אהלן

guliver182

New member
אהלן

אספר על עצמי בגדול. אני בן 25 וכל השנים לא סיפרתי על תחושותיי לגבי הנטייה המינית, וכתוצאה מכך לא הייתי בזוגיות מעולם. תמיד הכל נשאר בגדר דמיון ופנטזיה אך מעולם לא מימשתי דבר כנראה מתוך פחד וחשש גם ממה יחשבו עליי ואיך אני אתפס בעיניי עצמי. אומרים לי תמיד שאני נראה טוב מאוד ולא מבינים איך אין לי חברה, אך כיום אני במצב שאין דבר כמעט אחר בעולם שאני רוצה יותר מלהכיר מישהו ואף לפתח מערכת יחסים, גם בשביל להבין יותר טוב מה אני ומי אני, וגם לצבור יותר ניסיון וביטחון ולמצוא אהבה. היות וכל השנים לא השתפשפתי בחיי הסצינה, אני לא יודע איך לנטרל את החששות, החרדות והפחדים ולעשות צעדים, וגם אין לי מושג אילו צעדים. חשוב לי לציין שאני מאובחן כסובל מחרדות חברתיות בין היתר ומכאן הבעיה. אשמח לשמוע דעתכם בעניין, שבת שלום.
 

חיא2

New member
ב'סצינה' לא השתפשפת

אבל אני מניח שלמדת בבתי ספר ישראליים, אולי גם היית בצבא - כך שהשתפשפת ב'סצינות' חברתיות רגילות, ועובדה שיש "מישהם" שמתפלאים מכך שאין לך 'חברה'.
ה'סצינה' ההומואית לא ממש שונה מה'סצינה' ההטרוסקסואליות, למעט זמינות הסקס [ אצלנו יותר קל ].
אין אף בעיה להגיע לפאב, מועדון, מסעדה או אזור חיפוש [ היכן אגב פגשת את ה'סטוצים' שלך, בהנחה כמובן שאינך בתול עדיין ]. אם אתה צעיר, יפה, משכיל ומקפיד על נקיון אני רואה אותך די מהר בקשר ראשוני כלשהו, יתכן ויימשף שבוע או יומיים, אבל ממנו תלמד על עצמך, וכן הלאה.
בהצלחה
 

ItsikH

Member
השורה האחרונה היא הענין, כי להיכרות תצטרך
להתמודד עם החרדות אלו. האם אתה מטופל? הייתי ממליץ לנסות מטפל גיי-פרנדלי - אולי דרך המרכז הגאה, אבל ישעוד כתובות לברור - ולנסות עבודה ספציפית לכיוון הזה של היכרויות.
 
היי guliver182

קודם כל אני רוצה לברך אותך על זה שעשית צעד בהליך המימוש העצמי. תהליך היציאה מהארון מורכב להרבה אנשים, כך שבאופן אישי אני מתחבר לדבריך ונראה לי שגם רבים אחרים יוכלו. ציינתי שזה תהליך, שכן קודם יש הרבה שלבים שאתה עובר בינך לבין עצמך ובהמשך מול החברה. אתה מביע כמיהה לזוגיות. אני מציע לך להגיע לשם ממקום חזק ולא ממקום בו אתה תלוי באותו אדם ראשון שיודע עליך בכדי שיסייע לך בהרבה אתגרים כבר מתחילת הקשר. תחשוב האם יש מישהו בחייך שתוכל לשתף במה שעובר עליך ויתמוך. נראה לי שאדם כזה מאוד יוכל לחזק אותך. בנוסף, אולי כמטרת ביניים לפני זוגיות כדאי לשקול פשוט להתחבר לעוד מישהו כמוך, מהקהילה הגאה, שלא למטרת זוגיות. מישהו שתוכל לחלוק איתו קשיים, הצלחות, התנסויות ותחומי עניין משותפים. יחד איתו אולי יהיה לך יותר קל לחשוב האם לצאת לסצינה הקהילתית שהזכרת.

ציינת שאתה סובל מחרדות. מדבריך זה נשמע כמו משהו שאולי כדאי להיוועץ עם איש מקצוע. אני לא יודע אם אתה כבר מטופל או מלווה ע"י מישהו אבל תדע שלאגודת הלהט"ב יש שירות פסיכו-סוציאלי במספר ערים בארץ שם נותנים ליווי רגשי ע"י מטפלים גיי- פרינדלים במחיר מסובסד. אם תרצה, אני מצרף לך קישור בו תוכל להשאיר פרטים ויחזרו אליך.
https://www.lgbt.org.il/clinic

מאחל לך אהבה טובה, בונה ומעצימה.


מיכאל
יש עם מי לדבר - קשב ומידע לקהילה הגאה
ימים א'-ה' בשעות 19:30-22:30 בטלפון 03-6205591, בוואטסאפ 058-6205591
בדוא"ל: [email protected] במערכת צ'אט מאתר האגודה למען הלהט"ב (בשעות פעילות הקו) https://www.lgbt.org.il/yesh
 

guliver182

New member
אהלן ותודה על המענה הרחב...

כתבת בתגובה שכדאי לי להתחבר לעוד מישהו כמוני מהקהילה שלא למטרת זוגיות ומאוד התחברתי לזה, רק שלא כל כך הבנתי איך כדאי לעשות את זה? חיי החברה שלי מצומצמים מאוד כרגע וכמובן שלא מכיר מישהו/י מהקהילה. מאיפה בעצם אני אמור להתחיל? שבוע טוב :)
 
המשך המענה

שלום שוב


יש הרבה מאוד דרכים להכיר אנשים מהקהילה, שלא למטרת זוגיות.
למשל: בערים הגדולות (ת"א, באר-שבע, חיפה וירושלים) ישנם מרכזים גאים ובהם קבוצות חברתיות והמון פעילויות שהן מקום נהדר להכירות.
למשל: אפשר להתנדב באחד האירגונים בקהילה (למשל באגודה למען הלהט"ב).
ישנן גם קבוצות פייסבוק גדולות שהן מקום טוב להכירות. למשל 'חבר מביא חבר' וקבוצות נוספות.

כדאי לך לבדוק את האפשרויות השונות, ולמצוא את זו שהכי מתאימה ונכונה לך כרגע

בהצלחה

גיל
מתנדב ב'יש עם מי לדבר'
 
למעלה