אהלן,חברה

katie me

New member
אהלן,חברה../images/Emo9.gif

אני חדשה פה בפורום וגם מעריצת דפש מוד טרייה(לא ידעתי על קיומם עד לפני כמה שבועות
),אבל מאז התאהבתי
. הורדתי כמעט את כל האלבומים שלהם ויש לי שאלה, האם מישהו שמע את האלבום של דייב, PAPER MONSTERS הוא שווה? מרוב כל האלבומים שהורדתי אני קופצת מהאחד לשני ומתקשה לזכור את השירים, בינתיים הכי אהבתי את SOFAD ו- PLAYING THE ANGEL. נורא רוצה ללכת להופעה ,אבל אין לי עם מי....(חברי לא התחברו למוזיקה של דפש)
 

sweetdreams

New member
אני נכון לעכשיו הולכת לבד

לא חיכיתי לחברים שלי, שיחליטו אם בא להם או לא, כדי לקנות את הכרטיס.. כי אני בכל מקרה אלך. וזו גם ככה הופעה בעמידה, זה לא שיש חשיבות אם תקני את הכרטיס עכשיו או יותר מאוחר מבחינת מקומות, זה רק המחיר שיעלה. אני מציעה שתקני את הכרטיס עכשיו (בגלל הכסף), ותעשי לדפש מוד שידורי תעמולה בזמן הזה כדי לשכנע אנשים לבוא איתך
מקסימום אם לא תצליחי, אז יהיו שם כל כך הרבה אנשים, אני מבטיחה לך שלא תרגישי לבד. וגם אני אהיה שם, אז תוכלי לפגוש אותי אם בא לך.
 

aviGODFATHER

New member
ברוכה הבאה../images/Emo70.gif

לדעתי לא עשית טוב שהורדת כמות כזאת של שירים בפעם אחת... יש להם 11 אלבומים (!) ולדחוף לעצמך את כולם בבת אחת זה לא רעיון טוב... אני כל פעם מוריד אלבום אחר ורק שאני מסיים להתחבר ולאהוב אותו אני ממשיך לאלבום הבא (לא תמיד בסדר כרונולוגי). כרגע אני בSOFAD והשיר האהוב עליי משם הוא: One Caress. ובקשר להופעה - אני במצב שלך בדיוק כי גם לי יש חברים עם טעם מוזיקלי מחריד ונראה לי שגם אני ילך לבד להופעה...
 

katie me

New member
כן אני יודעת,נסחפתי../images/Emo3.gif

עם האלבומים והורדתי ישר 6 ועכשיו אני מזגזגת בינהם... בקשר להופעה, הבעיה שאני גרה בצפון,ואין לי אוטו ואני די מפחדת לנסוע לבד לתל אביב (מקום שהייתי בו אולי 3 פעמים בכל החיים שלי)וההופעה בטח תהיה בלילה ולא יהיה לי איך לחזור...איזה מבאס זה.... ובקשר לשאלה שלי, על אלבום הסולו של דייב, מישהו שמע אותו? ביקורות?
 

sweetdreams

New member
ת"א בכלל לא בעייתית

מבחינת תחבורה ציבורית מאוד פשוט להסתדר שם. אם את כל כך חוששת אז את יכולה לקחת אוטובוס לת"א, ומשם מונית לפארק הירקון. את החזרה את יכולה לחזור במונית, או לישון אצל מישהו מאיזור המרכז ואז לחזור צפונה למחרת. בכל מקרה, אם זו הסיבה שאת רוצה לוותר על ההופעה, אז אני ממליצה בחום להתגבר על הפחד. זה הרבה פחות בעייתי ממה שזה נראה
 

katie me

New member
לא יודעת,נראה...

אני אברר אצל קרובי משפחה שלי שגרים במרכז אולי אחת מהבת דודות הולכת...נראה כבר. מה לעשות? אני פחדנית בכל מה שקשור למקומות שאני לא מכירה...
(מודה, ומתביישת)
 
בקשר ל PAPER MONSTER

אחלה אלבום, קצת שונה מהכתיבה של מרטין אבל יש שם כמה שירים ממש טובים - בהחלט שווה שמיעה!!!!!!
 

katie me

New member
../images/Emo45.gif ../images/Emo51.gif

אני כבר התחלתי להוריד את האלבום, בכל זאת זה דייב ואני מתה על הקול שלו, חוץ מזה מעניין גם איך הוא בתור הכותב של השירים,כי בתור מבצע הוא אלוף!!!
 

aviGODFATHER

New member
הוא כתב את Suffer Well...

ועוד 2 שירים מהאלבום האחרון: I Want It All Nothing's Impossible לפי Suffer Well כבר רואים שיש לו כישרון לכתיבה, אבל אני לא חושב שהוא יגיע לרמה של מרטין.
 

katie me

New member
וואלה...לא ידעתי../images/Emo12.gif

SUFFER WELL זה אחלה שיר וגם I WANT IT ALL. בקיצור הבחור מוכשר,אין מה לומר. (גם מרטין נורא מוכשר יש לו קול חמוד וכשרון כתיבה אדיר, אבל אין לו נוכחות בימתית כמו לדייב
). ובקשר להופעה,אני עוד מבררת, אבל רוב הסיכויים שאני לא אגיע
 

aviGODFATHER

New member
לא נורא... גמני בא מהצפון...

(קרית אתא) יש מצב שעד אז יהיה לי אוטו (אם אני עובר טסט עד סוף החודש אז ייגמר לי המלווה עד להופעה) וגם אם לא, אפשר לבוא ברכבת.
 

steelwater

New member
ברוכה הבאה

אני מנחה שכמעט כל הפורום יהיה, אז תצטרפי לאנשים פה. לא שווה להפסיד הופעה כזאתת כי אין עם מי ללכת!
 

פימפי

New member
ברוך הבא...

אני חושב שלא כדאי שתשמעי 6 אלבומים ותקפצי מאחד לשני - ימאס לך מהר מאוד. זה מוכר לי ומנסיון בסוף עוזבים את הלהקה בצד ולא שומעים את המוזיקה שלהם יותר. תנסי לשמוע אלבום מסוים שאת יותר מתחברת אליו במשך תקופה, או אפילו 7-8 שירים בודדים ותמשיכי משם. את גם יכולה לקבל המלצות לעוד שירים ולהקות שמנגנים מוזיקה דומה ולגוון...תהני.
 

katie me

New member
תודה על העצה../images/Emo13.gif

ככה אני גם החלטתי לעשות.אני שמה בצד את הדיסקים האחרים ושומעת בנתיים את PLAING THE ANGEL ו-SOFAD.
 

a B C e

New member
ברוכה הבאה :) גמני כמוך,

אף אחד מהחברים שלי לא שומעים מוזיקה כזו, אבל החלטתי שאני אלך בכל מקרה :) נקח רכבת מנהריה לרחובות ובחזרה =] יש דברים שאסור להפסיד.
 

katie me

New member
לא הבנתי מה קשור רחובות

ונראה לי שבלילה אחרי 12 (וזאת כנראה תהיה שעת סיום ההופעה,אם לא מאוחר יותר) אין רכבות מתל אביב לנהריה.
 

a B C e

New member
מכתב,

ככה זה שכותבים מהר :\ מה שבאתי להגיד זה שרכבת מנהריה לת"א, ובחזרה נראה מה יהיה ובקשר לחזור, נראה מתי זה יסתיים, הרכבת האחרונה ב10 ל12 והראשונה ב5. או שמקסימום נישן אצל קרובי משפחה . אפשר להסתדר איכשהו.
 
למעלה