אההא! רעיון חדיש ביותר!

אההא! רעיון חדיש ביותר!

כל מי שיש לו סיפור על הארי פוטר, או נושא קרוב, לא משנה באיזה רמה ומה אמרו, שישים פה. זה יכול להיות חביב... פעם בחודש או משהו כזה לשים סיפורים ככה שגם החדשים יראו... אני חדשה, ואין לי מושג בשר לסיפורים, ואני לא הולכת לנדוד אחורה בגלל שלוקח לפורום מלא זמן לעלות אצלי... ביש מזל
 
בשר=בקשר... סיפור ראשון

סיפור על דמבלידור שמשחד את מצנפת המיון, חרמן, ושיכור. מחיאות כפיים ל- הוגוורטס מנקודת מבטו של דומבלידור!
 
סיפור שני-סלזאר סלית`רין. סיפור בהמ

סיפור בהמשכים. סלית`רין הפלפאף רייבנלקו וגריפינדור
 

LuNaTiC

New member
הסיפור היה יפה אבל

את יודעת מה דעתי בקשר לכתיבה שלך כאן. את הסיפור של לין אהבתי הרבה יותר מבחינת כתיבה. -ענבל-
 
סיפור שלישי

סיפורה של לין החביבה, עם דימויי תיאורים נרחבים יותר (לא היו פעם בכלל...) כפי שנעמה ע. ביקשה ממני. נעמה, מוקדש לך! פרק ראשון
 

זוהי

New member
נטעעעעעעעע

ואי.....הסיפורים ...פשוט....נו באמת צריך פירוט סתאםם - באמת מדליקים ובתור מישהי שלא ישנה כבר שלושה ימים - מצאתי בסיפורים שלך יופי של תעשוקה פחחחחחח חולה על הסגנון כתיבה שלך באמת יפה זוהי שמבינה שהשעמום ממש מכרסם בסיידר תפוחית
 

זוהי

New member
דווקא אני אהבתי את הסיפור על...

דמבלדור....חחחחח יפה נורא
 
אותו כתבתי במצב-רוח משוגע במיוחד...

כל השאר אני עושה ברצוני החפשי. כיף לי לכתוב. אני מקווה שיף לכם לקרוא
 
למעלה