נעמי קשינסקי
New member
אודה, אם מישהו יכול לעזור לי
הנני מחפשת אדם שעבד איתי, בבנק-לאומי סניף איינשטיין מספר 833, ברמת- אביב. בשנת 1983. רק לאחרונה הזכירו לי, שקוראים לו, איתן. שם משפחה, אינני אמורה לדעת מישום, שפנינו זה אל זה באמצעות שמות פרטיים, כך, עם כל עובדיי הסניף. אינני זוכרת מישום, שעבדנו תקופה קצרה ייחסית, תקופה של מספר שבועות. למרבה הצער, לא ייצא לי לשוחח איתו שיחה של ממש. להכיר אותו מקרוב. כמובן, שהייתי בקשר עם גורמים מגורמים שונים בבקשת עזרה, עם פנייה זו. גורמים כמו ; לישכת פניות הציבור, הנהלת כוח אדם, הן הדרג הנמוך, הן הדרג הגבוהה. כל שאני זוכה לו ; אטימות, קשיחות, עונים לי בנימה לא סימפטית, אינספור שאלות (לפעמים אפילו מביכות), נזיפות, עיצות שונות ומשונות, ואפילו, עלבונות. ללא הצלחה עד כה. הייתי בשקר אף עם ; עובדים שעבדו איתנו בסניף ועובדים שם גם היום. עובדים שעבדו איתנו בסניף ועובדים היום בסניפים אחרים. עובדים שעבדו איתנו בסניף וכבר לא עובדים באף סניף. זוכרים אותו, אך, לא יודעים לומר לי אודותיו. פרטים נוספים שאני יכולה למסור עליו הם : הוא היה בסביבות 25-30. הוא עבד על הטלר. גובהה ממוצע לא רזה מדיי / לא שמן מדיי. צבע שיער בלונדיני. מעשן (לפחות באותה תקופה). התגורר ברמת-אביב, ואני מבינה, שהוא מתגורר שם גם היום. פרט נוסף שניחרט בזיכרוני, הוא עזב קיבוץ, לפניי שהוא הגיע לעבודה בסניף, לרוע-המזל, אינני יודעת את שם הקיבוץ. כשהוא עזב את הסניף, היתה לו חנות בבעלותו, ב"דיוטיפרי". בשנות ה-90, עבד, כסוכן של מכוניות פיג´ו בתל-אביב. אם אתה עצמך גולש לאתר, כפי שאני מאוד מייחלת לכך אנא, צור איתי קשר. אם יש מישהו מביניכם, מרמת-אביב, חבר קיבוץ, או כל מקום אחר בארץ, יודע למי אני מתכוונת, למרות הפרטים המעטים שביידי, יכול לתת לי כל אינפורמציה עליו, יכול להפנות אותי אליו אנא, צרו איתי קשר. אבל, באמת, רק מי שיודע. מאז שאני מנסה לאתר אותו, עברתי עודני עוברת, רבות. אין לי כוח לספוג יותר ממה שכבר ספגתי, אני בטוחה שאתם יודעים, למה אני מתכוונת. זקוקה לכל עזרה. כל עזרה תהיה לי לעזר רב. אודה לכל עזרה.
הנני מחפשת אדם שעבד איתי, בבנק-לאומי סניף איינשטיין מספר 833, ברמת- אביב. בשנת 1983. רק לאחרונה הזכירו לי, שקוראים לו, איתן. שם משפחה, אינני אמורה לדעת מישום, שפנינו זה אל זה באמצעות שמות פרטיים, כך, עם כל עובדיי הסניף. אינני זוכרת מישום, שעבדנו תקופה קצרה ייחסית, תקופה של מספר שבועות. למרבה הצער, לא ייצא לי לשוחח איתו שיחה של ממש. להכיר אותו מקרוב. כמובן, שהייתי בקשר עם גורמים מגורמים שונים בבקשת עזרה, עם פנייה זו. גורמים כמו ; לישכת פניות הציבור, הנהלת כוח אדם, הן הדרג הנמוך, הן הדרג הגבוהה. כל שאני זוכה לו ; אטימות, קשיחות, עונים לי בנימה לא סימפטית, אינספור שאלות (לפעמים אפילו מביכות), נזיפות, עיצות שונות ומשונות, ואפילו, עלבונות. ללא הצלחה עד כה. הייתי בשקר אף עם ; עובדים שעבדו איתנו בסניף ועובדים שם גם היום. עובדים שעבדו איתנו בסניף ועובדים היום בסניפים אחרים. עובדים שעבדו איתנו בסניף וכבר לא עובדים באף סניף. זוכרים אותו, אך, לא יודעים לומר לי אודותיו. פרטים נוספים שאני יכולה למסור עליו הם : הוא היה בסביבות 25-30. הוא עבד על הטלר. גובהה ממוצע לא רזה מדיי / לא שמן מדיי. צבע שיער בלונדיני. מעשן (לפחות באותה תקופה). התגורר ברמת-אביב, ואני מבינה, שהוא מתגורר שם גם היום. פרט נוסף שניחרט בזיכרוני, הוא עזב קיבוץ, לפניי שהוא הגיע לעבודה בסניף, לרוע-המזל, אינני יודעת את שם הקיבוץ. כשהוא עזב את הסניף, היתה לו חנות בבעלותו, ב"דיוטיפרי". בשנות ה-90, עבד, כסוכן של מכוניות פיג´ו בתל-אביב. אם אתה עצמך גולש לאתר, כפי שאני מאוד מייחלת לכך אנא, צור איתי קשר. אם יש מישהו מביניכם, מרמת-אביב, חבר קיבוץ, או כל מקום אחר בארץ, יודע למי אני מתכוונת, למרות הפרטים המעטים שביידי, יכול לתת לי כל אינפורמציה עליו, יכול להפנות אותי אליו אנא, צרו איתי קשר. אבל, באמת, רק מי שיודע. מאז שאני מנסה לאתר אותו, עברתי עודני עוברת, רבות. אין לי כוח לספוג יותר ממה שכבר ספגתי, אני בטוחה שאתם יודעים, למה אני מתכוונת. זקוקה לכל עזרה. כל עזרה תהיה לי לעזר רב. אודה לכל עזרה.