שניקית חמודלה
New member
אהבה-לוותר עליו או לא?
אם אנחנו כמעט לא נפגשים?(אחרי תקופה של שנתיים) ואם הוא אמר לי פעם שהוא מעדיף להשאר בבית ולקרוא ספר במקום להפגש? ואם אני אומרת לו שאני עצובה בבית לבד והוא במקום לפגוש אותי מעדיף להפגש עם החברים הותיקים שלו?(מבקש ממני אישור קודם כדי לוודא שזה "בסדר") אם הוא טוען שהוא אוהב אותי אבל אני לא מקבלת הוכחות לזה?הבעיה בי או בו? ואם אני אמרתי שאני חושבת שצריך להפרד והוא לאחר מחשבה אומר שהוא מסכים איתי?אם הוא באמת אוהב הוא לא אמור להלחם עלינו? ואם הוא מודה שכשאנחנו לא נמצאים יחד אז יש לו ספקות לגבי כי יש דברים שמפריעים לו אבל ברגע שהוא רואה אותי הכל נעלם?(לי למשל אפ פעם לא היו ספקות כאלה) לוותר על זה? או שאולי שווה להלחם על זה? יכול להיות שהוא באמת אוהב אותי למרות הכל?
אם אנחנו כמעט לא נפגשים?(אחרי תקופה של שנתיים) ואם הוא אמר לי פעם שהוא מעדיף להשאר בבית ולקרוא ספר במקום להפגש? ואם אני אומרת לו שאני עצובה בבית לבד והוא במקום לפגוש אותי מעדיף להפגש עם החברים הותיקים שלו?(מבקש ממני אישור קודם כדי לוודא שזה "בסדר") אם הוא טוען שהוא אוהב אותי אבל אני לא מקבלת הוכחות לזה?הבעיה בי או בו? ואם אני אמרתי שאני חושבת שצריך להפרד והוא לאחר מחשבה אומר שהוא מסכים איתי?אם הוא באמת אוהב הוא לא אמור להלחם עלינו? ואם הוא מודה שכשאנחנו לא נמצאים יחד אז יש לו ספקות לגבי כי יש דברים שמפריעים לו אבל ברגע שהוא רואה אותי הכל נעלם?(לי למשל אפ פעם לא היו ספקות כאלה) לוותר על זה? או שאולי שווה להלחם על זה? יכול להיות שהוא באמת אוהב אותי למרות הכל?