אהיה היום בחדשות

אהיה היום בחדשות

חברים, הערב בחדשות ערוץ 10 במהדורה המרכזית ב-20:00 התראיינתי כזמרת התומכת בטיפול תרופתי פסיכיאטרי למען הורדת הסטיגמה. מוזמנים לצפות. אני אישית התמודדתי עם OCD, דיכאון וחרדת במה.
 

Lichy87

New member
יההה

יש במקרה קישור לכתבה?
וכל הכבוד!
 

טרוליטו

New member
ברכות על השיפור בחייך

אבל לא חושב שבעקבות הכתבה אני מתכוון לרוץ להשתמש בכדורים. אני לא רואה הרבה הקבלה בין הבעיות שלך כפי שאת מתארת אותן לבעיות שלי, על אף הכותרת המכלילה בתוכה הרבה מאוד סוגים של בעיות "חרדה חברתית". אני לא חושב שאפשר להשוות בין הבעיות של מי שיש לו OCD ופחד במה (ומסוגלת ליצור ולעסוק במוזיקה בצורה פעילה), שמעידים על רמת אנרגיות גבוהה של חרדה ואולי גם על מידה גבוהה של מעורבות ואינטראקציות עם אנשים שמובילות לחרדה הזו, לבין מי שסובל מדיכאון שגורם לאנרגיות נמוכות, להימנעות ממפגשים עם אנשים ולחוסר פעילות ויצירה. הצחיק אותי גם שצחקת על עצמך שבגיל 30 יכולת להסתדר עם מינימום של אחריות בעבודה כמו מלצרות. אני מבין כמובן שבמלצרות אין אחריות גדולה ואתה לא צריך לנהל משהו, אבל אני לא הייתי מסוגל לעבוד במלצרות.
 
היי טרוליטו

הכוונה שלי בחשיפה היא לא לעודד את כולם לרוץ לבית המרקחת,
אלא להראות שאפשר לחיות את החיים אחרת.
חיי היו אומללים ולא ראויים במשך 10 שנים. כעת, כשמצאתי מזור,
אני משתפת את אלה שעוד מתמודדים, איך יצאתי מזה.
כל אחד והבעיות הייחודיות לו וכל אחד והפתרון שלו.
עובדתית היו לי גם חרדות וOCD וגם דיכאון שהיה קשה לקום מהמיטה. כן תפקדתי, נתתי מלצרות בתור דוגמא כי זה היה לי קל, אתה במקום זה יכול לשים כל עבודה אחרת שהיתה לך קלה... באותה נשימה יכולתי לשים 'קופאית' או 'דיילת קוטג'. חשתי בכל העבודות הנ''ל חיים מצומצמים ולא ממומשים.
 

טרוליטו

New member
תראי מה שאני אומר הוא

שמלצרות, גם אם היא לא דורשת אחריות, היא עבודה שמצריכה כישורים חברתיים ואפילו סוג של "מרפקים", לדעת להסתדר. העובדה שיש לך את זה עושה אותך מבחינתי קצת לא שייכת לסוג של רוב האנשים שפוקדים את הפורום הזה. זו דעתי.
 

Lichy87

New member
מה זה? את מהממת!

את מדברת מדהים! בביטחון, עם עוצמה, עם התלהבות! בכלל לא רואים שביב של קושי.
איזה יופי! אני כל כך שמחה בשבילך, שמצאת את מה שעוזר לך ושאת עושה את מה שאת אוהבת ומגשימה את עצמך.
תמשיכי לעדכן, כיף לראות סיפורי הצלחה כאלו.
 
למעלה