעבודה מבלי לחשוב/לשקול מה יקרה בבית הפרוץ. אני רוכבת על אופנוע (יש לי מכונית ואני לא אוהבת אופנועים במיוחד) ובאמצע הדרך מחליטה שאי אפשר להשאיר את הבית פרוץ. אני חוזרת הביתה ורואה שהמנעול היה פתוח מכלתחילה על ידי מישהו מהבית שהשאיר אותו כאילו לאדם אחר שיכנס כאשר אף אחד לא נמצא בבית, או לחילופין לא נעל את הבית כי התרשל/שכח לנעול, זאת אומרת אין סימני פריצה. אני עוצרת במעין גבעה עם דשא ויורדת למטה כדי להתקשר בסלולרי לאמא שלי שנמצאת לעבודה. אנשים מתקהלים סביבי ומפריעים לי לדבר בטלפון בגלל הרעש ואני רוצה גם פרטיות. אז אני נוסעת ברוורס עם האופנוע אחורה בגבעה. אחרי שהתרחקתי מעט, אני רואה גבר מעשן כמעט בקצה הגבעה, אני מבינה שזה מדריך טיולים והקבוצה שהתקהלה זו קבוצה מאורגנת של תיירים. אני נוסעת עוד ברוורס כדי להתרחק מהמדריך ואז אני משוחחת עם אמא שלי בפלאפון. אני אומרת לה שהבית נשאר פתוח ושואלת מי השאיר אותו פתוח. היא מכחישה שהיא השאירה אותו פתוח, אבל אני לא מאמינה לה וחושבת שאו שהיא התרשלה בנעילת הבית ואז אומרת לה שאפשר לגנוב את הטלויזיות והמחשבים בבית וחבל, ויש לי גם סברה שהיא השאירה אותו לגבר שאותו היא פוגשת בסתר שיכנס. האמא מגיעה מהעבודה לגבעה בה אני נמצאת ושוב אני מדברת איתה על נושא הדלת הלא נעולה. היא מכחישה ומסתכלת עליי, עם עיניים בצבע תכלת (יש לה במציאות עיניים בצבע חום כהה). אני אומרת לה שזה מוזר, שהעיניים שלה כחולות, האם היא שמה לב?. אז היא אומרת, הן לא כחולות, מה פתאום. משפשפת אותן והן הופכות לחומות כהות בחזרה. וזהו.. בשלב זה התעוררתי:)
 

טופי33

New member
חלום

איה שלום,
מתרחצת=את מנסה "לשטוף"דבר מה מעצמך.את מנסה להסיר מעליך "לכלוך"{אפילו מחשבות שליליות}
היות שהרחצה נפסקת משמע שבמציאות את לא מצליחה להסיר ממך את מה שאת רוצה.
פורץ=את לא מאפשרת למישהו להיכנס לחייך.את מעדיפה להיות בתוך עצמך,כפי הנראה אמך לא רואה זאת בעין יפה לכן גפ עיניה מתחלפות.
ייתכן שהסגירות שבך,חוסר הרצון להיפתח נעוץ במשהו מהעבר שקשור לאמך.לכן הויכוח וההכחשה.
את מנסה להתקשר ללא הצלחה=שוב אלה קשי תקשורת במציאות,את שוב תולה זאת באמך,במשהו שקשור לעברך.
אנשים מתקהלים סביבך=את נמצאת עם אנשים אך את לבד.
אופנוע=הרצון לעשות דברים בזריזות.להגיע ליעד במהירות. ואופנוע מהמילה אופן.היית רוצה לדעת כיצד להתנהל בדברים מסוימים.לכן את זקוקה למדריך ,אך המדריך מתייחס לסוג אחר של אנשים.
והוא מעשן=יש מסך עשן כלומר הדברים לא ברורים.
נסיעה לאחור=במציאות את מרגישה שאת לא מתקדמת אלא נסוגה.
שימי לב גם הדברים שאת מציינת שעלולים לגנוב קשורים לתיקשורת .
הדלת לא נעולה-יש לך "חלון הזדמנויות"שאיננו מנוצל.
כאמור העינים הכחולות מעידות על ראיה שונה של אמך.היות שמדובר בצבע בהיר היא רואה את הדברים באור חיובי לעומתך.
היית רוצה שגם במציאות "תשפשף"את עיניה ותראה את הדברים כפי שהם.
אם כן,חלומך עוסק ביחסים בינך לבין אמך ,בתקשורת בינך לאחרים וברצון לקבל הנחיה ומסלול שיוביל אותך קדימה כי יש לעיתים שאת חשה שאת הולכת לאחור.
מה נראה לך?אשמח לשמוע .
שבת שלום לך
 

איה1974

New member
תודה על הפירוש המהיר:)

ראיתי את הדברים קצת אחרת: שעיניה של האמא מחליפות צבעים, ז"א היא שונה כאשר היא עם אנשים אחרים (צבועה) ואיתי (עיניים בצבע האמיתי שלה). יציאה שלי מהבית במהירות: רצון לצאת מהבית במהירות (לברוח) ולחיות לבד. התקהלות של אנשים והמדריך: זה מצביע אולי על הרעש היום יומי שאני עוברת בעבודה שם יש רעש תמידי ואני באמת מרגישה שם לבד ובכל מקום. אני נסוגה מרעש והתקהלות של אנשים כי יש לי בין השאר ADHD. ייתכן וזה נראה כמו בעיות תקשורת או יוצר בעיות תקשורת.והמדריך: הבוס שאומר לי דברים לא ברורים וגם לא עקבי בדבריו. דלת לא נעולה ופורץ: אני חשבתי שזה מצביע על סכנה מתקרבת ועל חשש מפגיעה של אחרים. אבל באופן כללי דיי דייקת. תודה:)
 

טופי33

New member
תודה על התייחסותך

דיי פירשת את את חלומך.אך דלת נעולה ופורץ אם את רואה זאת כפשוטו אז זה יותר מעיד על החשש לגור לבד.
חשבי על פורץ באופן מטפורי,מי פורץ לחייך ?מי חודר לשטח לא לו?מי נכנס לדלת פתוחה?איפה בחייך את מרגישה שחודרים לך לפרטיות?
בכל מקרה תודה ויום מקסים
 
למעלה