אהבת אדם.

psycho maiden

New member
אהבת אדם.

יושבות בגן שבחוץ, ועכשיו לילה, השמים שחורים, הכוכבים בולטים, ואנחנו יושבות שם , ברקע מתנגנת מוזיקה של מסיבת ילדים, מוזיקה שמעלה זכרונות , רעים אבל עם טעם מתוק, מדליקות סיגריה... אני לוקחת שכטה, מרכינה את הראש, בוהה ....בשום דבר... "אני עצובה ... אני לא יודעת למה אני פשוט עצובה ..." לא נותנת לדמעות לצאת , לא רוצה לשבור אותה. "למה את עצובה מאמי? מה קרה..?" "לא קרה כלום, אני פשוט עצובה, הכל עצוב לי , לא טוב לי.. מכירה את זה שפשוט לא טוב לך ?... אני לא רוצה אשפוז ... לא רוצה את זה.." מרכינה את הראש, לא מביטה בענייה, כי אז בטוח הדמעות יצאו.. "אבל את צריכה את האשפוז הזה מאמי, המצב שלך גרוע..באמת שהמצב שלך גרוע! תטפלי בעצמך, את לא מעדיפה להיות בריאה ולהגיד לעצמך 'עברתי את התקופה הקשה בחיים שלי ' ? .." היא מדברת , ואני מרגישה את הכוחות שלה, ואת העצב המעורפל במילותיה, והמילים שלה נכנסות לתוכי, ולעומת מילים מפיות אחרים - נשארות בתוכי, נצרבות, לא נשכחות, ויותר מכל - מוערכות . "אני יודעת שאני צריכה אשפוז , אני יודעת שהמצב שלי כבר ממש גרוע, אני לא מסוגלת לאכול לבד , ויודעת שבגלל זה אני צריכה את עזרה צמודה... לבד אני לא מסוגלת לעבור את זה , כנראה שהאשפוז הוא המוצא היחיד שלי.." ... "מאמי אני רוצה לראות אותך מאושרת , לשמוע אותך אומרת שטוב שלך ...." כבר לא יכולה להתנגד לדמעות, והיא כמו תמיד קמה ..מתקדמת לעברי... ומחבקת... ובוכה... כ"כ בוכה... "אני רוצה לראות אותך אוכלת...!" "אני אוהבת אותך , את לא יודעת כמה !" ושתינו בוכות , עומדות באמצע שום מקום , מתחבקות, בוכות, מתרגשות , עצובות , אוהבות.. ועכשיו לילה, השמים שחורים, הכוכבים בולטים, והייתי רוצה להיות איתה במקום אחר , בזמן אחר....
 

psycho maiden

New member
כמובן

שגם אני כ"כ רוצה להתגבר על הכל , לעבור את זה . שהמחלה כבר לא תשלוט בחיי וברגשותיי אלא שאני ישלוט בהם. זה הולך להיות תהליך כ"כ קשה..אבל אני מעדיפה לעשות את זה עכשיו ולסיים עם זה כבר.
 

sick and tired1

New member
../images/Emo23.gif ../images/Emo23.gif ../images/Emo23.gif

את עוד תהיי איתה, בזמן אחר במקום אחר.. הזמנים לא תמיד יהיו קלים, כמו התקופה הזאת, יהיו זמנים רעים, יהיו זמנים טובים, אבל אתן עוברות יחד, יד ביד, את התקופה הקשה הזאת, זה מראה.. כל כך הרבה, המון, על שתיכן... יש לשתיכן מזל אחת עם השנייה, בהצלחה לך בהמשך הדרך מקסימה שלי!
 
במקום אחר, בזמן אחר.

ואת יכולה לעשות את זה. את יכולה לעשות לכן זמנים אחרים, מקומות אחרים. את יכולה לעשות אתכן לחברות שצוחקות יחד במקום בוכות יחד. את יכולה לעשות אותה גאה עד השמיים במקום דואגת ומפחדת. היא אוהבת אותך, והיא מקסימה. קחי ממנה כוח, לעשות למען עצמך מה שטוב לך.
גדול.
 

psycho maiden

New member
אני משתדלת לקחת ממנה כוח

אבל לפעמים זה מרגיש כאילו אני לוקחת לה את כל כולו , כי היא בעצמה כבר נשברת.
 
דברים שבאים מכזו אהבה...

הם הכי אמיתיים וחשובים. היא רוצה בהחלמתך, תרצי גם את. הלוואי ובאותה עוצמה...
 

psycho maiden

New member
אני רוצה ,

ולא משנה באיזו עוצמה , מכיוון שכל עוד אני רוצה בהחלמה זאת התקדמות בשבילי.
 

LOOST

New member
...

"אם לא עכשיו אז מתי? כמה אפשר עוד לחיות באולי? מרוב כדאי ולא כדאי חיים בחשבון מה לא כדאי די לנו די לנו"
 
למעלה