sPlinTerrrrRr
New member
אהלן,אנ'לא יודע אם זה הפורום הנכון
אבל נראה לי שיהיו פה אנשים שיוכלו לענות...אז ככה..אין לי הרבה ידע בהקלטות ומחשבים וכל הסיפור ככה שאני כמו תינוק שלומד ללכת בקטע הזה,איך או באיזה תוכנה או לא יודע מה אני יכול לעשות יחסית בקלות הקלטה של שירה עם פלייבק וכל הסיפור עם מיק מחובר למחשב שזה ישמע סביר? מישהו יודע? תודה רבה...ביי
אבל נראה לי שיהיו פה אנשים שיוכלו לענות...אז ככה..אין לי הרבה ידע בהקלטות ומחשבים וכל הסיפור ככה שאני כמו תינוק שלומד ללכת בקטע הזה,איך או באיזה תוכנה או לא יודע מה אני יכול לעשות יחסית בקלות הקלטה של שירה עם פלייבק וכל הסיפור עם מיק מחובר למחשב שזה ישמע סביר? מישהו יודע? תודה רבה...ביי