אהבה בצבא - יש מצב כזה?
יש לי חברה מהפלוגה שלי אנחנו עכשיו במוצב קטנטן ואסור שמישהו ידע על זה בפלוגה גם לא חברים הכי טובים שלי כי יכולים להעיף את שנינו.. אני יוצא הביתה פעם בשבועיים ואז למשך סופשבוע אחד איתה אני נוגע בשמיים אבל כשאנחנו חוזרים למוצב אני שבוז מת כל השבועיים.. זאת הפעם הראשונה בחיים שלי שאני באמת מאוהב וגם היא אוהבת אותי מאוד ומטריף אותי שאני לא יכול להיות איתה להוציא את האהבה שלי או אפילו לדבר עליה עם חברים במשך שבועיים שלמים! אני כאילו מתעלם מזה שהיא חברה שלי ומתייחס אליה ליד כולם כאילו שהיא אחת מהחבר`ה אני לא חושב בכלל על לחתוך את הקשר אלא אולי על לצאת מהפלוגה.. אבל אני גם ממש אוהב את הפלוגה שלי ולפני שהיא הגיעה ממש נהניתי בפלוגה. נשאר לי עוד שנה בצבא וגם לה משהו כזה.. חוצמזה מה? קשר יכול להחזיק ככה מעמד? כשהוא מקבל ביטוי רק פעם בשבועיים? היא יקרה לי כל כך... מה עושים אה? מה עושים??
יש לי חברה מהפלוגה שלי אנחנו עכשיו במוצב קטנטן ואסור שמישהו ידע על זה בפלוגה גם לא חברים הכי טובים שלי כי יכולים להעיף את שנינו.. אני יוצא הביתה פעם בשבועיים ואז למשך סופשבוע אחד איתה אני נוגע בשמיים אבל כשאנחנו חוזרים למוצב אני שבוז מת כל השבועיים.. זאת הפעם הראשונה בחיים שלי שאני באמת מאוהב וגם היא אוהבת אותי מאוד ומטריף אותי שאני לא יכול להיות איתה להוציא את האהבה שלי או אפילו לדבר עליה עם חברים במשך שבועיים שלמים! אני כאילו מתעלם מזה שהיא חברה שלי ומתייחס אליה ליד כולם כאילו שהיא אחת מהחבר`ה אני לא חושב בכלל על לחתוך את הקשר אלא אולי על לצאת מהפלוגה.. אבל אני גם ממש אוהב את הפלוגה שלי ולפני שהיא הגיעה ממש נהניתי בפלוגה. נשאר לי עוד שנה בצבא וגם לה משהו כזה.. חוצמזה מה? קשר יכול להחזיק ככה מעמד? כשהוא מקבל ביטוי רק פעם בשבועיים? היא יקרה לי כל כך... מה עושים אה? מה עושים??