אהלן אהלן שתי שאלות לי

גולה1

New member
אהלן אהלן שתי שאלות לי

1. איזה קרם הגנה קונים לילדים (בני 9 חודשים) מס' 30? 2. איזה מעדנים כדאי לתת להם?
 

מיכל @

New member
תשובות

1. קרם הגנה עם המקדם הכי גבוה שיש בשוק. 2. אין שום סיבה לתת מעדנים לילדים, זה רק מרגיל אותם לאוכל מתוק. תתני יוגורט לבן, גבינה לבנה. בשביל הפינוק אפשר לערבב בהם קצת בננה או תפוח מרוסק, אבל הכי טוב שיתרגלו לאכול את מוצרי החלב הלבנים שאינם ממותקים.
 

michal66

New member
הגנה מפני ה../images/Emo42.gif

לפני שנה הייתה כתבה על הקרמים עם מקדמי ההגנה. עד כמה שזכור לי, נאמר שם שקרם הגנה עם מקדם הגנה 15 ומקדם הגנה 30 זה אותו הדבר... לדעתי מה שחשוב הוא לקנות קרם של חברה ידועה ונחשבת ולשים לב לתוקף. כשמור וגל היו קטנים היה קרם הגנה לתינוקות, לא זוכרת של איזו חברה, אבל הבקבוק היה בצבע לבן וכתוב עליו בוורוד וכחול. נדמה לי שזה של ד"ר פישר. לגבי מעדנים, הכי טוב להימנע מהם ולתת להם לבן,גיל ויוגורט טבעי. המעדנים מלאי סוכר וללא ערך תזונתי. אבל לפעמים בא לנו "לפנק" את הילדים ולתת להם משהו מתוק, יש גמדים,דניאלה ועוד מעדנים על מדף הסופר. תנסי לשלב בין הסוגים, שהילדים לא יתרגלו רק למעדנים הממותקים.
 

s@muel

New member
../images/Emo207.gif שלום וברוכים הנמצאים,

שלום לכולם וברוכים הנמצאים! שמי סמי, אב לתאומים (בת ובן) בני שנה. אני בפורום כקורא סמוי כבר שנה וחצי... והחלטתי לצאת כדי לשאול שאלה :) לאחרונה שמנו לב שהבן מתעלם מהבת. שואלים אותו: איפה היא או תן לה את הבקבוק או מוצץ - הוא פשוט מתעלם. זו יחסית התנהגות חדשה, כי עד עכשיו הוא הסתכל עליה כשנשאל. אגב, כשהם משחקים ביחד הם מתייחסים אחד לשני ומודעים לקיומו של השני (טוב נו, בעיקר רבים על צעצועים ולוקחים אחד מהשניה (או להפך) את הצעצועים...) תודה לעונים וחג שמח!
 

s@muel

New member
../images/Emo208.gif ../images/Emo208.gif

שלום שוב, אני מקפיץ!
 

סיגל222

New member
ברוך הבא ../images/Emo70.gif

אני לא הייתי מתרגשת, הם רק בני שנה. לא זוכרת איך היה אצלנו (מדהים איך שכחתי כ"כ הרבה דברים, ולא עבר כ"כ הרבה זמן
בכל אופן, ברוך הבא לביתנו החם
 

גלית2006

New member
ברוך הבא../images/Emo140.gif

שמי גלית, אמא לתאומים יאן וניקול בני שנתיים. תאמין לי, שגם אני לא זוכרת איך שלי היו בגיל שנה, למרות שזה היה סה"כ לפני שנה. זה שהיו מריבות על צעצועים - זה בטוח! אני חושבת שאולי ההתעלמות היא רצונית?... אולי באותו רגע הוא לא מעוניין להתייחס לאחותו? לגיטימי, לא? סתם, השערה. גם לכם חג שמח!
 

סימזיו

New member
שלי בני 11 חודשים

וזה קורה הרבה שאחד מתעלם מהשני ברגעים מסויימים. אגב,הם מבצעים את הפעולות שאתה אומר להם? כמו למשל:תן לה את הכדור והוא נותן או איפה X והוא מסתכל? שלי עדיין לא ממש משתפים פעולה ככה אבל כשהם יחד הם משחקים יפה.
 

s@muel

New member
כן, את שאר הפעולות הם מבצעים

וןבנסוף, ההתעלמות התחילה ממש לא מזמן (שבועיים שלושה), לפני זה הוא היה מתייחס לאחותו :)...
 
למעלה