אהבה זה כואב...

אהבה זה כואב...

שלום לכולם אני חדשה בפורום ורציתי להתייעץ איתכם על מערכת זוגית שהייתה ל לי עד לפני חודש. הכל התחיל לפני שנה וחצי עבדנו ביחד באותו מקום עבודה וזה פשוט קרה.. התאהבנו , היום אני מבינה שזו האהבה האמיתית שהייתה לי כל החיים, הייתי יכולה לשבת איתו בחדר עשרים וארבע שעות ביממה ושום דבר אחר לא יעניין אותי, הייתי מוכנה למות בשבילו והוא בשבילי, אהבנו בטירוף ולאט לאט למדנו להכיר אחד את השני טוב יותר. לאחר חודשיים של הקשר הוא התחיל לאט לאט ובדרכים הכי קטנות להראות סימני קנאות בהתחלה בצורת לבוש שלי אח"כ ידידים יציאות, ולבסוף גם ראיתי את עצמי לבד מרוחקת מכל החברות שלי כי הוא חשב שכולם זונות גם על אלה שהוא כלל לא הכיר... הפריע לו אפילו שאני יוצאת לשתות קפה עם חברה והוא היה עושה לי פרצופים, הוא התחיל להיות אובססיבי וכל מקום שהייתי נמצאת והוא היה שומע קולות של גברים סביבי או משהו כזה הוא היה מתחיל לצעוק עליי שאני זונה בוגדנית. עליי לא היה מקובל שמישהו ישתלט עליי בצורה כזו אני בחורה שצריכה שיאמינו בה , חשבתי שזה יעבור לו ונתתי לזה כמה ניסיונות והוא הבטיח שהוא ישתנה ואמר שהכל בגלל שהוא פוחד לאבד אותי... ואתם יודעים מה כנראה שעץ עקום לא מתיישר ובעצב גמרנו את הקשר הזה, אחנו פרודים מזה חודשיים והוא עוקב אחריי ובוכה בלילות וכך גם אני אני לא מאמינה שאני יצליח לאהוב מישהו כמו שאהבתי אותו... בכל אופן אתמול הוא הפתיע אותי עם טבעת אירוסים ואני קפאתי במקום...
 
הזהרי!

האומר לך איך להתלבש יכול להיות גבר המרגיש בעלות עליך, ואם תפרדי ממנו יוכל אף להרוג אותך. כדאי שתודיעי לו בטלפון בלי הסברים שאת עוזבת אותו ולא תלכי לדבר אתו. פני לעזרה לנשים, ספרי על המקרה ובקשי שיגנו עליך.
 
תקראי טוב טוב את התגובה שלי ../images/Emo26.gif

הייתי יכולה לשבת איתו בחדר עשרים וארבע שעות ביממה ושום דבר אחר לא יעניין אותי הייתי מוכנה למות בשבילו והוא בשבילי אהבנו בטירוף הוא התחיל לאט לאט ובדרכים הכי קטנות להראות סימני קנאות בהתחלה בצורת לבוש שלי אח"כ ידידים יציאות ולבסוף גם ראיתי את עצמי לבד מרוחקת מכל החברות שלי כי הוא חשב שכולם זונות גם על אלה שהוא כלל לא הכיר הפריע לו אפילו שאני יוצאת לשתות קפה עם חברה והוא היה עושה לי פרצופים הוא התחיל להיות אובססיבי וכל מקום שהייתי נמצאת והוא היה שומע קולות של גברים סביבי הוא היה מתחיל לצעוק עליי שאני זונה בוגדנית הוא הבטיח שהוא ישתנה ואמר שהכל בגלל שהוא פוחד לאבד אותי והוא עוקב אחריי
ב 3 מילים : לישון
עם
האוייב. ועכשיו לתגובה עצמה: משחקי החיזור שלו נראים לי לא בראים. כצעד נואש,כדי לכבול אותך אליו לעולמי עד הוא מציע לך להתחתן איתו. השמרי על נפשך וברחי. באמת!זה נשמע כל כך רע .. אני לא מבינה איפה ההורים שלך,החברות,הסביבה הקרובה... אין מישהו שיכול לנער אותך ???????
 
לא יכלתי לנסח זאת טוב יותר ../images/Emo45.gif

מהר, להתרחק ממנו- לא משנה מה
הבנאדם על גבול החוסר שפיות, לפי מה שאת מתארת, אם לא עבר את הגבול כבר...
 

shirazlovemor

New member
תראי

קנאה זה דבר לגיטימי בקשר זוגי אבל ברגע שזה הופך לאובססיה, ברגע שזה משתלט לך על החיים כמו שהוא עשה, זה כבר הופך למצב מסוכן. אני תמיד מאלה שתומכים במתן צ'אנס נוסף לאהבת אמת אבל אם המצב לא יישתנה אז אני לא בטוחה שזה יהיה כדאי. אז דברי איתו על העניין הזה, ותני לו צ'אנס נוסף בתנאי שהעניין הזה לא יישאר כמו שהיה אז. יכול להיות שהוא למד לקח מהחוויה הקשה הזו של פרידה ממך ולא יחזור על הטעות הזאת שנית. אם תראי שזה לא עבד- תוכלי לסיים את זה. אבל יכול מאוד להיות שהוא למד את הלקח מעצם הפרידה..
 

shirazlovemor

New member
אני יודעת.. את לא מגלה לי את אמריקה

וכבר הרבה כאב סבלתי מהתמימות שלי אבל ככה זה בחיים, ואני לומדת לקחים, וזה רק מחשל אותי. אבל לתת לו צ'אנס על תנאי, בגלל שזאת אהבת אמת, זה לא הייתי מתנגדת.
 

luda88

New member
מידע חשוב!

