אהלן, שאלה חשובה לגבי מחשב

igurman

New member
אהלן, שאלה חשובה לגבי מחשב

אני כנראה בקרוב קונה מחשב חדש... מה אתם אומרים על המיפרט הזה? טוב? כי אני מחפש ממש טוב ושזה יחזיק מעמד הרבה זמן. זה טוב, או שכדאי לשפר דברים? Intel Pentium 4 3.2Ghz C 800Mhz 512K Box Asus P4P800 Deluxe Foxconn Gaming Case Blue CoolerMaster Aero 4 CPU Cooler 400 WATT SAPPHIRE 9600XT 256 mb DDR TV OUT DVI Samsung 512MB DDR 400 Original Hercules Gamesurround Fortissimo 7.1 TEAC FLOPPY DRIVE 1.44 ASUS CDROM X 52 Retail
 

gilf

New member
....

מעבד: קח +AMD 64 3000 במקום לוח-אם: אחלה לוח מארז: לא יודע, כנראה שטוב, לא מכיר... לא הכי משנה גם ככה כרטיס מסך: אחלה, רק קח עם 128MB ולא 256 זכרון: קח שני 256 במקום 512 אחד
 

AdAmD1

New member
../images/Emo121.gifמארז..לדעתי אם קונים מארז

מיוחד,צריך שיהיה יפה,לא עם מאווררים של 1000000000 אינץ' וזה תופס את כל הבית. הכי טוב זה האלה עם האולטרה..הכי יפה.
 

gilf

New member
לא רק זה

נכון, גם כסף.... אבל 128MB זה פשוט יותר טוב מ- 256MB... לא נשמע הגיוני? אבל זה נכון... מהירויות השעון של ה- 128 יותר טובות, ולא צריך היוך בכלל 256MB... מצד שני, אם אתה מתעקש, זה רק עניין של זמן עד שיצטרכו 256MB, אבל עדין, זה ממש ממש טיפשי לקנות 256MB
 

igurman

New member
ולמה שני 256 ולא אחד 512?

אותו מספר וכך יהיה לי יותר מקומות לשידרוג הRAM.
 

barkai36

New member
כיזה עובד טוב יותר כשזה שני סטיקים

שני סטיקים שווים ביחד מאשר סטיק כפול. ככה לפחות הבנתי
 

barkai36

New member
אבל שני סלוטים זה לא מלא

בכל אופן אני חושב שדווקא מקום אחד פנוי עדיף כדי שבשדרוג הבא לא תצטרך להפרד מאחד מהסטיקים ותוכל להוסיף זיכרון נטו
 

Master Boo

New member
לא מלא?

אז כמה סולטים יש? בכל מקרה, אני יודע שעדיף למלא את הסלוטים כדי להגיע לביצועים טובים יותר...
 
פיתרון-

קח עוד אחד של 512
 

bebi vegeta1

New member
יש גם 4... ולא בכל הלוחות רצוי למלו

ת את כל הסלוטים דוגמה בשלי אז זה אפילו לא רצוי וכן duel ram הרבה יותר טוב מ1...
 

ashkeloni

New member
לא נכון!

ככל שיש יותר כרטיסים זה פועל פחות טוב זה נכון שיש את האופציה של DUAL CHANNEL אבל כמה שפחות כרטיסים, יותר טוב..אתם מוזמנים להיכנס לאתר של טום, יש שם כתבה שמסבירה על זה...
 

igurman

New member
לדעתי

עדיף לקנות אחד של 512, לחסוך קצת ולקנות עוד אחד של 512..
 

gilf

New member
בגלל ש

זה אמנם אותה כמות של זכרון (512) אבל המהירות תהיה כפולה בעצם... למשל, במקום 166 אחד זה יהיה 332... או במקום 333 אחד זה יהיה 666 MHZ וכדומה... וזה בולשיט שאחד עדיף משניים!
 

זיו25

New member
למה 2 של 256 ולא 1 של 512...

שלום, הלוח שלך תומך בטכנולוגיית HT (HYPER THREADING) . זו טכנולוגיה שמאפשרת למערכת ההפעלה לראות את המעבד בתור שני מעבדים , ומתאפרת רק אם אתה משתמש ב 2 זכרונות מאותו הסוג על הלוח בסלוטים מסויימים (למשל 1 ו 3, או 2 ו 4). אם תשים רק יחידה אחת של 512, המחשב לא יעבוד עם טכנולוגיית HT. בברכה, זיו.
 
למעלה