אוגוסט 2007

ע מיש

New member
אוגוסט 2007


"הפליטים שהגיעו הנה מסודן זקוקים להגנה ולמקלט, וקליטתם היא חובה מוסרית עליונה נוכח ההיסטוריה של העם היהודי וערכי הדמוקרטיה וההומניות"; כך נכתב בעצומה עליה חתמו עד כה 63 חברי כנסת - בהם בנימין נתניהו, עמיר פרץ, דב חנין, אסתרינה טרטמן ואפי איתם - המתנגדת לגירוש הפליטים הסודאנים בחזרה למצרים או לארצם. זאת בניגוד להחלטתו של ראש הממשלה, אהוד אולמרט, מתחילת יולי, בעקבות המלצות ועדה בין-משרדית בראשות שר הפנים לשעבר רוני בר-און.
העצומה, שיוזמיה הם סטודנטים מירושלים ומבאר שבע המסייעים לפליטים זה זמן מה ועתידה להיות מוגשת לראש הממשלה - קוראת לקלוט את הפליטים בישראל או לחילופין שישראל תשמש תחנת מעבר עד להעברתם למדינות בטוחות בעבורם. מבין חברי הכנסת חתמו עליה עד כה 13 מהעבודה, מהליכוד - 10, מישראל ביתנו - 7, מקדימה - 6, מרע"מ תע"ל - 4, מגיל - 4, מש"ס - 4, מהמפד"ל - 4, מבל"ד - 2, מחד"ש - 2 ומיהדות התורה - 2. רק שני שרים הצטרפו לח"כים: רפי איתן וראלב מג'אדלה.
"הפליטים שמגיעים הנה עברו זוועות שלא ניתן לדמיין וראוי לפעול למענם, כמחויב מאמנות האו"ם בנושא זה שישראל חתומה עליהן", נכתב בעצומה.
 

blackbomber

New member
"פליטים" בוודאי! אבל היום אין "פליטים" בישראל

מכאן שהנטען בהוגעתך גם אם הוא נכון, הוא לא רלוונטי.

אני יודע ש"חלומו הרטוב" של השמאל התבוסני/קומוניסטי הישראלי הוא מצב לפיו מאות אלפי ערבו/מוסלמים חודרים לישראל ומבקשים בה מקלט...
ואז?
אז יצליח השמאל במשימתו לסיייע בחיסול הישות הציונית בארץ ישראל.

לא יצליח לכם! אנחנו פה.
 

PRM70

New member
חיסול פוליטי של הגיס ה5 השמאלני -בחירה בחיים . בדרכים

דמוקרטיות , כמובן
אתההתנחלויות ניסו לחסל איבנו ותומכיהם שנים רבות. לא הצליחו וגם לא יצליחו
נפגש בקלפי !
ROBERT PETERSON .
 
למעלה