אהבה זה דבר כואב.......זאת עובדה!

תחשוב

גם גם כשאוהבים בטרוף....דברים קטנים יכולים לפגוע....כי כשאוהבים וכשהבנ"א שהכי אוהב פוגע זה כואב..... תמיד יש כאב....
 
תחשבו על הפרפסקטיבה הזו? אהבה זה מונח

שמתבטא בכך שתמיד מאושרים, שמחים, שלא בוכים ולא נפגעים. אהבה זה דבר שאמור לגרום לאנשים לחוש באופן הטוב ביותר, נתינה הדדית!
 
לפי דעתי אם נפגעים מאהבה, זה לא היה אמיתי!

ותתפלאי דווקא בסרטים יש הרבה כאב עד שמגיעים לאושר האמיתי.
 
עובדה שנפגעתי ממישהו שמאוד אהבתי

אבל בסוף הבנתי שאם זו הייתה אהבה אמיתי הוא היה נלחם עליי ולא פוגע!
 
לא התכוונתי בקטע של פרידה

זה ברוב המקרים כואב.‏ אני התכוונתי לפגיעה ממישו שעדין בקשר איתך העדין אוהב אותך,‏ במקרה שלך כנראה שהוא לא אהב..
 
זה בדיוק כמו שתגידי

תאונה זה דבר כואב אז לעשות רשיון או לא? כל העיקרון כאן תלוי בדבר אחד, אם את ניגשת מוכנה לתאוריה הזו של, אהבה, נהיגה, וכל שאר הדברים בחיים, ברגש שניגשים נכון ויודעים את החומר נכון על כל היבטיו, בטוחני שרק טוב יצא לך מאהבה, כי בסהכ הכללי אהבה ממלאת חורים ריקים בלב תמיד. . .
 
שים לב למה השוות אהבה?

לתאונה.......רשיון......דברים שעלולים להיות מסוכנים.... אני מפחדת לפתוח את הלב שלי........מפחדת להיפגע
 
בשני המקרים יש פגיעה והיא כואבת

רק שהאחת פיזיולוגית והשניה היא ריגשית, אבל המכנה המשותף זו הסיבה לכאב, חוסר התנהגות נכונה במצב... שתחשבי על זה לעומק את תביני. . .
 
אויש, מאיפה גזרת את הטנגו הזה עכשיו

חח.. זה לא דומה... תמיד קל למצוא את האשמים, הקשה הוא להאשים את עצמנו על דברים שידענו שלא פעלנו נכון, אם תפעלי לפי הוראות המשחק, אף פעם לא תדעי כאב...
 
נכון.

אבל אם זה מגיע מאדם שאוהב אותך, אז מיד אחרי זה מגיע החיבוק הגדול (ולאו דוקא פיזי) וזה מחפה ומפצה בענק על כל פגיעה.
 
למעלה