אואזיס ובלר ב"חוליה החלשה"

westend girl

New member
אואזיס ובלר ב"חוליה החלשה"

ככל הנראה היריבות של אואזיס ובלר עומדת לקבל ביטוי בשעשועון הטלוויזיה של ה-BBC "החוליה החלשה". מדורי הרכילות מדווחים כי לתכנית הוזמנו האחים גאלגר לצד אלכס ג'ימס ודמון אלברן. למרות שמדובר בפנייה ראשונית מצד ההפקה, הסיכויים להסכמה די טובים שכן נואל גאלגר הודה שהוא צופה בתכנית ומחבב את המנחה אן רובינסון הקשוחה. מקור ב-BBC אישר שנעשתה פנייה למספר אמני בריט-פופ ואם הם יענו בחיוב זו תהיה אחת התכניות הטובות ביותר בשנות שידורה. אמנים נוספים שעשויים להשתתף בתכנית הם ברט אנדרסון מסוויד, ג'רביס קוקר מפאלפ וג'ימס דין בראדפילד מהמניק סטריט פריצ'רס.
 

Lady McBeth

New member
ידוע שנואל גאלגר אידיוט

אואזיס מפסידים
 

lostharpy

New member
נצל"ש - קצת חדשות הזויות

ידעתם שהבאסיסט של בלר פרש והפך להיות חקלאי גבינות? (גבן אם תתעקשו על עברית תקינה), אלכס ג'יימס הכתם לשעבר הזמין את דיימון אלברן ואת הגאלגרים למפעל גבינות שלו על מנת שירקחו מותג גבינות משותף שיוצג כנראה בטקס הבריטס הקרוב. אני טועה בתאריך והיום הראשון באפריל או שזאת סתם ידיעה ממש ביזארית?
 

lostharpy

New member
../images/Emo41.gif ועוד ידיעה אחת

הנברשות החדשות של דני מינוג הורסות לה את חיי האהבה. הזמרת בת ה 36 ואחותה הקטנה של.. רכשה לפני חודש נברשות חדשות אבל מה? מי שעשה את ההובלה של הנברשות לא התקין אותם וככה יצא שעל רצפת הדירה שלה יש חתיכות של שנדלירים, בגלל זה היא ישנה אצל חברים כל התקופה הזאת ולא יכולה להזמין אף אחד אליה הביתה (בשביל אההם אההם?) לפני כמה זמן היא התראיינה והודתה שהיא פנויה ודי נואשת למצוא מישהו...
 

Happiest Girl

New member
היא לא תמצא לעולם מישהו

גברים לא אוהבים בנות שהנברשות שלהן מותקנות לא כמו שצריך
 

Almighty Efraty

New member
../images/Emo215.gif../images/Emo183.gifאני מקווה שאואזיס יפסידו

בעיקר בגלל שעל כל מוזיקאי יש להם ביקורת אחרת.
 
למעלה