סיידר תפוחית
New member
אההא! רעיון חדיש ביותר!
כל מי שיש לו סיפור על הארי פוטר, או נושא קרוב, לא משנה באיזה רמה ומה אמרו, שישים פה. זה יכול להיות חביב... פעם בחודש או משהו כזה לשים סיפורים ככה שגם החדשים יראו... אני חדשה, ואין לי מושג בשר לסיפורים, ואני לא הולכת לנדוד אחורה בגלל שלוקח לפורום מלא זמן לעלות אצלי... ביש מזל
כל מי שיש לו סיפור על הארי פוטר, או נושא קרוב, לא משנה באיזה רמה ומה אמרו, שישים פה. זה יכול להיות חביב... פעם בחודש או משהו כזה לשים סיפורים ככה שגם החדשים יראו... אני חדשה, ואין לי מושג בשר לסיפורים, ואני לא הולכת לנדוד אחורה בגלל שלוקח לפורום מלא זמן לעלות אצלי... ביש מזל