את כנראה לא יודעת מה זו אהבת אמת. באהבת אמת סומכים על האדם שאתה איתו. באהבת אמת האהבה גורמת לך לפרוח ולשתף את זה עם כל העולם. באהבת אמת אין אובססיות, אין שטלתנות.. את לא רואה את הסימנים? אדם כזה יהפוך לבעל מכה, זה כתוב כמו כתובת על הקיר.. הוא לא רחוק מזה וטוב שהיא סיימה את זה. בכל אתרי האינטרנט, בכל האיגודים כשמדברים על הסממנים לבעל מכה - כל מה שהיא תיארה זה הסממנים. עוד חודש והוא היה מרביץ לה. לדברים כאלה לא נותנים צ'אנסים אלא אם את רוצה להרוס את עצמך
וחוץ מזה, שהיא כתבה שהיא נתנה לו מספר צ'אנסים להשתנות וזה לא קרה. שירז, אני מציעה לך להתפכח למציאות. מהם מאפייני התוקפים? - רוב התוקפים הם אנשים בעלי צרכים אשר יכולים לאהוב ולהיות נאהבים. - הם משתמשים באלימות כדי לקבל את רצונם מבנות-זוגם, אבל מתנהגים כרגיל כלפי קרובי משפחה אחרים, חברים לעבודה ואחרים. - לרוב הם מאוד לא בטוחים ביכולתם לתת אמון באנשים אחרים. יש להם קושי לרקום יחסי חברות קרובים. - הם נוטים להיות ביקורתיים או קנאים כלפי בנות-זוגם. - לעיתים קרובות הם מכחישים אחריות על ההתנהגות שלהם ובדרך-כלל הם מכחישים שהייתה התעללות. הם ממזערים את ההשפעה של ההתנהגות התוקפנית שלהם ומאשימים את בנות-זוגם בהתנהגותם. - הם צריכים לשלוט. תוקפים בוחרים להתעלל ויש להם צורך בשליטה. סימנים אילו במרבית המקרים מעידים על פוטנציאל למערכת זוגית אלימה: - חשדנות רבה. - רכושנות. - קנאות מופרזת (המובילה להתנהגות אובססיבית כגון: מעקב, שיחות טלפון חוזרות ונשנות), מצבי רוח קיצוניים. - בידוד בת הזוג מהחברה ומן המשפחה. - ביקורת מתמדת ואי הערכה של רגשות בת הזוג, מחשבותיה והישגיה. - התקפות מילוליות על בת הזוג ועל אנשים אחרים. - האשמת בת הזוג בכל דבר שאינו מסתדר בזוגיות ובחיים המשותפים. - הכחשת התרחשות אירוע. - איומים באלימות. - איומים בפגיעה עצמית.
 

shirazlovemor

New member
טוב.. ספרי לי מה זה אהבת אמת..

ואת הסימנים האלה למערכת זוגית אלימה אני כבר מכירה. וכן, ראיתי שהיא כבר נתנה לו כמה צ'אנסים שלא עבדו, אבל אולי הפרידה עשתה לו משהו, אולי אחרי חוויה כל כך לא נעימה בשבילו הוא ילמד באמת לשנות את הקטע הזה אצלו..
 

A d i 23

New member
חמודה!

את חיה בסרט ורוד מדיי! מה זה זה בגלל שזו אהבת אמת לתת לו עוד צ'אנס..?! ולא, הוא לא ישתנה גם אם היא תיתן לו עוד 30 צ'אנסים! הבחור מתוסבך עם עצמו! מערכת יחסים באשר היא, אם אין אמון וכבוד הדדי, שום דבר לא שווה! וכאן אין אמון ולא כבוד אליה, אז כל שנותר לי לומר זה.. NEXT
 

shirazlovemor

New member
זאת כן אהבה

זאת בהחלט אהבה ממה נראה לך שנובעת האובססיה הזאת? רק אהבה יכול להיות שזאת אהבה מסוכנת.. אבל זאת אהבה
 
זאת לא אהבה !!!!!../images/Emo88.gif

זו אובססיה. זה הרצון לשלוט באחר. לסגור אותו מאחורי סורגים. "כלוב מזהב". רכושנות,דימוי עצמי נמוך. זאת לא אהבה.
 
למעלה