אהלןןן חברייםם...!!!

West Doll

New member
אהלןןן חברייםם...!!!

רציתי להזמייןןןן את כווולללכככםםםם לקומונה שלי על השחקנית/הדוגמנית המדהימהה...(!!!) אווה לונגוריה...בימינו מי לא מכיר אותה??? ומי שלא מכירר רוצה להכירר....אז יאללה קדיממהה בואו כולכם בהמוניםם וביחד נכנס אל תוך עולמה של עקרת הבית הנואשת והכי מהפנטתתת אווה לונגוריהה...!!! מחכה לכם...חן
 
נצל"ש: צריכה את עזרתכם! חח

שלום לכולם! אני די קוראת סמויה כאן פשוט כי אין לי כל כך מה לתרום לשיח שמתנהל בפורום כי לצערי לא ראיתי את הסדרה באופן סדיר ככה שרק את העונה המשודרת כעת בארה"ב (עונה 5) יוצא לראות באופן רציף ואני מבינה גם מה קורה חח אז קודם כל סדרה גאונית! ורציתי לבקש אם מישהו יכול להשאיר לי במסר לינקים מהיכן להוריד פרקים מעונות קודמות [כ"כ חבל שאין דיוידי בישראל] ואת הפרק ששודר לפני שבועיים פרק 516 תודה מראש! :)
 

steelwater

New member
ברוכה הבאה!

תקשיבי, גם אני ראיתי באופן לא סדיר את הסידרה ורק עכשיו רואה את העונה ה-5 באופן סדיר... ועדיין יש לי מה לדבר פה! את מוזמנת להישאר ולכתוב ולא רק להסתכל. ואני אשלח לך מסר. כי עכשיו אני כן התחלתי לראות אותה באופן סדיר ואני מורידה מהעונה הראשונה. ואיזה כיף! הסידרה הזאת הייתה כל-כך מעולה כבר מהתחלה.
 

Camel Spotter

New member
מתפרזטת על השיחה

היי, אני חדשה פה - צופה כבר 5 עונות וקוראת בפורום כבר כמה דקות. בכל אופן, לא יודעת אם זה דבר ידוע או לא (לי זה היה חדש) - מסתובבים ברשת פרקים שלמים של העונה החמישית בכל מיני אתרי סטרימינג, למי שרוצה רק לצפות ולא להוריד. משהו כמו 5 דקות טעינה לכל פרק, ויש כבר את 516 ו517. (מותר לפרסם לינק?)
 

steelwater

New member
ברוכה הבאה

מה, באמת? יש פרקים שפשוט רואים ולא מורידים? מוזר... טוב אני מעדיפה להוריד. כדי שישאר גם אחרך כך ואפשר לעצור ולהחזיר אחורה וכל זה מתי שרוצים.
אוף! אני רוצה כבר את ה-DVDים...
 

Angelus

New member
ברוכות הבאות../images/Emo70.gif

תמיד כיף לראות [ניקים] חדשים בפורום.
תישארו, תדברו, תשתגעו.. זה אחרי הכל פורום לסדרה מטורפת - אז מן הראוי שגם אנחנו יכולים לעשות מה שבא לנו פה.
אגב, לגבי השאלה - לצערי הרב, לא ניתן להעלות פה לינק ישירות.. אבל תשלחי לי מסר ונראה מה ניתן לעשות. צריך לבחון את האתר.
וכמובן מצטרף לדברי יעל.
אז חג שמייח ומקווה לראות אתכן פה בעתיד!
 
למעלה