אהבה משליכה על תחומים אחרים

BABELICIOUS

New member
אהבה משליכה על תחומים אחרים../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif

האם הייתם אומרים שלמצוא אהבה זה רק עוזר לתחום הרומנטי שבחיים...
או שמא... יש לזה השלכה על כל תחומי החיים. ובגללה תמצאו עצמכם חדורי מוטיבציה מרובה יותר בתחומים אחרים בחיים בכלל
כמו למשל אם משהו אחר משתבש לכם האם אהבה אמיתית שמצאתם מרככת את המכה האחרת, עושה אתכם יותר אופטימיים לגבי הקושי האחר בחיים
 
בטח

זה עוזר לרוקן את שק האשכים, קודם כל ובראש ובראשונה.... בקשר לשאר? זה עוזר במידה... אבל לא כמו לשק האשכים !
 
אממממ

נו באמת החיים לא מחולקים לסעיפים מבודדים..מן הסתם זה הכל מכלול, ודבר אחד משפיע על השני לטוב ולרע.. מיותרת השאלה... תעברי לשאלה שנייה , ראשונה בליינד עניתי :)
 
האם אהבה עלולה לגרום לאחד מבני

הזוג להשליך חפצים חדים אחד על השניה או להיפך? ואם כן, מה זה עושה, האם אפשר לרכך את המכה במניעת יתר מוקדמת? אם תשליכו את בת הזוג , מה יקרה?
 

straycat

New member
כל דבר שמשפיע על מידת האושר...

בהכרח ישפיע גם על תחומי חיים אחרים. מידת ההשפעה ואופן הביטוי שלה שונים מאדם לאדם (אגב, ההשפעה ניכרת לא רק על בני-אדם ולא רק כתוצאה מאהבה רומנטית).
 

F BarBarosa

New member
אם היא משליכה - זא לא אהבה !!!!

אני גם מכיר את הבעיה הזו. היא מתחילה להשליך, לצרוח, לשבור. אני קונה הרבה פעמים צלחות מפלסטיק שגם לא ישברו וגם כשהיא משליכה לכיווני שזה לא יכאב כל כך.
 
בגדול אתה צודק

אלא אם כן זה לפני כיפור, ואז זה כבר מצוות "תשליך" אז אפשר להבין..
 

gilad269

New member
לא רק

נכון שאהבה נועדה בעיקר לתחום הרומנטי,אבל היא משפיעה גם על כל תחומי החיים.לפעמים היא יכולה לשנות את החיים מהקצה אל הקצה. בהחלט אהבה יכולה להפוך את חייכם להיות יותר אופטימיים.וגם פתאום לקבל מוטיביציה,ואהבה יכולה לשנות את חייך כל כך
 

BABELICIOUS

New member
או. ידעתי שלא תאכזב אותי

בתשובה עניינית
וגם.... מאוד מסכימה איתך.
 

gilad269

New member
נכון

וגם יש אנשים שכל כך צריכים זוגיות,ואין להם זוגיות שהם רוצים,שבמידה מסוימת הם נכחדים.אולי זו הגזמה אבל לי נראה שזה נכון. אלה שאין להם,זה כל כך חסר להם,כאילו נלקח משהו מהם.ואלה שיש להם תמיד מסתובבים לרוב עם חיוך ובלי סיבה מיוחדת
 
לאו דווקא..

לפעמים היא גם יכולה לשנות את חייך לרעה. פתאום אין לך זמן להשקיע בעבודה, אתה מגיע באיחור כי הלכת לבלות בלילה או לא ישנת טוב בלילה, אתה עייף בעבודה, אתה לחוץ. כן, זה יכול לשנות את חייך- לא רק לטובה.
 
גם נכון

יש הרבה דברים שיכולים להשפיע עליי, לא תמיד זה בידיים שלי :) לפעמים המציאות מכניסה אותך למצבים שלא תמיד היית מוכן אליהם ולא תמיד אתה באמת יודע מה לעשות.
 

TheIronFlower

New member
אז זהו ש...

מה שבשליטתנו - נשאר שם. כמובן שתמיד יש יוצא מן הכלל. וביננו, המציאות מייבאת לך מצבים. עם ניסיון החיים שיש לך (בהנחה ואתה לא בן 28 חחח) לא למדת כבר לזהות פחות או יותר את הסיטואציה על התנהלותה? האמת, כבר קשה להפתיע אותי. אני די מוכנה להכל... חחח... חוץ מזה שחוויות חדשות או לא, סה"כ יש איזשהיא חזרה מעגלית מסויימת. דברים באים אליך כך או כך באדרת קצת שונה, אבל מאותה קבוצה פחות או יותר. נניח ואתה במדינה אחרת, ומנשבת מול רוח קצת שונה, יש לה משב אחר כזה, ריח של חו"ל, תנועה אחרת כשהיא פוגשת בבגדים שלך ובשערך, טמפרטורה אחרת, תחושה אחרת של המגע שלה בגופך- יש בה משהו שונה, אבל היא עדיין משב רוח. לא תשכיל להתמודד מולו באותו מצב שבו תמיד עמדת מול רוח? כך שלכתבוא מערכת יחסים שתשנה בך משהו - לא תדע לאפיין אותו מראש, אפילו אם זו לא אותה הבחורה, אותה העונה, אותו הזמן ואותו המקום. אתה זולף מהזיכרון פלאשבק שמאותת לך על שהוא מזהה את המצב הזה בעבר... דוגמא קצת מוזרה, אבל אולי מעבירה מסר.
 
למעלה