אהלן חבר'ה שנה טובה, יש לי איזה 2 שאלות
יש לי כבר בערך 4 שנים אייפוד וידאו (נדמה לי) של 30 GB שבאמת משרת אותי מעולה ואף פעם לא עשה בעיות! אבל.. כבר אזל לי המקום והייתי רוצה לשדרג ל-160 GB השאלות הן: 1. האם יש מישהו בפורום שמעוניין למכור אחד ואולי אפילו להחליף תמורת האייפוד שלי? יש לי עליו אחלה מוזיקה. (אני לא יודע אבל אולי זה לא המקום לזה אז תסלחו לי אם כן) 2. הרצתי חיפוש קצר באינטרנט לגבי עברית באייפוד קלאסיק ולא מצאתי. האם זה יתכן שאין פריצת עברית לאייפוד? תודה רבה לכולם וחג שמח !
יש לי כבר בערך 4 שנים אייפוד וידאו (נדמה לי) של 30 GB שבאמת משרת אותי מעולה ואף פעם לא עשה בעיות! אבל.. כבר אזל לי המקום והייתי רוצה לשדרג ל-160 GB השאלות הן: 1. האם יש מישהו בפורום שמעוניין למכור אחד ואולי אפילו להחליף תמורת האייפוד שלי? יש לי עליו אחלה מוזיקה. (אני לא יודע אבל אולי זה לא המקום לזה אז תסלחו לי אם כן) 2. הרצתי חיפוש קצר באינטרנט לגבי עברית באייפוד קלאסיק ולא מצאתי. האם זה יתכן שאין פריצת עברית לאייפוד? תודה רבה לכולם וחג שמח !