אהלן!!! זה בטח ישמע לך מוזר ומפגר

jack s

New member
אהלן!!! זה בטח ישמע לך מוזר ומפגר

האנגלית שלי ממוצעת מדי...האוצר מילים שלי יותר מדי בסיסי וזה מעצבן אותי אני חייל ואני מנסה להתקבל בעוד כמה חודשים לאיזו סוכנות שדורשת שפה בשליטה יותר טובה ממה שלי יש עכשיו השאלה שלי היא איך? איך אני עושה את זה בזמן שאני בבסיס סגור ואין לי זמן לשיעורים או לתוכנות לימוד השפה? איך אני משפר בצורה משמעותית בכמה חודשים את השליטה שלי באנגלית וכן את אוצר המילים? הרי כמה ספרים אפשר לקרוא באנגלית? ואני לא מאמין שזה כ"כ משפר-אתה לא מכיר חצי מהמילים אני מרגיש די מטופש-אבל מה שנשאר לי זה להתייעץ כאן
 
לקרוא עם מילון, כמובן.

המצרכים: - ספר שמעניין אותך (לא חשוב אם זה על ארכיאולוגיה, ספורט מוטורי, או חשפניות בקולומביה). - מילון. - מחברת ועיפרון. אופן ההכנה: 1) יושבים לקרוא בספר, שאר המצרכים בהיכון. 2) מילה שלא מכירים, מסמנים בספר בעיפרון וממשיכים לקרוא. 3) בסוף הפרק, או כל שעה, או משהו כזה, אוספים את כל המילים, רושמים אותן במחברת ומוצאים את פירושיהן. 4) למחרת, לפני המשך הקריאה, עוברים שוב על כל המחברת בזריזות כדי לרענן את הזיכרון. שתי דקות כל פעם. 5) ככה ממשיכים. קצב ההתקדמות בספר מעניין את התחת שלנו. אם אחרי שבועיים גמרת רק שני פרקים, סימן שהיו לך הרבה מילים חדשות ללמוד, וזה מצויין. אנחנו לא פה בשביל להנות מקריאת ספרים (אם כי גם זה נחמד כתוצר-לוואי), אנחנו במטרה ללמוד אנגלית היטב ובמהירות. תוצאות מרשימות, נוסה בהצלחה, באחריות. בתיאבון. האלטרנטיבה שלך בבסיס צבאי(בשני שלבים): א) מוצאים את מיקומו של בית-הכנסת בבסיס. ב) הולכים לשם כל יום ומתפללים חזק חזק לאלוהים שיעשה נס וילמד אותך אנגלית מהאוויר. אתה מוזמן לבחור בין האופציות.
 

danam5

New member
ואם אתה פחות דל באמצעים

טוס לאנגליה (או לארה"ב??) לחודש או יותר. תישן במלון זול. תנסה להיות כמה שיותר בכושר דיבור עם אנשים: שאל אנשים איך מגיעים למקום מסויים - אפילו אם אתה יודע איך, תנסה להיות מעצבן במקדונל'ס ולשאול שאלות, תלך לפאב או לדיסקוטק ותמצא חברים (חברה??), והכי חשוב תדבר ותדבר ותדבר. זוהי הצעה אם אתה לא דל באמצעים (...), ואם יש לך זמן וכוח לזה, ואולי גם אישיות. תישן במוטל זול ותאכל מסופר - הוצאות מינימליות. אני לא מדברת פה על תיירות - אני מדברת על אנגלית. בהשוואה לקורסים בארץ פער המחירים מצטמצם - לא לעשירים בלבד!!!!. הרמה יותר טובה והלמידה יותר מהנה ואפקטיבית. אפשר לעשות את זה במקום הטיול המפורסם אחרי הצבא לתאילנד. מה שדיברתי פה עליו ולא על ספרים מיועד לאנשים שצריכים ללמוד אנגלית באופן אינטנסיבי בתקופת זמן קצרה. אם יש לך יותר משנה חופשית או שאתה ממש דל באמצעים אתה תיאלץ לבחור באופצייה השנייה. בהצלחה~!!
 

danam5

New member
תיקון בהשראת : רוקד עם שבלולים

במקום אם אתה פחות דל באמצעים - אם אתה לא דל באמצעים
 
איך יטוס? הבנאדם בבסיס סגור, לא?

זה רעיון מצויין ומומלץ, למי שיכול לבצע. וחיילים בסדיר בד"כ לא נוסעים לחופשות של חודש באמריקה. אלא אם כן הם טייסים שקופצים עם האף-15 כשאף אחד לא רואה.
 

Cancion

New member
A simple solution!

On your base, it is sure, that you have english-speaking soldiers there! Either olim from english-speaking countries, or their children. If you can find these people, they are usually willing to help you in any way they can. Speak to them, take their copy of the Jerusalem Post when they are finished with it. Be friendly and extra polite, and the help will happen!
 

פZצטא

New member
סרטים

צפה בכמה שיותר סרטים תוך הסתרת התרגום. תעצור את הסרט מידי פעם ושנן משפטים. הוסף מידי צורך תרגום להבנת הנשמע. חזור כמה פעמים על אותו סרט עד שתלמד אותו בע"פ. עכשיו, חשוב לבחור סרט נכון. אפשר להתחיל עם סרטי משפחה או על משפחה , האנגלית שם יותר קלה וסבירה . הימנע מסדרות וסרטים לנערות מתבגרות מצד אחד או של מאפיה מצד שני או כל סרט שסלנג או מבטא יחודי שולט בו. המלצות לסרטים מתאימים למטרה שלך תוכל לקבל בפורום סרטים או בפורום DVD ואולי גם ב ישראלים בחו"ל בהצלחה
 
למעלה