אהבתי

niloush

New member
אהבתי

אולי לא ממש ידבר אליכם, אבל בכל זאת כמה וכמה פעמים עלה הנושא פה והנה הפעם חוות דעת של אישה דתית. קולע בול לרגשותיי ולכיוון מחשבתי (חוץ מזה שאני מעריצה של הכתבת, שבמקרה היא גם דודה שלי ואני המבקרת הנסתרת שלה ערב פרסום, אבל אל תגלו :) ) חשבתי שיעניין...
 
לא רק אהבתי זה ממש עשה לי צמרמורת

טעכשיו כמובן נשאלת השאלה: בני כיום בן 9.5 מתי אני אמורה לדברי איתו על כך? ואיך עושים את זה!?
 

niloush

New member
באותה הסירה

גם שלי בן 9.5 ונראה לי עוד צעיר מדי. נראה לי שאין גיל פיזי לנושא וזה מאוד תלוי בילד ובסביבה. שלי למשל בוגר מאוד אך לומד וחי במסגרת דתית ונראה לי שזה לא מאוד רלוונטי אליו כרגע, אבל בחברה מעורבת ובסביבה חילונית נראה לי שאולי גיל 10 זה מספיק. אני הצבתי לי גבול ברור....עד הבר מצוה. בינתיים זה נכון לגביו. ולמרות הכל, לא זוכרת אם סיפרתי אבל בתחילת השנה כשהלכנו יחד לחנות כלבו לקנות כלי כתיבה. היה קלסר בצבע אדום זועק ועליו כתוב SEX. הוא שאל אותי מה כתוב שם? יעני פתאום הוא לא יודע לקרוא ואני הסברתי לו מה פירוש המילה והתייחסותי לגביה וכמובן שהתגובה שלו היתה: 'אבל את ואבא לא עשיתם את זה, נכון?' בעלתי רוק והסברתי שוב. בתור דתיה חשוב לי שלא רק יידע מה זה מה אלא גם מה בסדר ומה לא ואיך היהדות מסתכלת על זה, ממש כמו שהיא ציינה במאמר. אני רוצה שהוא יקבל ממני את ההשקפה הנכונה ולא מחברים או ממקורות אחרים כי זה מאוד מאוד אישי.
 

פלגיה

New member
בגיל עשר כבר הזמן

אולי לא על האקט עצמו, אבל בוודאי על כל מה שמסביב. וכשכתוב במשנה שביום כיפור אסור "תשמיש המיטה" - מה את אומרת לו? מי שלומד משנה וגמרא לא יכול להתחמק מהנושאים הללו, ואולי הוא גם לא צריך. הכלל שלי - שיידע מהבית רגע לפני שהוא לומד על כך מהרחוב.
 
ספר יהושוע פרק ב', טרי מהבוקר

'בֵּית-אִשָּׁה זוֹנָה', אבא נכון שזו אשה שמוכרת את מזונותיה? אמרתי לה שנכון להיום כן אבל בעוד שנתיים-שלוש הפירוש ישתנה....תוך צחקוקים והסמקה (לא שלי...)
 

תיקי א

New member
אהבתי מאוד, כ"כ רגיש ומרגש

ואפרופו, שלשום שואל אותי בן ה-6 : "אמא, אחרי החתונה, איך הזרעים יודעים שהגיע הזמן לצאת ?" התשובה של הילד במאמר, לגבי החתונה והזרעים, מאוד הזכירה לי את השאלה הנ"ל.
 
נילוש, אהבתי. העיקרון שהיא

מדברת עליו נכון גם לחילוניים וגם לדתיים. אני מאוד אוהבת לקרוא את המאמרים של דודתך. היא כותבת בחדות ובהומור.
 

meroi

New member
אני מסכימה עם הכותבת, ואפרופו סקס ו

האם ראיתם את הפרסומת של TNT ברחובות, שבה נראית ילדה, בת 9 או10 לדעתי, לבושה בגרביים גבוהות עד הירך, עם סיומת תחרה, ומיני, לבוש שישר מעלה , אצלי לפחות, אסוציאציה לזונה מה גם שההבעה על פניה של הילדה לקוחה "מאותו סרט" בין רגליה היא מחזיקה מקל עם ראש של סוס בקיצור, מעוות מזעזע ומסוכן, למה מסוכן? כי לדעתי פרסומות המציגות נשים, וכל שכן, ילדות, בצורה כזאת מעודדות בצורה ישירה התנהגות של אלימות מינית כלפיהן- לא מדובר כאן בהתחסדות, כלשהי אלא בדאגה כנה לילדות שלנו- איזה מודל חיקוי מציץ אליהן מהפיסומת, ולאיזה מצבים הן עלולות להיקלע כתוצאה מנורמה חברתית המציגה נשים וילדות בצורה כזאת לדעתי יש להגיב על כך. זאת האפשרות שלנו להשפיע, למען עתיד טוב יותר
 
למעלה