אהלן כולם

באהבתנו

New member
אהלן כולם ../images/Emo13.gif

וואו, כל כך הרבה זמן לא כתבתי בפורום! חח ובכל זאת, אני זקוקה לעזרתכם אנשים.. נפלה בחלקי אחלה הזדמנות וכנראה שאני אתחיל לשיר בימי שישי (בוקר או אחרה"צ) באיזה בית קפה נחמד פה באיזור... בעלת המקום נתנה לי חופש פעולה מוחלט מבחינת תכנים (למרות שאני בכל זאת מוגבלת לקאוורים- אין לי חומר משלי).. העניין הוא שכל ה"מופע" הזה צריך להיות משהו סולידי מספיק- כמעין הופעת רקע, ומצד שני בעל מספיק נוכחות.. יש לכם רעיון לשירים שיתאימו?
 
יש לי כל-כך הרבה הצעות. אבל בשביל זה

אבקש כמה פרטים (אם תרצי שנדבר בפרטי, גם בסדר
). איזה סוג מקום, איפה המיקום שלך, גודל בית הקפה ואז אוכל לכתוב לענות בדיוק יותר:)
 

באהבתנו

New member
אז ככה..

המקום נמצא ברחובות.. זה בית קפה די קטן ואינטימי שנמצא באיזשהי חצר צדדית כזאת בעיר. יושבים שם בעיקר חבר'ה בסביבות בסביבות גילאי 30-50..
 
אעביר לך ממחשבותיי.

זה חצר, והגברה או לא. זה צריך להתאים לאווירה ולגילאים. תמיד אפשר לעשות גם שירים יותר חדשים בביצועים מלודיים ושקטים. על כל פנים. זוהי אחת מהרשימות שהרכבתי לעצמי בזמנו למקרה ש... (שירים שאני אוהבת לשיר
) אם את רוצה עוד, רק תגידי: 1. ימים לבנים / שלמה יידוב 2. אחד לאחד / נורית גלרון 3. יש לך שמש / ענבל פרלמוטר (בגלל הבית הנוסף) 4. שיר בן ערביים / שלמה יידוב 5. לומדת לעוף / דנה ברגר 6. חללית / גזוז 7. חתיכת שמיים / שלומי שבת אוף, כמה צריך? את רוצה עוד?
 

PianoGirl20

New member
יש לי שתי שאלות,

איפה הבית קפה, והאם את צריכה פסנתרן/ית מלווה?..
 

באהבתנו

New member
אני מאוד אשמח לפסנתרן/נית מלווה

אני אפילו מאוד מחפשת מישהו כזה (זה כמובן עדיף פי אלף על פלייבקים), אבל לצערי אין במקום פסנתר..
 

Bbaby

New member
זה לא בעייה

מביאים קלידים של הנגן עצמו. או שתמצאי גיטריסט, גיטרה אקוסטית. תתפלאי לדעת כמה דברים מדהימים אפשר לעשות עם שירה ונגן אחד. הרבה יותר מפלייבקים.
 
כ"כ נכון!

בקרוב יש לי הופעה שנייה של חומר מקורי ואני עולה עם מישהו שמנגן על אקוסטית. לפעמים מוסיפים עוד אקוסטית ואולי הפעם נוסיף בס. זה כ"כ מוסיף.
 

tomerldt

New member
אוי לא!!! ../images/Emo2.gif

בלי שאנחנו שמים לב אנחנו הופכים להיות מפורום של יהודית רביץ לפורום של... ... ... נגני בתי קפה!!!
גם אני ו Bbaby כנראה נופיע בבית קפה בירושלים בעוד חודש - חודשיים
 

Bbaby

New member
בעזרת השם

זה למה פירסמתי חיפוש נגני גיטרה וצ'לו מירושלים (אהמ אהמ) תאחלו לנו בהצלחה, ושנופיע, ושהקול שלי פאקינג יחזור כבר (אני צרודה ומשתעלת איזה חודש כמעט!)
 
תעזרי לו לחזור.

אל תשירי. תכיני לך חליטה של שום, דבש ג'ינג'ר וקינמון. שלוש פעמים ביום תגרגרי מי מלח. ותשמרי על הצוואר, הידיים והרגליים תמיד חמים. (בלילה, גרביים ואם אפשר למרוח את הרגליים בשמן ציפורן לפני) אם את ממש אמיצה. לבלוע שן שום טרייה, כמו כדור - נפלאות! אמנם הריח תוקף אבל מנסיון אישי. הקול חוזר. וכמובן - בלי חלב! וכל מיני דבר לגרון.
 

Bbaby

New member
דווקא בלי חלב?

הדבר הראשון שאמרו לי זה חלב ודבש. אוי כמה שזה נשמע נוראי...שום ג'ינג'ר...בעעע אני אנסה את הכל....תודה על ההמלצות!!! אני אשתדל :)
 
בטח אמרו לך גוגל מוגל.

אמנם זה מצוין לצרידות, אבל זה חלב חם. יש הבדל. (חלב חם, חלמון ביצה, 2כפיות דבש/ סוכר חום). אבל הבעיה היא שאם זה יותר מצדרידות ומלווה בקירור, עדיף לחכות עם הגוגל מוגל לשלב שההתקררות תעבור. וכמו תמיד, גם שהקול חוזר. לחמם ולחמם:)
 

Bbaby

New member
כן...רק בלי הביצה...זה פשוט ....נוראי.

סיוט. זה בעיקר שיעול האמת. בגלל הצרידות התחלתי להשתעל ובגלל השיעול אני עוד צרודה, מן מעגל שכזה \: אני אנסה את מה שאמרת לי, תודה על הטיפים... נקווה שיעזור. -שן שום כתושה, זה אשכרה עוזר?
 

Bbaby

New member
אתה חולה נקודה.

זה נוראי. אבל אם זה מה שאני צריכה לעשות זה מה שאני אעשה!
 
שום זה האנטיביוטיקה של הטבע. יותר מכך.

שבוע לפני ההופעה שלי הייתי גמורה. כל יום שלוש פעמים מי מלח, תה במהלך היום ולפני השינה שום. לא הרגישו זאת בקולי! שום זו התרופה המסריחה והאולטמטיבית. וכל הרעיון בגוגל מוגל זה החלמון. זה לא נורא, אפילו מתוק. רק המחשבה.
 

באהבתנו

New member
חח הפורום אשכרה עובר הסבה..

אני לגמרי מסכימה איתך לגבי זה. העניין הוא שההופעה עוד שבועיים ואין לי שמץ של מושג איפה אני יכולה למצוא נגן..
 
למעלה