אהלן, אני חייב את העזרה שלכם

תמיררר

New member
אהלן, אני חייב את העזרה שלכם

מישהו יודע איפה זה בית העלמין הצבאי בחיפה? אני צריך להיות שם מחר לאזכרה של חייל מהגדוד שלי ואין לי מושג איפה זה ואיך להגיע לשם. אם מישהו יודע איזה קו לוקחים ומאיפה, זה ממש יעזור לי! תודה מראש
 

OpieQ

New member
מאיפה אתה בא?

יש אתר של "יזכור" יש אפשרות למצוא שם את מפה של מקום מנוחתו המדוייק של חברך... מאיפה אתה מגיע? אתה גר בחיפה?
 

תמיררר

New member
לא אחי

אבל נגיד שאני יורד בתחנה בחוף הכרמל, יש לך מושג איך אני מגיע לבית עלמין?
 

OpieQ

New member
אני כמעט בטוח

שמהכיוון הזה אפשר לקחת כמעט כל אוטובוס שנוסע צפונה לכיוון התחנה המרכזית הישנה (של אגד) ולרדת ליד הגשר של שכונת רמת דוד (של בית המלון "מרידיאן") ואז אליכה קצרה לבית העלמין של חילי צה"ל. (וגם קוים 44, 45 עוברים ממש ליד אז אם מתמזל מזלך ויוצא אוטובוס אז עדיף)
 

OpieQ

New member
אני מזמין את כולם לתקן אותי

אם אני טועה (ממש כמו שחלק אוהבים לעשות)
 

MAX D

New member
לא יכול להגיד נכון או לא-

אני ב-5 שנים האחרונות לא נסעתי באוטובוסים... אפשר לתקן אותך בלי קשר לכלום?
 

tygger

New member
אני מתערב?

מה פתאום! לא קשור בכלל אחד לשני. איך אני יכול להתערב? ועוד עם עצמי? גם ככה אני חייב לי כמה שקלים.
 

MAX D

New member
יכול יכול-

מכיר אותך... תגיד- לא הגיע הזמן שתחזיר לך את הכסף?
 

בל בל

New member
אני משערת שזה כבר לא משנה

אבל רק עכשיו ראיתי. אז היו הסעות מהתחנה לבית העלמין ככה שאפילו לא היה צריך אוטובוסים וקצת הליכה. דביר ראיתי את אח שלך היום, עשיתי לו שלום אבל שכחתי להסתכל אם הוא ראה. בכל אופן אם כבר עשיתי לו שלום והוא לא ראה אז תמסור לו ד"ש ואם הוא ראה אז אל תמסור לו מאומה. תגידו היה מפגש לאחרונה? איזה כיף אני סוף סוף בחופש!!!
 

MAX D

New member
אח שלי מסטול-

אני מאמין שהוא לא ראה אותך
מה קרה שאת בחופש? התחיל לשעמם לך בבסיס?
 

בל בל

New member
חחח...

ממש לא משעמם לי בבסיס אבל לאחר שאיימתי לשרוף את המשרד מספר פעמים ועשיתי מספר מעשים מדאיגים הבינו שכנראה אני אכן דוברת אמת וזקוקה נואשות לחופש שלי, אז קבלתי אותו.
 

pickled berry

New member
מה עשית לי שלום?

מתי? מה? איפה אני בכלל? מה קורה פה? פחח היום חברים שלי נסעו לפני ולא שמתי לב שזה הם פחח
 

בל בל

New member
אכן כן סטלן קטן

אנוכי עשתה לך שלום ואתה עמדת דומם ולי לא היה כוח לחכות עד שתסכם עם עצמך מה נסגר איתך אז המשכתי בשלי. כמה לא קשור זה אני בביה"ס...
 

pickled berry

New member
מה קורה פה?

סנופקין אמר שהוא יביא לי עוד מהחומר |איקון של באנג| לא היו הרבה מהשכבה שלך איך שני התאומים האלה עדיין ביחד אני לא מבין הם באותה יחידה! מוזר ביותר
זה האייקון הכי מוזר שמצאתי
 
למעלה