אהלן ח'ברה!!

my real name

New member
אהלן ח'ברה!!

בפורום "צילום- אומנות הצילום" המקביל יש כרגע אתגר בנושא "תמונות חתולים", למי שמעוניין. לרגל האתגר יצאתי החוצה לצלם קצת את קרוקס, מעלה לכם קצת תמונות של החתיך (המלוכלך)... שני הפסיכים שלי מתים על הבוץ בגינה...
 

my real name

New member
אין באתגר עניין של "הצבעה", יש שופט שבועי

שמחליט מיהן 3 התמונות הטובות ביותר. אם אתם רוצים להשתתף באתגר שימו לב שבהתאם לפורום, הדגש שם הוא על תמונה איכותית, ולאו דווקא על החתול החמוד ביותר. תשתדלו לבחור (אני בטוחה שיש לכם מלללללא....) תמונה מעניינת, חדה, עם קומפוזיציה טובה. מעלים רק תמונה אחת לאתגר. (אני רושמת את כל זה, כי אתם יודעים שלכל פורום יש את ה"שריטות" שלו, שלא יתחילו להתעצבן...)
 

my real name

New member
אה, שכחתי, להקטין את התמונה לפני שמעלים...

רצוי לגודל של 800X600, שיהיה אפשר לראות את כולה על המסך.
 

my real name

New member
לסיום...

יש עוד כמה מהסט הזה, אבל לא רוצה להעיק מדי. מקוה שנהניתם מהחתיך (בעצם שניים!!!) שלנו, ומקוה לראות משתתפים מכאן באתגר
!!!
 

xslf

New member
תמונות מקסימות!

אתה מצלם עם DSLR? (מתעצלת לבדוק את מידע ה-exif בתמונות שלך)
 

my real name

New member
אני ../images/Emo68.gif

ואני מצלמת עם דמוי SLR - לדעתי הכי טוב שיש לשוק להציע (משהו בין קומפקטית לSLR, במחיר יותר קרובה לקומפקטיות...) פוג'יפילם S9600 FINEPIX כבדה, אבל אופטימית
!!!
 

xslf

New member
מצטערת על הטעות ב-../images/Emo89.gif

בדקתי את הכרטיס שלך, ולא היה כתוב
בעסה שהמצלמות הטובות באמת הן גם גדולות וכבדות, נכון? ובאמת התמונות מאוד מוצלחות!
 

barakbl

New member
כן ולא.

יש קומפקטיות מאוד ומצוינות. בגלל שצילומי חתולים בד"כ דורשת דברים מסוימים מבחינה טכנית שבעייתי להשיג במצלמות קומפקטיות ממוצעות, צריך לקנות קומפקטית איכותית במיוחד ובמידת הצורך לשדך לה פלאש חיצוני (כי לפעמים, פשוט חייבים פלאש) איכותי, או לחלופין לקנות דמוית SLR מוצלחת או עדיף SLR (כאן גם בסיסית תספיק). אבל זה לא כל הסיפור. צילום זה גם, ואולי בעיקר, ענין של מיומנות, ידע טכני ובעיקר כשרון. כשמצלמים חתולים, בד"כ מספיקים השניים הראשונים, כי האובייקטים המצולמים מספיק פוטוגניים כדי שאפשר יהיה להוציא תמונות נהדרות אם יודעים כיצד לעשות את זה מבחינה טכנית. היות ואת החתול מצלמים בעיקר בבית, מצלמה מעט יותר גדולה (יש SLR ודמויות שגדולות אך במעט מקומפקטית ממוצעת), זו לא בעיה גדולה במיוחד.... אגב, SLR בסיסית יכולה לשקול סדר גודל של חצי קילו כולל עדשת זום בסיסית.
 

xslf

New member
אם כבר, יש לך במקרה טיפים

איך לצלם חתול כמו זורה, שחור/לבן (אפשר לראות את התמונות שלה כאן: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=16&MessageId=123184314 )? את מרתה הלבנה איך לי בעייה לצלם, אבל נראה שזורה מבלבלת קצת את המצלמה- או שהפרווה הלבנה יוצאת בסדר, או שהפרווה השחורה. אני מתקשה ליצור תמונות שבהן שני הצבעים יוצאים טוב. יש לך טיפים?
 

סמייילי

New member
זו התמונה שאני שמתי שם:

ניג'ס, שמדהים אותי כל יום מחדש (אם מישהו זוכר את הסיפור שלו - הוא היה פעם חתול פראי ותוקפני, ועכשיו הוא מרשמלו!) הפך (למורת רוחה הגלוי של באפי) לדוגמן הבית!
 

sos660

New member
גם לי יש ניג'ס....../images/Emo8.gif

ג'ינג'י קרציה שלא מפסיק ליילל כשהוא רואה אותי מגיעה עם האוכל.... רואים בתמונה איך הוא מדבר? לא מפסיק לשניה. נראה לי שהוא היה חתול של מישהו, כי הוא חתול עם שיער ארוך וזנב מפואר (שלא רואים בתמונה).
 

sos660

New member
ואם כבר הראיתי לכם אותו, אז הנה עוד חברים

מקדימה - רפי, החתול של השכנים (שחשבתי שהוא חתול נטוש). ניג'ס באמצע וצ'ארלי (צ'פלין) הנקבה, שצריך עדיין לתפוס אותה ולעקר אותה.
 

sos660

New member
וזו החתולה הלבנה - אינשם

שלא מוכנה להתקרב בכלל (ועדיף ככה)
 
למעלה