אהלן!!

ה מ ש י ח

New member
אהלן!!

אני המשיח, כרגע בחפש"ש, אזרחית צעירה וחדשה בפורום. יש לי שאלה חשובה אבל זה ספציפית לאנשים שמבינים. ככה: הייתי חובשת בתאג"ד שיריון ולפני שהגעתי לשם עברתי טירונות 02 וקורס חובשות כלליות (ולא חובשים קרביים). ההבדל בין הקורסים הוא לימודי התאג"ד. בתור חובשת בתאג"ד תפסתי אר"ן, יצאתי ליזומות ומעצרים ולמבצעים שונים בשטחים, באיו"ש ובכל מיני מקומות עויינים אחרים, וכמי שיצא לה לפרוס תאג"ד במהלך תרפ"ל ותאג"ד נוסף באימון חוליה ארצית- כולל לימודים לעמוק וכו' (שוב- רק למי שמבין) אני לא אמורה לשנות את הסימול מקצוע מחובש כללי לחובש קרבי- הרי עם כל הכבוד למה שיצא לי לעשות בשירות- כל ההבדל הוא בתאג"ד?.. עכשיו- ראיתי הצעות עבודה למינהן שבהם דרוש "חובש קרבי". מה הכוונה תכל'ס? יכולים למנוע ממני עבודה שלה דרוש "חובש קרבי" רק בגלל הסימול מקצוע המפגר הזה?.. אה, ויש לי את כל הגושפנקא שבעולם בנושא מהקרפ"ג ומהמג"ד, אם זה משנה משהו. סליחה על החפירות אבל זה מציק לי טילים. תודה :)
 

ה מ ש י ח

New member
האמת?

המשיח פה כבר כמעט 22 שנה רק שאף אחד לא שם לב.. כנראה שלא באמת הבאתי את הגאולה..
 

ה מ ש י ח

New member
אתה מוכן לפחות לנסות לעזור לי?

ראבאק, אתה לא מכיר חובשים או קא"רים או כל מיני בלה בלה מחיל רפואה?.... ולמרות שהשאלה שלך לא לעיניין- משיח זה השם משפחה שלי. ולעוד שאלות לא קשורות יש מסרים.
 

r o n 2 1

New member
משיח

אם את רוצה לעבוד בחברת טיולים לא צריכה להיות עם זה שום בעיה . אני אפילו עבדתי ב-2 חברות טיולים באיזור חיפה במשך שנה וחצי אני יכול לעזור :).
 

ה מ ש י ח

New member
סבבה, תודה רבה :)

אני שואלת על זה כבר מתוך עיניין של אגו.. וכן- אני יודעת שאני קטנונית טילים אבל אני חייבת לברר את זה.
 

r o n 2 1

New member
לכי תורידי 3 שוטים של ייגר

תאמיני לי זה יעבור לך גברת .
 

Jan22

New member
משיח לא בא ...

משיח גם לא מת-על-פאן ! אהלן משיח !
 

Jan22

New member
סביר מאוד ,יש הרבה מדוזות בים ..

אז מה ,בה"ד 10 כבוד ?
 

ה מ ש י ח

New member
כבוד ועוצמה, אם אתם בקטע של להיות

כרית סיכות אנושית.. איייייייכסה כבר אין יותר מידי מדוזות כמו שהיו שבוע שעבר.
 

Jan22

New member
מספיק ,בית ספר לחפשנות בע"מ

סטטיסטית ,1 מתוך 10 חובשים יוצא חובש מבין ! נתקלתי בתופעות טבע שסיימו בה"ד 10 ,לא תגלית המאה ! מס' המדוזות לא עולה על שבוע שעבר ? איפה את חיה ? באוזבקיסטן ? גדודים על גבי אוגדות הגיעו לחופים השונים ! בנוגע לשאלה שלך : ברמה העקרונית ,המעסיק תמיד יעדיף את המסמך ,ומה שהמסמך אומר - מספיק לו ! זה תלוי גם ברמת המקצועיות שלך . נתקלתי בחובשי תאג"ד כלליים ש"התגברו" על חוסר ה"קרבי" בתעודה שלהם והראו למעסיק שהם מבינים עניין ... יש מצב לזה !
 
למעלה